Oud 05-01-2002, 14:07
babygirl
babygirl is offline
Ik zou geen abortus plegen moest ik zwanger zijn van mijn vriend. Daarvoor zie ik veel te graag mensen. En iedereen heeft recht om te leven. Moest ik nu zwanger zijn door verkrachting dan zou ik waarschijnlijk wel abortus plegen want telkens als je naar je kind kijkt zal je die verkrachter er terug in zien of terugdenken aan die gebeurtenis. Eigenlijk wel een moeilijke vraag als je het nog niet meegemaakt hebt.
xxx een belgisch meisje!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 14:19
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
*supergirl* schreef:
nou stel je raakt nu zwanger,geheel onverwacht was niet de bedoeling enzo enzo!
maar zou je ut dan laten weghalen of gewoon laten komen!
Nou ik ben dus echt fel tegen abortus..maakt niet uit hoe ik zwanger ben geraakt..foutje,verkrachting..dat boeit al helemaal nie vind ik!
Ieder zijn eigen mening natuurlijk...maar wat vinden jullie daar nou van?
Mij lijkt het heel erg om nu al zwanger te raken en mijn keuze zal dan waarschijnlijk ook WEL abortus zijn , ik ben zelluf 15 en ik zou er niet aan moeten denken om dat mijzelf en dat kindje aan te doen... dat kindje zu niet eens een fatsoenlijke moeder kunnen hebben die alle aandacht eraan kan besteden , nee, vind ik zielig.. ik zou tog abortus kiezen , in belang van mij maar ook voor dat kindje.. enne als ik verkracht zou zijn zou ik het al helemaal weg laten halen , kweenie , doet mischien pijn en het klinkt heel hard maar het lijkt me zoo'n raar en vies gevoel om een kind te krijgen van iemand die mij voor de rest van me leven geestelijk flinke schade heeft aangericht... zo denk ik erover... is maybe wel stom jah

Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 19:51
flowerpower
flowerpower is offline
ik ben absoluut tegen abortus, behalve als het gaat om een verkrachting. ik kan me heel goed voorstellen dat (meestal een jong) meisje geen kind wil houden als het van een man is die haar zo iets verschikkelijks heeft aangedaan.

In andere gevallen ben ik duz absoluut tegen abortus! ik vind dat het je eigen risico is, er zijn tegenwoordig zoveel goede middelen tegen zwangerschap te verkrijgen dat de kans op een 'foutje' bijna nix is.
En als dat dan al gebeurd is er altijd nog en moning after pil! ik vind det je je verantwoordelijkheid moet weten en dat maakt geen verschil of je nu 15 of 25 bent!

Ook ben ik tegen abortus omdat abortus in een laat stadium altijd nog toegestaan is terwijl de foetus dan al armen en benen heeft en het hart klopt en dus eigenlijk al leeft.......

Dit was mijn mening en ik respecteer ook zeker die van anderen..... (behalve als ze domweg dingen gaan roepen want dan word ik boos )
Oud 06-01-2002, 19:57
MissSporty
MissSporty is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik ben voor abortus als je niet in staat bent een kind op te kunnen voeden. Liever geen kind dan een doodongelukkig kind. En verder vind ik het zwaar belachelijk dat je een kind zou moeten houden na verkrachting. Hoe kun je van je kindje houden als het op zo'n manier is ontstaan? En ga eens na hoe dat voor een kind is om erachter te komen dat hij/zij het product is van zoiets walgelijks als een verkrachting? Sorry hoor, maar als je zelfs in zon geval zo gemakkelijk zegt dat abortus moord is dan vind ik jou denkwijze super beperkt.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten