Citaat:
Van al meerdere keren naar op de man spelen als iemand even anders over iets denkt dan jij.
|
Volgens mij valt dat wel mee.
Maar ik kan me wel voorstellen dat 't bij internetdiscussies niet zo botert tussen ons. Ik vind dat ieder z'n ding moet doen en doe daarom het mijne. Jij lijkt vooral bezig te zijn met andere mensen. Ik denk dat beide voortkomen uit goede bedoelingen, maar de combinatie botst wel. Daarnaast kan ik niet zo veel met jouw specifieke type kritiek, al kan ik me tegelijkertijd best voorstellen dat mensen zich kunnen ergeren aan mijn specifieke soort houding. Ik ben inderdaad vrij onbeweeglijk.
Of ik dan ook meteen achterbaks ben, dus oneerlijk en onbetrouwbaar, dat weet ik niet. Volgens mij niet. Dat jij je kritiek zo brengt, waarna je je meteen indekt met 'oei nu maak ik het topic stom', en nota bene in je commentaar precies doet waar je mij van beschuldigt, is een mooie illustratie van waarom ik er niet zoveel mee kan. Het is emotioneel, verongelijkt en venijnig. Maar eerlijk gezegd kan ik me onze laatste woordenwisseling niet eens herinneren, want doordat je je zo snel aangevallen voelt ben ik al 'n tijdje opgehouden met reageren op je posts. Was dat met 't eten niet ruim 2 jaar geleden?
Als je vaker 't gevoel hebt dat mensen je input negeren kun je kijken naar hoe je je commentaar verwoordt. Net als ik mezelf eraan moet blijven herinneren dat ik regelmatig ongelijk heb.
In het echt vond ik je overigens wel heel leuk.

Misschien ligt het aan 't internet.