Oud 24-11-2002, 13:11
Tox
Tox is offline
gewoon langzaam minderen, dan lukt het wel, ik ben zelf ook zwaar geminderd. Het is schoon ook een beetje sterk in je schoenen staan. Gewoon voor jezelf nee zeggen en dan ook niet doen
Oud 24-11-2002, 13:58
mood indigow
mood indigow is offline
gewoon niet stoppen.. waarom zou je?!

ik blow elke dag tis nog steeds chill..

naja het kost alleen wel veel geld..

en ik verneuk me school.. maarja who cares
Oud 30-11-2002, 22:09
Verwijderd
Ik ben een zeer regelmatig blower en doe het ook zelf wel dagelijks. Of tenminste,meer dan regelmatig.
Ik heb er ook een tijdje over gedacht om te stoppen maar eigelijk word ik daar alleen maar depressief van.
Ik doe eigelijk in m’n leven wat ik zelf leuk vind en blowen hoort daar ook bij .

natuulijk denk ik wel eens,van jemig je bent er teveel afhankelijk van ,maar das met al het lekkere in het leven .
Het is alleen jammer dat je er zo extreem moe van word
Vaak is na dagenlang m’n huis zo’n zooitje dat ik het gewoon MOET opruimen.
Om m’n verwarming aan te zetten moet ik over stapels oude kranten.Vaak hoor ik dat ik iets kapot trap maar ik ben te lui om te kijken. Het kan een cassettebandje zijn of iets waardevollers.

Met mijn lichaam ben ik net zo lui. Lichaamsbeweging uit mezelf is zeldzaam en met voeding is het ook heel slecht gesteld.
Als ik naar de supermarkt ga loop ik door de gangpaden op zoek naar producten die het meest slecht voor me zijn .Eieren,chocolade,roomijs,alles wat me maar snel naar m’n einde kan helpen.Ik pijnig mijn hersens om nog meer ongezonde dingen te verzinnen die ik kan eten.
Nadat ik uitgebreid omgezond gegeten heb ,spoel ik alles weg met wat bier en rook ik een stickie.om na dit alles moeizaam op de bank te zitten en bijmezelf te denken “wat ben ik weer een mislukkeling”
Vaak kom ik door al dat geblow en gezuip genees toe om te eten.En het eten dat ik eet bezit al nauwelijks voedingswaarde dus dat ik sávonds op de bank zit terwijl ik bijna flauw val

Ondanks ben ik eens gaan nadenken waarom ik maar niet kan ophouden met blowen en drinken.Ik heb een antwoord gevonden dat mij logisch lijkt.
Het antwoord luidt dat dat het me in staat stelt er de volgende gedachten op na te houden. Geen wonder dat mijn leven zo’n pijnhoop is ,ik lijk wel een mislukkeling met m’n verslavingen zo hier en daar.
Om alles maar weer snel te vergeten bestel ik wel weer een grammetje..

Heerlijk zo’n mislukkeling !
Oud 03-12-2010, 09:29
Feel Free
Feel Free is offline
Kappen met blowen is een eitje!

Er is een boek op de markt met de titel "Kappen met blowen is een eitje", waarmee een heleboel mensen wereldwijd zijn geholpen bij het stoppen met blowen.
Er is een website, gedeeltelijk in het nederlands, waarop het een en ander staat beschreven. Het adres is http://www.quitcannabis.net/ of je zoekt op de engelse titel "The Joy of Quitting Cannabis".
Ik heb uit interesse (heb een zoon gehad die niet meer kon stoppen met blowen) persoonlijk contact gekregen met de schrijver Chris Sullivan en et boek gelezen. Het is zo'n goed boek, dat ik het als niet-blower iedereen kan adviseren.
Oud 03-12-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Kappen met blowen is een eitje!

Er is een boek op de markt met de titel "Kappen met blowen is een eitje", waarmee een heleboel mensen wereldwijd zijn geholpen bij het stoppen met blowen.
Er is een website, gedeeltelijk in het nederlands, waarop het een en ander staat beschreven. Het adres is http://www.quitcannabis.net/ of je zoekt op de engelse titel "The Joy of Quitting Cannabis".
Ik heb uit interesse (heb een zoon gehad die niet meer kon stoppen met blowen) persoonlijk contact gekregen met de schrijver Chris Sullivan en et boek gelezen. Het is zo'n goed boek, dat ik het als niet-blower iedereen kan adviseren.
thx voor de tip, maar useless up voor een topic van 8 jaar oud. ik post je boek in het interessante links-topic, het staat anderen uiteraard vrij om een nieuw stoppen met blowen-topic te openen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten