Oud 26-11-2002, 21:20
Pan Am
Pan Am is offline
Ik vind het verschrikkelijk om sex te hebben als mij n moeder thuis is. Het idee dat ze alles kan horen enzo....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 22:10
theyoghurtxp
theyoghurtxp is offline
ook leuk: je OUDERS betrappen, of laten merken dat je weet waar ze mee bezig zijn/waren, heel irritant lopen kutten enzo...
houden ze vanzelf wel op
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 00:17
ieyor
ieyor is offline
mn slaapkamer is de zolder en mn ouders & broertje zijn in t algemeen te lui om naar boven te komen en anders hoor je de trap wel
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 14:03
Esmée
Esmée is offline
NEE dan kan ik me ook totaal niet ontspannen, de gedachte dat zij weten waar ik op dat moment mee bezig ben vind ik echt vreselijk
Oud 28-11-2002, 19:07
Tension
Tension is offline
ik heb gelukkig ook een slot op mijn deur. Daar heb ik zelfs op gelet bij het het uitzoeken van mijn kamer. haha
Ook al had ik er geenh dan zouden mijn ouders me toch niet lastig gaan vallen hoor
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 19:25
Verwijderd
Liever niet, ben heel bang dat het te horen is en dat mn zusjes weer eens gezellig binnen komen lopen, zoals altijd.. Ze stormen gewoon de kamer binnen, gelukkig nooit misgegaan ofzo *pfjieuw*
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 19:58
#ELSieketje#
#ELSieketje# is offline
handug, bij mij hoor ik ut al als ze onder de deur opendoen om naar boven te komen
dan hebbe we nog bijna 1minuut tijd ofzow om heel snel 'iets' aan te trekken ofzo
jaja, heb t n paar keer met de crono opgenomen
Oud 30-11-2002, 20:52
AMDFreak
AMDFreak is offline
hahaha

Ik herken het

Vooral bij me moeder is de kans groot dat ze me betrapt (is ook een x gebeurt :#)

We waren bezig... en opeens kwam ze binnen
toen zei ze van "Zo Zo "
Ikke: "Wil je weggaan?"

Das wel een nadeel van in een flat wonen.

Bij me vader hoor ik altijd iemand de trap oplopen dus als dat gebeurt, snel ff dekens erover heen.. en dan zogenaamd lekker met elkaar knuffelen
Oud 01-12-2002, 06:01
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
MisterNobody schreef:
Hier wordt er altijd geklopt en pas nadat ik 'JA' heb geroepen komt de persoon in kwestie binnen...
Ja maar het gaat om het feit dat ze WETEN waar je mee bezig bent. Dat is het pijnlijke aan zo'n situatie. Trouwens, als jij lekker aan de gang bent, je moeder klopt op de deur en je zegt NEE, dan weet ze toch wel genoeg?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 19:52
Jozzy
Jozzy is offline
Is goed te doen hoor! Je bent alleen wat minder 'vrij' (voor je gevoel althans) dan wanneer er verder niemand thuis is, da's wel een nadeel. Maar goed, je kunt niet alles hebben!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 10:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
Haha wat een mooie verhalen allemaal man, ik slaap gelukkig op de zolder en hebben daar nooit echt last van. Me ouders wete het wel het maar het maakt ze niet uit. aangezien ze er nooit wat van zegge. Alleen 1 x waren we ''betrapt'' de moeder van me vriendin belde over hoelaat ze thuis zou komen we waren een weekendje weg en waren toen alweer thuis. En toen klopte me ma en kwam binnen haha. Maar ze zag nix zei ze achteraf en dat ze ook even niet wist wat ze moest zeggen tegen haar moeder
Oud 03-12-2002, 09:03
Verwijderd
gewoon keihard raggen. en lekker genieten. hele huis laten horen gewoon keihard in de knot neuken
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 11:13
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Ja maar het gaat om het feit dat ze WETEN waar je mee bezig bent. Dat is het pijnlijke aan zo'n situatie.
Ja idd
Oud 03-12-2002, 22:03
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ja idd
Hmmz... Als ze dat denken, zullen ze dat waarschijnlijk óók denken als je gezellig op je kamer zit te kletsen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 22:10
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Hmmz... Als ze dat denken, zullen ze dat waarschijnlijk óók denken als je gezellig op je kamer zit te kletsen ofzo..
mijn ouders denken dat ik elk weekend braaf op de bank zit bij een brave vriendin van me, films te kijken tot diep in de nacht en vervolgens de volgende morgen met een smile op men bek terug kom.. nee ze hebben niets door nee! Maar áls ze ut zouden weten dan zou ik men vriendje (tis nu toevallig net uit, maar da's offtopic) niet meer mogen zien, daar zijn ze duidelijk over geweest..
Oud 04-12-2002, 09:39
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Ja maar het gaat om het feit dat ze WETEN waar je mee bezig bent. Dat is het pijnlijke aan zo'n situatie. Trouwens, als jij lekker aan de gang bent, je moeder klopt op de deur en je zegt NEE, dan weet ze toch wel genoeg?
Wat maakt het nou weer uit dat je moeder weet dat je lekker sex aan het hebben bent met je partner?! Je ouders hebben ook sex (gehad) hoor.
Ik zou er niets raars aan vinden als ik kinderen had, tenzij ze 16 of jonger zouden zijn.
Oud 04-12-2002, 18:39
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Ik zou er niets raars aan vinden als ik kinderen had, tenzij ze 16 of jonger zouden zijn.
Oud 04-12-2002, 18:54
Sask!a
Sask!a is offline
Ik ben nog maagd, maar als mijn vriend en ik op bed liggen te zoenen enzo dan heb ik ook liever dat er niemand binnenkomt.

Bij mijn vriend in huis gaan ze gewoon beneden bij de trap roepen en dan komt er wel een keer een reactie.
Mijn moeder klopt wel, waarop ze meteen mn deur open smijt (niet genoeg tijd om nog iets te doen dus) en ons ziet.
Maar meestal komt ze niet boven, ze weet wel dat ik nog maagd ben dus ze moet niet zeuren.

Broertje van mn vriend is wel zo'n type dat hij de deur opengooit om te kijken wat we aan het uitvreten zijn (doet mn vriend ook wel eens bij hem en zijn vriendin). maar voor hem schaam ik me eigenlijk niet, hij ligt toch ook met zijn vriendin in bed?
Oud 04-12-2002, 20:54
Verwijderd
ik sloop gewoon mn deurkruk, zodat alleen ik em nog open kan maken (of me vriend! best wel heel handig!!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 23:18
3rd Rock
3rd Rock is offline
in de tijd dat ik nog een vriendin had wel ja. maar dan meestal wel 's nachts. mijn of haar ouders kwamen toch nooit binnen zoner kloppen. 1 keer op de bank gedaan toen mijn mammie boven rond liep, maar ik wist 99% zeker dat ze niet naar beneden zou komen en ik had gelijk
Oud 07-12-2002, 18:09
Verwijderd
waarom niet?

wij doen het eigenlijk altijd als er mensen in huis zijn.
wonen allebei nog thuis en hebben broertjes en zusjes dus..... er is bijna altijd wel iemand thuis
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:34
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Wat maakt het nou weer uit dat je moeder weet dat je lekker sex aan het hebben bent met je partner?! Je ouders hebben ook sex (gehad) hoor.
Wat?! Hebben mijn ouders SEX gehad???!!!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:29
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef:
ik sloop gewoon mn deurkruk, zodat alleen ik em nog open kan maken (of me vriend! best wel heel handig!!!
VET GOEOEOEOEOED!! Ik ga die ook ff uitproberen heheheh!!
Oud 08-12-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Is vooral leuk als je 's nachts samen met je vriendje in dat krakende bed ligt en je ouders liggen 1 verdieping lager te slapen...
Daar is de vloer voor uitgevonden!

maja die kraakt bij mij ook (houten vloer)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:19
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef:
Daar is de vloer voor uitgevonden!

maja die kraakt bij mij ook (houten vloer)
ja en men ouders die horen dat dan psies als ze beneden zitten ahah. Mijn zus die heeft een kamer boven mij, nou, geloof me, als haar vriendje er weer is weet ik het..
Oud 08-12-2002, 16:27
Verwijderd
hahah wat pas toch gebeurde: mn vriend en ik waren een btje te hard tekeer gegaan..waren gewoon finaal door mn bed gegaan!..Komt me ma later boven: HOE KOMT DAT NOU???
Ikku heel scheinheilig: nou xou het neit weten..we waren n btje aan t stoeien...

*proest*

oja met die deurkruk: kijk wel uit dat er geen "kijk gaatje" ontstaat! best lullig als je kleine broertje/ouders daar lekker doorheen staan te turen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:31
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef:
hahah wat pas toch gebeurde: mn vriend en ik waren een btje te hard tekeer gegaan..waren gewoon finaal door mn bed gegaan!..Komt me ma later boven: HOE KOMT DAT NOU???
Ikku heel scheinheilig: nou xou het neit weten..we waren n btje aan t stoeien...

*proest*

oja met die deurkruk: kijk wel uit dat er geen "kijk gaatje" ontstaat! best lullig als je kleine broertje/ouders daar lekker doorheen staan te turen!!!!!
borehahahah!! Men zus kwam laatst ook met zoiets aan 'ja mam, mogen we een nieuw ben want als ik me snachts omdraai hoor je het kei hard kraken" whuahah... jaja 'omdraaien' he..
Oud 08-12-2002, 16:36
Verwijderd
hahah grappig..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:39
Verwijderd
vind je het goed als ik je ff toevoeg op msn?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:48
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef:
vind je het goed als ik je ff toevoeg op msn?
tuurlk!! maar ben ff aan de tefoon..
Oud 10-12-2002, 02:15
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
geil
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 07:56
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Ja waarom niet
Oud 10-12-2002, 21:45
Black Reina
Black Reina is offline
gelukkig kan mn deur op slot, we moete alleen wel rustig doen want t huis is gehorig, toch heb k altijd het idee dat als we daarna naar beneden lopen dat me moeder het al aan me gezicht kan zien

bij een ex die geen slot op de deur had *moeder binnestormt* "wat willen jullie als ontbijt??" "iiih sjit... niiiiks..." *snel dekens overheen*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:52
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik kan het redelijk relax doen als ze bij mij logeert en dan s'ochtends als ik bij haar in bed kruip dan komen ze nooit binnen maarja eens is de eerste keer.

maar mijn bed kraakt als een gek

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten