Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 14:10
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm..Je kan ook met zonnebrand olie of papier ofzo zijn naam op je buik maken, en dan in de zon gaan liggen
Oud 12-01-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
love is life schreef:
Omdat het misschien zoals in mijn geval niet anders kan ?
waarom niet? je kan toch praten?
Oud 12-01-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:
Hmm..Je kan ook met zonnebrand olie of papier ofzo zijn naam op je buik maken, en dan in de zon gaan liggen
met dit weer??
Oud 12-01-2003, 14:45
Miracle
Miracle is offline
ja, ik vind het ook raar.... ik heb iets tegen namen tatoëren (of hoe je het ook schrijft) of in jezelf kerven... want als je ineens ruzie krijgt ofzow... vanalles gewoon... daarom vind ik tekentjes iets beter... maar dan niet tatoëren want dat is ook meteen weer zo definitief....

vraagje hé... waarom is zelf een tekentje in jezelf kerven super veel erger dan een tatoage???
Oud 12-01-2003, 14:46
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Parallel schreef:
haha opzich leuk idee... en er bestaat altijd nog iets als een zonnebank ofzow waar je bruin van wordt
Oud 12-01-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
love is life schreef:
Gemakkelijk om te zeggen dat het dom is hoor ... zelfverminking is als je jezelf pijn wilt doen ik wil mijn eigen geen pijn doen ... dat is het enige verschil ...
Zelf verminking is als je jezelf kapot wilt maken, en dat doe je dan dus. En dat is dom. Gemakkelijk om te zeggen; natuurlijk. Is er iets dat niet gemakkelijk is om te zeggen?
Oud 12-01-2003, 16:33
Verwijderd
als ik dat zou doen zou mn vriend er echt niet blij mee zijn..dus waarom? je kan het beter tegen hem zeggen dan het voorjezelf houden dattie het neit weet en dat je je arm verneukt..
Oud 13-01-2003, 10:33
Verwijderd
Yo girl, what r u doin'? Heb je eerst wel 100x naged8 van kan t niet uitgaan met mijn huidige vriend? Als je t toch van plan bent, waarom dan niet meteen een tattoo? staat toch veel mooier dan die bloederige strepen? Anyway, was niet zo'n slimme zet. Mensen konden wel denken dat je crazy bent ofzo.

Laturzzzzz......
Oud 13-01-2003, 12:46
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
love is life schreef:
Ooit al zoveel om iemand gegeven dat je zijn/haar naam in je arm kerft?
Ik heb het nu dus voor en zijn naam staat in mijn arm best wel zot eigenlijk ik besef het wel maar toch ...
Ik ben een tijdje behoorlijk depri geweest en toen heb ik de naam van iemand op wie ik verliefd was maar dat niet wilde in mijn arm gekerft met een passer, best ziekelijk eigenlijk...
Oud 13-01-2003, 12:55
Justice
Justice is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Zelf verminking is als je jezelf kapot wilt maken, en dat doe je dan dus. En dat is dom. Gemakkelijk om te zeggen; natuurlijk. Is er iets dat niet gemakkelijk is om te zeggen?
Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Er zijn namelijk ook mensen die zich helemaal doodslaan (dmv voorwerpen, maar ook met hun eigen handen) als ze niet in een dwangbuis zitten... En dan gaan "weldenkende" mensen zich "gecontroleerd" open lopen snijden...

*schud met hoofd*
Oud 13-01-2003, 12:57
vixen
vixen is offline
'carve your name into my arm, instead of stressed i lie here charmed'

Ik vind het een beetje ziek hoor, jezelf verminken om je liefde te verklaren aan je vriendje. Ik zou het zelf ook nooit doen.
Oud 13-01-2003, 13:30
Verwijderd
toen ik een jaar of 14 was en superverliefd was op een jongen heb ik zijn naam in mn been gekerfd. I love Ivan. Het is na een jaar verdwenen (thank god!)
Ik was gewoon zwaar obsessief verliefd voor een hele lange tijd..

Maar ik zou het nu dus NOOOIT doen he.. denk idd dat het best wel 'zot' is
Oud 13-01-2003, 14:14
Simon
Simon is offline
Dit soort topics zijn niet gewenst op het forum van Scholieren.com. Ik heb over dit soort dingen in het verleden lang gesproken met Stichting Korrelatie en de uitkomst is dat we dit soort topics niet toelaten.

love is life, praat er met mensen uit je eigen vriendenkring over of zoek een psycholoog op. Dit is ernstig.

Gesloten.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten