Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anita uit Heartbreak High is trouwens ook wel lekker. |
![]() |
||
Citaat:
Maar nu door die oorlog komt HBH niet meer op nederland 2... ![]() ze hadden alles achter elkaar gezet. Nou maar wachten tot het weer komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die anita vind ik ook een mooi meisje om te zien, ziet er heel gewoon enzo uit.. leuke meid.. ![]() Jammer dat alleen vanwege die oorlog HBH nu elke keer niet uitgezonden wordt... Dat was echt het enige wat ik elke dag keek ![]() Vind eigenlijk dat ze die oorlog 's avonds uit moeten zenden, mensen die het willen zien die zijn overdag allemaal aan het werk, dus wat hebben die eraan dat er 359285983265209845692485x het zelfde wordt uitgezonden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En muizzz, wat een heerlijke foto's van Johnny Depp! Hij is in Sleepy Hollow best wel erg lekker, moet ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar Brandon Boyd, Jeremy Lindsay Taylor en Keanu Reeves zijn toch mn top 3 ..
||
![]() |
Citaat:
leukleukleukleukleukleukleuk!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() uiteraard.. maar ik ben heel erg blij met mn huidige vriend, want die is ook erg knap en geweldig.. maar ik heb geen foto van em. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() al kan ie niet tippen aan roelof (mijn vriend) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 21:25. |
![]() |
|
Poging 312 ... pffffff, thnx thunder
Jongen Josh Hartnett (die kent iedereen wel) en Chad Michael Murray (2 foto's) --------------------------------------------------------------------- deze ![]() en ![]() Meisje Latina bouw, denk Jennifer Lopez en Shakira. Maar ja ideaal bestaat niet natuurlijk en iemand die heel lief is wordt vanzelf weer mooier en dichter bij het ideaal.
Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 10:49. |
![]() |
|
Om gestoord van te worden net deden ze het en nu krijg ik alleen lege vakken tezien...
Ik denk dat ik het maar opgeef en misschien is die site gewoon traag dat we het zo weer wel zien. Dit zijn iig de links: [url=http://geocities.com/cmmonline/Pics/25.jpg[/url] [url=http://geocities.com/cmmonline/Pics/34.jpg[/url]
Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 10:54. |
![]() |
|
gareth gates
josh hartnett daniel da cruz carvalho chivu ben affleck en zo kan ik nog wel even door gaan maar dat doe ik niet want het is toch onbereikbaar *zucht*
|
johnny depp, orlando bloom en james napier vind ik echt verukkelijk... en meiden, eliza dushku (duh...), britney spears en alyssa milano
![]() @ripper: je gaat wel weer voor de oudere kerels hè? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat is er gebeurt met haar rechteroog?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |