Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar praat ie eigenlijk uberhaubt wel Engels? |
![]() |
|
-88 finger louie (genoemd naar een mafia pianospeler in een club in chicago)
- cause for alarm - american nightmare (helaas werden ze verplicht door een of andere rot film hun naam te veranderen, heet nu american nothing) -MM (gewoon MM!) -BACKFIRE! (lekker krachtig) -sick of it all - De Vettige MATJES! naja vast nog wel een hoop meer..
|
American Nightmare werd niet door een rotfilm gedwongen hun naam te veranderen, maar door een gelijknamige band die van die sleazy rock n roll maakt(en dus sucked automatisch). En ze heten geen American Nothing meer. Dat was voor 1 tour. Nieuwe naam soon....
||
Citaat:
MM zuigt gewoon vind ik, wat heb je eraan? Het zegt niets, het straalt geen fuck uit.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ultraspank waiting for autumn eighteen visions mothek dat soort pruttel ow ja, en bloedhoest ![]() |
![]() |
|
The Cranberry Saw Us (Soort van parodie op Cranberry sauce, alleen jammer dat ze het later verandert hebben in The Cranberrries, hoewel, das ook nog wel leuk)
(International) Noise Conspiracy Sigur rós Placebo Van Katoen Godspeed You! Black Emperor Air Catatonia Heideroosjes Jethro Tull (die hebben tenminste geschiedenisboeken gelezen) Kinderen voor kinderen (das pas origineel!) Skunk Anansie Queens of the stone age Isis (zo heette mijn eigen band eerst voordat we erachter kwamen dat er nog een band en een dj zo heette…) Spinvis The Hives 59 Times The Pain REM Against Time Cinderella Crash Test Dummies Dandy Warhols Muse |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Maaswater Veenlijk - Monterey Purple EP Notorious P.I.S | 15 | 07-04-2008 20:13 | |
Muziek |
[checkit!] The Birds Are Spies, They Report to the Trees. crenshaw | 11 | 25-09-2004 12:38 | |
Muziek |
Pedro The Lion in Ekko burningonsunday | 9 | 17-06-2004 14:51 | |
Lifestyle |
Gigs 'n Clothing Chameleon2000 | 72 | 16-06-2004 14:49 | |
Muziek |
KoOlste bandnaam Dy|_uCK | 159 | 15-03-2003 15:14 | |
Muziek |
Coole bandnaam? Little me | 5 | 13-11-2002 23:50 |