Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 13:03
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
legatus schreef:

Of het mogelijk kan zijn dat is nog een discussie, enige duidelijkheid of beter uitgewerkt plan zul je toch niet krijgen.

Als we de 4e dimensie in gaan wat als een tijdperk word gezien dan verlaten we dus de andere dimensie en vervalt die. Wanneer begon de 1e dimensie? Bij de geboorte van de mens en de aarde dus eigenlijk, dat zou betekenen dat een entiteit onze tijdperk heeft laten beginnen. Hoe lang duurt zo'n tijdperk?

En wanneer zijn deze wezentjes als elfen gaan evolueren? Of zijn ze geplant door een entiteit? In de 3e dimensie zitten we in een werkruimte, leefruimte. Daar zaten we al in toen we evolueerden. Tenslotte zijn het volgens Spirit tijdperken en moeten we ze afleggen. Terwijl ik zou zeggen dat je leefruimte er moet zijn voordat jezelf er bent. 4e dimensie is de connectie met je verstand, nouja dan hebben wij dat nu niet aangezien we nog de 4e dimensie in moeten gaan. Daarnaast fungeren de hersenen niet via het principe tijd, al hoe wel het ook maar een principe is, tijd bestaat niet.

5e dimensie is de connectie met je oneindige ziel, hier benje verbonden met je hele aardse bewustzijn, en we zijn nog niet eens in de 4e dimensie!

De natuur werkt is niet bewust van deze dimensies, het is meer een oppervlakkige uitleg van een theorie gecreeerd door iemand die alles een 'diepere' betekenis wou geven.

Toen we nog Neanderthalers waren kwam we toch ook in andere tijdperken terecht ook al waren we er niet bewust van.

Het is ook lullig al het aquarius-tijdperk begint en dat we niet in de 5e dimensies terechtkomen, dan slaan we een dimensies over en verliezen we onze connectie met onze ziel, maar ja, die hadden we in de eerste plaats pas in de 5e dimensie gekregen. We worden er niet beter op en ook niet slechter.

blablabla denk je dat ik dat allemaal ga lezen alleen omdat jij weer zo nodig tegenspraak moet hebben ...

en nee, ik ga niet naar die sites van jou die jij als tip geeft HAHAHHA ik kan mijn eigen informatie wel vinden

doe geen moeite we zien wel wie er gelijk heeft .... denk je dat ik van gedachten ga veranderen omdat jij commentaar geeft???

[Dit bericht is aangepast door Spirit (15-03-2002).]
Advertentie
Oud 16-03-2002, 16:44
legatus
legatus is offline
Terwijl ik bij goed bewijs wel van gedachte zou veranderen, mits er ook GOED bewijs is dat daadwerkelijk erkend is.

Maar jij zou niet het omgekeerde doen.
Oud 10-09-2004, 12:38
Frans_2
Frans_2 is offline
Er is sluitend bewijs leverbaar die iedereen kan lezen van een andere dimensie die buiten de tijd staat en toch in deze tijd verschijnt. "Ër op moeten wachten" is n.v.t.

De weg er naar toe is niet bekend en het is bijzonder dat het in het Nederlands te lezen is. Het is oude kennis maar het is wel onweerlegbaar bewijs dat de grootste professor kan begrijpen en (in)zien, maar het kleine kind eigenlijk nog beter, omdat het a.h.w. nog niet verpest is door de beelden van deze wereld en wetenschappen.

Een beeld op deze wereld heeft een woord. Over het beeld dat je ziet wordt verteld, maar het IS al reeds verteld, het was er altijd al a.h.w., namelijk ver-telt, komt van ver-tellen... tellen... tellen met getallen, kan je dit begrijpen? Boom bijvoorbeeld kwam in het nederlands van 2-15-15-13 en is dus 45. Dus 45 in een eerder stadium was boom, ik heb het verteld naar een beeld, het getal ligt op een ander niveau en heeft een relatie met het beeld. Dit is niet moeilijk en niet vaag en concreet bewijs a.d.h.v. het Nederlandse alfabet.

Nu gaan we natuurlijk een stap verder en gaan we vertellen vanuit het Hebreeuws, de grondtaal waarin de Bijbel is "geschreven".

Dit alfabet is anders, namelijk
a-b-c-d enz. is
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
10-20-30-40-50-60-70-80-90-100
100, 200, 300, 400
totaal 22 letters oftewel tekens.
Kijk dit staat los van een bevolkingsgroep of religie of vaagheden of "ik denk dit of ik denk dat", daar moet je niet aan denken.

Nu is boom dus een ander getal in de oorsprong van boom.
Concreet bewijs nog he, aanwijsbaar toch, met eenvoudig wiskunde uit te rekenen?
Nu blijkt de tekst "boom der kennis" oftewel "boom die vrucht maakt" en "boom des levens" oftewel "boom die vrucht is en vrucht maakt" te vertellen te zijn naar een verhouding van 1:4, we komen in het vertellen nu dus verhoudingen tegen. Deze verhoudingen komen echter zo vaak voor, ook in tijden en leeftijden, plaatsnamen en persoonsnamen, dat het geheel een bovennatuurlijke schepping vormt. ZO hoort de bijbel dan ook ver-telt en verteld te worden!!!! Niet a.d.h.v. de uiterlijke beelden want dan slaat het nergens meer op, kan er vanalles mee beweerd worden en dat gebeurt dan ook. Prof. F. Weinreb heeft over het vertellen een boek geschreven "De Bijbel als Schepping", gewoon in de bieb te leen.

De conclusie is eigenlijk dat de grens in iemand zijn geest ligt, of hij of zij dit kan lezen of niet, wil lezen of niet is beter gezegd, want het bewijs van de andere dimensie is voorhanden. Als je het als een kind gaat lezen die nieuwe dingen gaat leren, in de geest van een kind a.h.w., dan is het mogelijk dat je ervan geniet.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten