Citaat:
Koen schreef:
Nee hoor, we blijven gewoon bij het topic.. Ik wacht ook nog op een reactie van Athlon
|
Die kun je van mij krijgen hoor, Koen. Kijk, met deze opmerking daag je dus weer een nieuwe discussie uit, maar daar zal ik al niet meer aan meedoen bij deze...
Als ik nu verder wat ga zeggen, wordt het weer als Off-topic beschouwd, dus doe ik ook niet.
Ik zeg je alleen dat ik dagelijks met Compaq werk en ze met mijn eigen compaq al best wel eens aan de lijn heb gehad, en dat ging perfect, ook de reparatie die een keer moest worden uitgevoerd.
Ik verkoop wekelijks een aantal Compaqs aan mensen, en geef ze daarbij inbouwservice, voor als ze iets beter willen hebben, bijv. in plaats van een geforce 2 een geforce 3. Dan is dat geen enkel probleem. Maar afijn, nu beginnen we weer opnieuw, en dat wilde ik niet.
Koen, ik wens je het beste jongen, en blijf vooral in jezelf geloven, en als jij het altijd juist wil hebben, moet je dat vooral proberen, maar dan komt het niet goed met je in de toekomst. Namens mij: Sterkte.