Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben het alweer eens met Nare Man en Bubbeltjes. Je kan geen duidelijke grens stellen wanneer zulke moppen nu 'wel kunnen' en wanneer niet.
Ik vind het prachtig wanneer er op een begrafenis gelachen wordt om bjvoorbeeld grappige gebeurtenissen uit het leven van dat overleden persoon. Humor is duidelijk een uitlaatklep, een manier om zulke dingen te verwerken. Het is vanzelfsprekend dat je zo'n grap als bovenaan het topic niet vertelt op de begrafenis van Pim Fortuyn. Zelf houd ik niet zo van moppen, ik kan meer lachen om andere vormen van humor, maar ik vind het prima dat deze er deze moppen bestaan.
|
Er zijn filosofen geweest die stelden dat alleen de verschirkkelijkste zaken belachelijk gemaakt moesten worden. Daar had hij ook een goede reden voor. Je moet jezelf ook een beetje in een stemming voor grappen kunnen brengen, anders heb je al gauw geen leven.
||
![]() |
Citaat:
en wie ben jij om te zeggen dat er mensen geen relativeringsvermogen hebben? o ja en ik heb je foto gezien, nare man dus weet ook alweer hoe je eruit ziet, en eerlijk gezegd zie je er niet uit, maar ik leid af in ieder geval jij lijkt mij meer een eenvoudige ziel te hebben als ik zo je hoofd bekijk ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Get a grip, kid. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de foto is onsmakelijk, en de tekst is dom.. totaal mislukte en misplaatste grap.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het wel heel erg dat Pim dood is, maar grappen erover mogen na een tijdje wel gemaakt worden. Ik denk dat als hij een naaste was dat ik er anders over zou denken, maar als je om elke dood de rest van je leven zielig gaat doen dan ben je wel een beetje vreemd bezig... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het is natuurlijk niet altijd leuk om er grappen over te maken/horen. Maar zoals ook met 11 september, humor is o.a. een manier om iets te vergeten of te verzachten.
||
Citaat:
Humor is voor mij om te lachen... t feit dat ik al moppen aan t verzinnen was op t moment dat ie nog lag te gorchelen op de grond is omdat t geen enkele emotie los maakt bij me....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik nog maar weinig écht goede Pim-grappen gehoord, jammer genoeg., |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder, natuurlijk moeten er grappen over kunnen zijn, hij was tenslotte zelf zo sterk voor het uiten van je mening. Maar goed, de afgelopen dagen heb ik alweer gemerkt dat Fortuyn fans absoluut zijn voor het zeggen wat je denkt, zolang dat maar niet anti-Fortuyn is ![]()
||
Citaat:
Hij is DOOD!!!!.... Dus technisch gezien niks anders dan een klop vlees wat ligt weg te rotten in de grond... (op zich ook al grappig) Waarom is het maken van een grap respectloos?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|