Citaat:
|
Sowieso was er ook vaak geld terwijl ze geen werk hadden. En die hond in het pension enzo.
|
Ja, dat sloeg helemaal nergens op. Sowieso snap ik nooit zo goed dat mensen die zo krap bij kas zitten beestjes houden. Ik bedoel - ik ben echt heel erg gek op mijn katten en doe ze echt niet zomaar weg, maar als die er onder gaan lijden dat ik geen geld heb om hun bakken schoon te houden of eten te kopen, dan gaan ze toch echt weg. Hetzelfde geld als zij het verschil maken tussen wel of geen avondeten hebben. Ik vind ze leuk, maar het moet wel realistisch blijven. Kom nou.
Citaat:
Ja, het klopte echt van geen kanten allemaal. Ik vind het altijd zo sneu voor dat kindje.  Wat voor een start in je leven heb je dan..
|
Dat vind ik sowieso bij dat programma. Ik krijg er ook altijd een beetje een naar gevoel bij als ik er over na ga denken. Er zijn best wel wat mensen met vruchtbaarheidsissues in mijn omgeving en dat programma bevestigd nog maar eens hoe stom het is dat iedere achterlijke zwanger kan worden en er slecht voor kan zorgen en dat er anderen zijn die heel graag willen en er echt heel goed voor zouden zorgen die niet zwanger kunnen worden.