Oud 12-03-2003, 18:29
Seb4
Seb4 is offline
"dan stuurt saddam ongetwijfeld een paar scuds naar Tel-Aviv"

Laten we het hopen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 22:38
hippie jesse
hippie jesse is offline
emotioneel hooop ik op

een revolutie van de liefde

bush die door 6 miljard mensen wordt uigelaggen

dat alle amerikaanse berijd zijn hun leven op te offeren, maar niet op te offeren voor de overwinning, maar voor het laag houden van burgerslagtoffers

wijsheid aan de macht

dat alle mensen ineens doorhebben dat ze ook aardig voor elkaar kunnen zijn.

Maar dit is allemaal niet erg rialistitsch,

dit wel:

eigenlijk hoop ik dat saddam wordt afgezet

dat amerika in heel veel kleine landjes uiteen valt(ook niet realistisch)

dat de olie binnenkort op is

dat ze mij lekker met rust laten

IK HOOP NIET OP DODEN, nee, echt niet, ik had vandaag 2e wereldoorlog bij schiedennis, en dan zie je van die massagraven, en dan verdwijnt die hoop op spectacel wel even.
Oud 13-03-2003, 23:32
Verwijderd
Citaat:
hippie jesse schreef op 13-03-2003 @ 23:38:
IK HOOP NIET OP DODEN, nee, echt niet, ik had vandaag 2e wereldoorlog bij schiedennis, en dan zie je van die massagraven, en dan verdwijnt die hoop op spectacel wel even.
Bij mij niet. Als ik die walgelijke, schijnheilige Amerikaanse rotkoppen zie, met hun walgelijke redneck geblaat over 'we trust in this great country', 'I will die for my country' en 'We will fight for our freedom', dan kan ik niet anders dan hopen dat er op het NOS-journaal van 8 uur weer melding wordt gemaakt van een aanslag in Amerika, waarbij vooral HEEL VEEL doden zijn gevallen.

Osama had gelijk: het gaat niet om kwaliteit maar om kwantiteit als we het over Amerikaanse slachtoffers hebben. Gewoon zoveel mogelijk, fire at will!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 01:58
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
In de eerste plaats hoop ik dat een oorlog voorkomen kan worden.

Als het niet zo zal zijn: Laat die Irakezen zich in Bagdad verschanzen en bezorg die Amerikanen een 2e vietnam!! Kan je nog lachen!
Oud 14-03-2003, 07:48
Seb4
Seb4 is offline
Mijn geduld met Frankrijk begint langzamerhand op te raken. Alleen door concrete eisen te stellen kun je Saddam laten ontwapenen. De nieuwe resolutie van de UK is prima. En ik dacht eerst nog wel dat het Franrkijk was die bereid zou zijn om compromissen te sluiten...niet dus...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 08:07
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Seb4 schreef op 14-03-2003 @ 08:48:
Mijn geduld met Frankrijk begint langzamerhand op te raken. Alleen door concrete eisen te stellen kun je Saddam laten ontwapenen. De nieuwe resolutie van de UK is prima. En ik dacht eerst nog wel dat het Franrkijk was die bereid zou zijn om compromissen te sluiten...niet dus...
Oud 14-03-2003, 19:48
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Seb4 schreef op 14-03-2003 @ 08:48:
*slachtoffer van VS-propaganda*

Het gaat niet eens om het ontwapenen van Saddam, Die man vormt geen bedreiging voor de wereldvrede. Het gaat om olie. Val Noord Korea aan ofzo als je echt zo bezorgd bent om die vrede...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten