Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens is 'net' niet het woord wat als eerste bij me opkomt bij zo'n overhemd. Mooi ook niet trouwens.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Umit heeft gewoon een aparte kledingsmaak, laten we het daar maar op houden ![]() Ik denk als het niet te felle kleuren zijn en het goed gecombineerd wordt, het best leuk kan staan! |
![]() |
||
Citaat:
Maar komop, hoevaak is deze vraag nu al geweest... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja ok zijn blijkbaar veel mensen hier die rijke ouders hebben maar ik had echt geen geld voor die kleding op die leeftijd nu verdien ik zelf wel aardig maar ik heb het er niet voor over, mijn beslissing toch Rat
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hier ging het niet over. Het ging over 'hoe een 15-jarige aan het geld komt om die kleren te kopen'... ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 18:42. |
![]() |
||
Citaat:
oh en ik kan mezelf lang niet zo RL-geil noemen dan niet nader te noemen andere leden van de kijk-mij-eens-hoeveel-paardjes-ik-bezit-clan. Maar goed, ms. Lauren, zal ik voortaan alleen mijn goedkeuring geven voor iets waar een paard op staat en mij verder niet bemoeien met kleding die niet mijn smaak zijn?..................... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (Natuurlijk mag je je mening geven, het viel me alleen op dat jij dingen vaak ordinair vindt ![]() (oh edit: ja ik ga hier verder geen hele discussie houden, maar je noemt mij ms. Lauren? Raad eens hoeveel kledingstukken van Polo RL ik heb... 0 dus.. ![]()
|
Ik hou van net en van nonchie, ik vind alleen wel dat het moet staan..anders kan het nog zo mooi zijn dan blijft het niet staan.
![]() maar overhemden vind ik vaak wel erg mooi, maar dan liever getaileerd en niet te lang. Die echte overhemden zijn ook ![]() maar dat overhemd wat jij hebt gekcoht vind ik meer neigen naar nonchie..zoals die jongen hem ook draagt is ![]() Vind die echte pakken enzo pas mooi als je ouder bent. 25 jaar en ouder ofzo...(zoals die gucci-mannen habba habba habba!! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou het van kortzichtigheid getuigen als iemand een grappige opmerking maakt over, laten we wel wezen, een redelijk opvallende en onorthodoxe outfit? Je mag toch godverdomme wel commentaar leveren op iemands kleding? Ik weet dat er in de samenleving en dus ook op het forum een ethos bestaat waarin het jezelf onthouden van commentaar op kleding de norm is. Als je iets zegt over het lange haar van een alto, ben je kortzichtig. Als je een grap maakt over zo'n belachelijk elfje, discrimineer je. Het gaat maar door. Mensen moeten eens leren dat de ware tolerantie en openmindedness niet zozeer ligt in alles maar gedogen, iedereen maar met rust laten, maar in de eerlijke, gelijke, open dialoog waarin kritiek en commentaar dus wél geoorloofd is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
spijkerbroek RL is nog altijd korter dan spijkerbroek PJ RL namelijk ![]() Oehh wat lieg ik de boel bij elkaar als het om merken gaat.. moet er natuurlijk wel een beetje bijhoren ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Lifestyle |
Polo`s zijn voor kakkers??? VicTriX | 116 | 24-04-2005 11:06 | |