Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt DOG: depend on God
||
![]() |
Citaat:
![]() Omdat je gewoon niet constant erbij nadenkt van wat zou jezus gedaan hebben, en als je dan naar je arm kijkt denk je, nou laat ik het maar niet doen!
|
![]() |
Wow!! wat zijn jullie verzwakt in jullie eigen cultuur?!!! jullie hebben echt geeeen respect (lkijkt het)v oor andere geloven. Ikzelf ben een christen, heb thuis wel 20 van die armbndjes,
maar vooral omdat ik het tof vind, zodat mensen zo zien dat ik christen ben, en dat is iets waar ik trots op ben!!!! (en dat meen ik!!!!!!!). Kijk es verder als je eigen wereldje..... wow... wat vond ik d emeeste reacties triest... oohww jah: wwjd, wat wil je drinken.. blah blah blah, zo kunnen we er wel meer.... LOVE, PEACE
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder: love en peace kun je ook bereiken zonder te geloven in een hogere macht. Ik zelf geloof dat het zelfstandige, rationele individu het hoogste is wat je kunt bereiken. Bepaalde delen van of je gehele lot in handen leggen van iets irrationeels en ongrijpbaars is niet alleen dom, maar misschien zelfs wel een teken van zwakte. Neem je leven toch eens in eigen hand! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben echt niet vreselijk braaf, ![]() LOVE, PEACE
||
![]() |
Citaat:
het zijn toch gewoon meningen, een mening is niet triest, dat heeft met respect te maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommigen dragen ze uit stille liefde voor J.P. Balkenende. Anderen dragen ze omdat ze denken dat het einde van de wereld nadert. Either way you look at it, het is onzin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *edit* oo ik zie t al.. Zijn alle mensen die vwo doen zo wijs? ![]() |
![]() |
|
Ik vind ze wel leuk! Een vriendinnetje van me heeft er ook een paar. Maar ik denk niet dat het helpt als geheugensteuntje hoor. Want hoe kan je Jezus nou vergeten? Die is toch altijd bij je? Het is wel handig omdat andere mensen gelijk weten dat je gelovig bent. Dat is super handig!
|
![]() |
|
Sorry, maar wat heb je daar nou aan: 'ooh kijk hij/zij is gelovig' Kun je elkaar fijn een stempeltje opdrukken. Je maakt mij niet wijs dat je iedereen aanspreekt die zo'n bandje draagt: 'Gut, jij gelooft ook? Wat leuk, mijn buurvouw heeft ook zo'n ding en haar onderbroek is maat 52 en toch heeft ze hele dunne polsjes blablabla...'
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jezus kon bij alle problemen zijn hand opheffen en een wondertje laten gebeuren, maar kan jij dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Precies.
Wat ik zo stom vind aan geloof, is dat er teveel gekeken wordt naar de personen en de rituelen en minder naar de achterliggende gedachte. Het Christendom is (laten we daar voor het gemak maar even vanuitgaan) gestoeld op gedachten als naastenliefde, begrip, opkomen voor de zwakkeren, etcetera. Het wordt geacht een geloof van liefde te zijn. Is het nou zo moeilijk om zélf naar die waarden te leven, zonder telkens weer God of Jezus erbij te halen? Leef gewoon naar de ideologie die het Christendom is, zonder telkens dat boek erbij te halen. En in Godsnaam, denk zélf na over wat je doet. Stem je handelen af op liefde en begrip omdat je dat een mooie ideologie vindt. Niet omdat het in een boek staat. En vooral: doe niet zomaar alles wat in dat boek staat, maar denk ná bij wat je doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() met nu nare man als leider ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kunsttaal, wie? FreeZzze | 500 | 02-05-2006 18:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit als ziekte Verwijderd | 279 | 25-09-2005 12:18 | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Van jou, je partner of jullie samen snoopy | 151 | 12-11-2004 18:57 | |
Eindexamens 2003 |
[Natuurkunde, HAVO] Stel hier al je vragen en vertel hoe het ging! Snufje | 52 | 27-05-2003 08:52 | |
Lifestyle |
Jezus Freaks Ki Fighter | 48 | 14-08-2002 22:23 |