![]() |
|
![]() |
Haha wat een mooie verhalen allemaal man, ik slaap gelukkig op de zolder en hebben daar nooit echt last van. Me ouders wete het wel het maar het maakt ze niet uit. aangezien ze er nooit wat van zegge. Alleen 1 x waren we ''betrapt'' de moeder van me vriendin belde over hoelaat ze thuis zou komen we waren een weekendje weg en waren toen alweer thuis. En toen klopte me ma en kwam binnen haha. Maar ze zag nix zei ze achteraf en dat ze ook even niet wist wat ze moest zeggen tegen haar moeder
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zou er niets raars aan vinden als ik kinderen had, tenzij ze 16 of jonger zouden zijn.
|
Ik ben nog maagd, maar als mijn vriend en ik op bed liggen te zoenen enzo dan heb ik ook liever dat er niemand binnenkomt.
Bij mijn vriend in huis gaan ze gewoon beneden bij de trap roepen en dan komt er wel een keer een reactie. Mijn moeder klopt wel, waarop ze meteen mn deur open smijt (niet genoeg tijd om nog iets te doen dus) en ons ziet. Maar meestal komt ze niet boven, ze weet wel dat ik nog maagd ben dus ze moet niet zeuren. Broertje van mn vriend is wel zo'n type dat hij de deur opengooit om te kijken wat we aan het uitvreten zijn (doet mn vriend ook wel eens bij hem en zijn vriendin). maar voor hem schaam ik me eigenlijk niet, hij ligt toch ook met zijn vriendin in bed?
|
in de tijd dat ik nog een vriendin had wel ja. maar dan meestal wel 's nachts. mijn of haar ouders kwamen toch nooit binnen zoner kloppen. 1 keer op de bank gedaan toen mijn mammie boven rond liep, maar ik wist 99% zeker dat ze niet naar beneden zou komen en ik had gelijk
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hahah wat pas toch gebeurde: mn vriend en ik waren een btje te hard tekeer gegaan..waren gewoon finaal door mn bed gegaan!..Komt me ma later boven: HOE KOMT DAT NOU???
![]() ![]() Ikku heel scheinheilig: nou xou het neit weten..we waren n btje aan t stoeien... *proest* oja met die deurkruk: kijk wel uit dat er geen "kijk gaatje" ontstaat! best lullig als je kleine broertje/ouders daar lekker doorheen staan te turen!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
gelukkig kan mn deur op slot, we moete alleen wel rustig doen want t huis is gehorig, toch heb k altijd het idee dat als we daarna naar beneden lopen dat me moeder het al aan me gezicht kan zien
![]() ![]() bij een ex die geen slot op de deur had *moeder binnestormt* "wat willen jullie als ontbijt??" "iiih sjit... niiiiks..." *snel dekens overheen* |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Seksualiteit |
probleempje Verwijderd | 55 | 29-07-2004 20:55 | |
Seksualiteit |
Sex-spel Verwijderd | 257 | 05-06-2003 08:54 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |