Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het gaat niet om de lengte van je leven, het gaat om de invulling die je eraan geeft. Net zoals sommige mensen het leuk vinden om hun (kostbare) tijd te verspillen aan ons zondaars hier op het drugsforum, roken sommige mensen liever een blowtje. Dat is ieders goed recht. Blowers weten heus wel dat het niet gezond is, maar wat is dezer dagen nog wel gezond? Net als bij iedere andere afweging die je moet maken gaat het hier om de voor- en nadelen. Het is leuk en lekker, maar ongezond. Net als die Twix die je net achter de kiezen hebt. Net als de auto van je pa die mij uitlaatgassen laat inademen. Maar daar wordt natuurlijk niets over gezegd, nee, want dit zijn DRUGS! Nog steeds een verboden woord, zo lijkt het wel, want drugs zijn slecht. Ja ja, slecht. Je kan er namelijk aan doodgaan. Guess what. Alles is dodelijk. Je lichaam krijgt elke dag opdoffers van uitlaatgassen, ongezonde snacks, blootstelling aan UV-straling en weetikveel. Als je die dingen veroordeelt mag je van mij gewoon drugsgebruik ook veroordelen, maar eerder niet. Ga dan maar weer terug naar je scoutingclubje om knopen te leggen en liedjes te zingen, akela.
||
![]() |
Citaat:
Als ik bij een bus moet wachten tot hij wegrijd en hij staat te ronken, of iets dergelijks ga ik ergens anders staan of steek mijn neus in mijn jas. Ik eet nooit ongezonde snacks. En UV-straling,daar kan ik weinig aan doen, behalve er niet te lang inzitten. En ik zit niet op een scoutingclubje. Dezer dagen is er nog een heleboel gezond, om maar wat te noemen: lichaamsbeweging, wandelen, groente, fruit, frisse lucht, slapen, water drinken, enz enz enz. Drugs zijn ook slecht voor je in mindere mate, en oa daarom ben ik er tegen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Omdat mensen die zooi in mijn gezicht staan te blazen. Omdat het slecht is voor het mileu. Omdat sommigen er ziek van worden. Omdat mensen verslaafd raken aan alcohol of teveel nemen en daardoor niet zulke leuke dingen uithalen. Omdat er niks gezonds in zit. Jaa, zo kan ik nog uren doorgaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je bent wel zwaar irritant bezig..... voel je je erg hoog boven ons verheven? ![]()
|
yamyam, rot op!
we zijn oud en wijs genoeg om dat voor ons zelf te beslissen. jij bent hier echter de kortzichtige die denkt dat je geen drugs kunt gebruiken zonder verslaafd te raken. volgens mij ben je zelf zo labiel of heb je iets meegemaakt waardoor je anti bent... dus conclusie: rot op stomme slet k heb zo'n fokking hekel aan dit soort mensen, bemoei je met je eigen zaken..... ARGH>>>> ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als jij zo goed snapt hoe het is om zon fokking hekel te hebben aan dat soort mensen, snap je vast ook waarom ik reageer op dit soort topics. En ik geloof dat er inderdaad maar heel weinig mensen zijn die zonder al dan niet geestelijke/lichamelijke verslaving rustig drugs kunnen nemen. Iets meegemaakt? Nou van alles, maar niet met drugs. Maar ik denk dat als jij er later spijt van hebt net zo anti ben als ik. Kunnen jullie junkies netjes met z'n allen ergens jullie festijnen houden waar niemand er last van heeft en die naalden weggooien in de vuilnisbak inplaats van op straat, heb ik er al een veel minder groot probleem mee. |
![]() |
|
kunnen we die yam yam niet van deze topic afgooien het is alleen maar irritant dat er mensen zijn die dit niet begrijpen en zich dan ook zo voor gek zetten.
en ja we kunnen haar erafgooien. want ze blijft niet ontopic het gaat over een meeting en waar zij over begint is dat het ongezond is en daar gaat het hiet helemaal niet over. dus misschien wasp zou je haar niet even kunnen zeggen of ze ontopic blijft. want door haar is iedereen offtopic geworden en dat vind ik starter van deze meeting zwaar irritant.
Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 20:03. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik had ook niets anders verwacht van jou, maar goed Citaat:
Bijna net zo'n grote hekel aan mensen die niet weten waar ze het over hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Yamyam, heilig boontje van me, post s'il vous plait nog zo'n verrukkelijk onbezonnen post.
||
Citaat:
![]() Mja, jeugdige en pretentieuze onwetendheid....ergerlijk en volkomen belachelijk ![]()
||
Citaat:
dus doe niet zo heilligboontje want dat ben je namelijk niet je bent zo iemand die graag in de aandacht komt en daarom post hier zoveel. al 23 alleen op dit topic. geef maar toe je wil aandacht. dus om van haar af te komen negeer haar reageer op geen enkele post en ze gaat vanzelf weg
Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 20:42. |
![]() |
|
Ik vind deze discussie helemaal niet zo erg...eindelijk weer eens iets vermakends op D&A. Wasp staat hier verder buiten, vind ik, hoewel hij en/of andere FB's wel wat aan dit topic hadden mogen doen....het gaat namelijk wel ERG offtopic hier.
||
![]() |
Citaat:
Wel anti-depressiva. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Heb ik gezegd dat alle drugs via naalden gaan? Nee, ik heb het als voorbeeld genomen. Die onwetendheid valt best mee, dat maken jullie ervan. En ik maak mezelf niet belachelijk. Ik doe gewoon lekker wat ik wil en wat ik belangrijk vind. |
![]() |
||
Citaat:
ja en??? ookal komt de politie als je midde in de V&D aan het smoken bent zeggen ze nog van dit mag niet hier..... en dat was het...... ik bedoel........nix aan de hand als de politie komt......
||
![]() |
Citaat:
In elk geval stukken beter dan die troep die jij binnenkrijgt. |
![]() |
||
Citaat:
En stop nu eens met generaliseren. Er bestaat ook nog zoiets als een discrepantie tussen een onschuldig jointje en het ter hand nemen van de heroinespuit. Hier heb ik nog een site voor je (maar natuurlijk zal je deze niet gaan lezen; je bent immers louter bereid om één kant van het verhaal te bestuderen, nl. de anti-drugs propaganda)... http://www.erowid.org.
|
JONGENS KUNNEN WE ALSJEBLIEFT DIE DISCUSSIE MET YAMYAM OP MIJN TOPIC VOORTZETTEN OVER IRRI ANTIDRUGSMENSEN OF EEN ANDER TOPIC?
dit is de url: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=349306 NOU DAT IK TOCH REAGEER zal ik ook maar meteen iets tegen Yamyam zeggen:Teneerste zie ik niet ion hoe een pil een gat in de ozonlaag kan maken, ten tweede moet je niet zeiken over 'drugs' terwijl je zelf antidepressiva neemt want al die chemische zooi is meestal de gevaarlijkste drugs die er zijn! ER IS GEEN WEZENLIJK ONDERSCHEID TUSSEN GENOTSMIDDELEN EN DIE FARMACEUTISCHE ZOOI DIE JIJ SLIKT!!! Ziezo. |
![]() |
||
Citaat:
Als je zo'n last hebt van mensen die roken/blowen moet je gewoon niet bij ze gaan staan. Het is slecht voor het milieu ja dat is waar, maar in verhouding boeit het geen FUCK want de uitstoot van het verkeer is zoveel erger dat het in verhouding dus maar een schijntje aan vervuiling is. En nog iets. Als we veel meer wiet zouden verbouwen zou het broeikaseffect een stuk minder zijn. En wiet kan (bijna) onvruchtbare grond vruchtbaar maken. Ja je kan er ziek van worden, maar daar heb jij dan toch geen last van? en trouwens als je zonder jas naar buiten gaat kan je ook ziek worden. Als je in het vliegtuig zit en je komt vanuit china kan je ook ziek worden (SARS) ![]() Omdat mensen verslaafd raken aan alcohol of teveel nemen en daardoor niet zulke leuke dingen uithalen. Ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar mensen die blowen zijn bijna het tegengestelde. Ze worden rustig en chill. En dat mensen verslaafd raken aan alcohol tja het is een verslavende stof dus dan krijg je dat nou eenmaal. Maar je kan aan zo'n beetje alles verslaafd raken, Drop Internetten enz enz Omdat er niks gezonds in zit. Zegt wie? De meeste drugs zijn slecht, maar bijv 1 glaasje wijn op z'n tijd is gezond. Ik hoorde zelfs een keer dat 1 sigaret per maand ook een soort van "gezond" is. In mate kan drugs best nog wel gezond zijn hoor Jaa, zo kan ik nog uren doorgaan. (ja ik ook) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||