Advertentie | |
|
![]() |
|
Terwijl ik bij goed bewijs wel van gedachte zou veranderen, mits er ook GOED bewijs is dat daadwerkelijk erkend is.
Maar jij zou niet het omgekeerde doen.
|
![]() |
Er is sluitend bewijs leverbaar die iedereen kan lezen van een andere dimensie die buiten de tijd staat en toch in deze tijd verschijnt. "Ër op moeten wachten" is n.v.t.
De weg er naar toe is niet bekend en het is bijzonder dat het in het Nederlands te lezen is. Het is oude kennis maar het is wel onweerlegbaar bewijs dat de grootste professor kan begrijpen en (in)zien, maar het kleine kind eigenlijk nog beter, omdat het a.h.w. nog niet verpest is door de beelden van deze wereld en wetenschappen. Een beeld op deze wereld heeft een woord. Over het beeld dat je ziet wordt verteld, maar het IS al reeds verteld, het was er altijd al a.h.w., namelijk ver-telt, komt van ver-tellen... tellen... tellen met getallen, kan je dit begrijpen? Boom bijvoorbeeld kwam in het nederlands van 2-15-15-13 en is dus 45. Dus 45 in een eerder stadium was boom, ik heb het verteld naar een beeld, het getal ligt op een ander niveau en heeft een relatie met het beeld. Dit is niet moeilijk en niet vaag en concreet bewijs a.d.h.v. het Nederlandse alfabet. Nu gaan we natuurlijk een stap verder en gaan we vertellen vanuit het Hebreeuws, de grondtaal waarin de Bijbel is "geschreven". Dit alfabet is anders, namelijk a-b-c-d enz. is 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 10-20-30-40-50-60-70-80-90-100 100, 200, 300, 400 totaal 22 letters oftewel tekens. Kijk dit staat los van een bevolkingsgroep of religie of vaagheden of "ik denk dit of ik denk dat", daar moet je niet aan denken. Nu is boom dus een ander getal in de oorsprong van boom. Concreet bewijs nog he, aanwijsbaar toch, met eenvoudig wiskunde uit te rekenen? Nu blijkt de tekst "boom der kennis" oftewel "boom die vrucht maakt" en "boom des levens" oftewel "boom die vrucht is en vrucht maakt" te vertellen te zijn naar een verhouding van 1:4, we komen in het vertellen nu dus verhoudingen tegen. Deze verhoudingen komen echter zo vaak voor, ook in tijden en leeftijden, plaatsnamen en persoonsnamen, dat het geheel een bovennatuurlijke schepping vormt. ZO hoort de bijbel dan ook ver-telt en verteld te worden!!!! Niet a.d.h.v. de uiterlijke beelden want dan slaat het nergens meer op, kan er vanalles mee beweerd worden en dat gebeurt dan ook. Prof. F. Weinreb heeft over het vertellen een boek geschreven "De Bijbel als Schepping", gewoon in de bieb te leen. De conclusie is eigenlijk dat de grens in iemand zijn geest ligt, of hij of zij dit kan lezen of niet, wil lezen of niet is beter gezegd, want het bewijs van de andere dimensie is voorhanden. Als je het als een kind gaat lezen die nieuwe dingen gaat leren, in de geest van een kind a.h.w., dan is het mogelijk dat je ervan geniet. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
worden wij wakker gewoonmax | 38 | 18-11-2007 00:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WIS] bewijzen Aesar | 8 | 11-12-2005 16:14 | |
Muziek |
London Calling innogen | 59 | 10-11-2005 09:08 | |
De vijfde dimensie!!! Delilah | 10 | 13-09-2004 00:24 | |
mijn theorie over "Leven" Snakeboy | 10 | 25-07-2004 06:13 | |
Games |
Wie speelt hier Rune scape (ofzo) ik begrijp er niks van Maradinus | 54 | 03-10-2002 19:15 |