Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
1. Als je een colaatje drinkt of frietje eet op straat, hou je het blikje/bakje dan bij je tot je een prullenbak tegenkomt of gooi je het in de struiken/op straat?
0 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Nooit - 0 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Ja, ook al zou ze geen wandelstok hebben - 0 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Nooit - 0 (lust geen kauwgom en rook niet) 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Nee, nooit - 0 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik laat het erbij zitten, maar neem me voor om het te rapporteren aan het schoolhoofd - 0 Ik heb dus 1 punt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
1. Als je een colaatje drinkt of frietje eet op straat, hou je het blikje/bakje dan bij je tot je een prullenbak tegenkomt of gooi je het in de struiken/op straat?
Ik hou het altijd bij me - 0 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Nooit - 0 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Alleen als de bus/trein onregelmatig rijdt en ze zich moeilijk staande kan houden - 1 ![]() 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik flikker 'm gewoon tegen de ruit, vette pech - 2 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - - Alleen als niemand het ziet - 1 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Nee, nooit - 0 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik kijk achterom en wacht tot er andere mensen komen helpen, als hij écht niet overeind komt loop ik er wel even naartoe - 1 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik laat het erbij zitten, maar neem me voor om het te rapporteren aan het schoolhoofd - 0 5 ![]() ![]()
|
Ik gooi het soms op straat - 1 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Nooit - 0 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Mij niet gezien, ik blijf mooi zitten - 2 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Alleen als niemand het ziet - 1 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Nee, nooit - 0 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik geef het klasgenootje net zo'n knal als hij mijn zusje gaf - 2 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik scheld hem/haar gewoon terug uit - 2 |
![]() |
|
![]() |
Ik gooi het soms op straat - 1 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Nooit - 0 rare vraag, als er iemand tegenover me zit niet anders wel 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Ja, ook al zou ze geen wandelstok hebben - 0 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? plaats mijn fiets tegen een lantarenpaal in de buurt 0,5 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Altijd, wat moet ik ermee - 2 (maar ik rook niet) 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? Ik laat de paraplu liggen, doe nix dicht en wacht in een winkel tot de regen gestopt/minder is 0,5 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Mja vroeger, toen ik nog jong en onbezonnen was ![]() 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik zoek het klasgenootje zelf op en trakteer hem/haar op een flinke scheldkannonade - 1 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? Ik meld dat ik zo niet aangesproken wil worden en als hij mijn naam vergeten is me maar mevrouw moet noemen 0,5 6,5, incl. eigen antwoorden
|
Ik hou het altijd bij me - 0 Ik gooi het soms op straat - 1 Ik gooi het sowieso op straat - 2 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Nooit - 0 Alleen als niemand het ziet - 1 Altijd - 2 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Ja, ook al zou ze geen wandelstok hebben - 0 - Alleen als de bus/trein onregelmatig rijdt en ze zich moeilijk staande kan houden - 1 - Mij niet gezien, ik blijf mooi zitten - 2 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik zet 'm in de fietsenstalling en loop naar de winkel - 0 - Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 - Ik flikker 'm gewoon tegen de ruit, vette pech - 2 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Nooit - 0 - Alleen als niemand het ziet - 1 - Altijd, wat moet ik ermee - 2 eigenlijk doe ik 't sóms, tenzij er een prullenbak in de buurt is... of mensen 't zien gaat me niet zoveel aan 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 - Je neemt de paraplu mee, je haat regen - 2 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Nee, nooit - 0 - Mja vroeger, toen ik nog jong en onbezonnen was ![]() - Ja, regelmatig, wat maakt dat nou uit zo'n klein bedragje - 2 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 - Ik kijk achterom en wacht tot er andere mensen komen helpen, als hij écht niet overeind komt loop ik er wel even naartoe - 1 - Ik fiets door, had-ie maar uit moeten kijken - 2 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 - Ik zoek het klasgenootje zelf op en trakteer hem/haar op een flinke scheldkannonade - 1 - Ik geef het klasgenootje net zo'n knal als hij mijn zusje gaf - 2 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik laat het erbij zitten, maar neem me voor om het te rapporteren aan het schoolhoofd - 0 -Ik probeer 'm goed omver te praten en meld het bij de schoolleiding -1 - Ik scheld hem/haar gewoon terug uit - 2 Mmm, beetje stomme vragen, maar ik verveelde me ![]() ![]() En post natuurlijk even je score (het maximum is 20 ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Ik gooi het soms op straat - 1
2. Nooit - 0 3. Alleen als de bus/trein onregelmatig rijdt en ze zich moeilijk staande kan houden - 1 4. Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 5. Altijd, wat moet ik ermee - 2 6. Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Nee, nooit - 0 8. Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 9. Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 10. Ik scheld hem/haar gewoon terug uit - 2 Whiiiii.. 7! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik gooi het soms op straat - 1 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Altijd - 2 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Alleen als de bus/trein onregelmatig rijdt en ze zich moeilijk staande kan houden - 1 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Alleen als niemand het ziet - 1 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Nee, nooit - 0 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik kijk achterom en wacht tot er andere mensen komen helpen, als hij écht niet overeind komt loop ik er wel even naartoe - 1 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik zoek het klasgenootje zelf op en trakteer hem/haar op een flinke scheldkannonade - 1 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik laat het erbij zitten, maar neem me voor om het te rapporteren aan het schoolhoofd - 0 Goed. dat zijn dus: 1+2+1+1+1+0+0+1+1+0=8 punten... best lief ben ik hoor ![]()
|
Ik hou het altijd bij me - 0 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Alleen als niemand het ziet - 1 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Ja, ook al zou ze geen wandelstok hebben - 0 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik flikker 'm gewoon tegen de ruit, vette pech - 2 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Altijd, wat moet ik ermee - 2 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Nee, nooit - 0 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik geef het klasgenootje net zo'n knal als hij mijn zusje gaf - 2 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik laat het erbij zitten, maar neem me voor om het te rapporteren aan het schoolhoofd - 0 Echt asociaal ben ik volgens mij niet ![]() |
![]() |
|
Ik hou het altijd bij me - 0 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Alleen als niemand het ziet - 1 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Alleen als de bus/trein onregelmatig rijdt en ze zich moeilijk staande kan houden - 1 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Nooit - 0 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Nee, nooit - 0 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik kijk achterom en wacht tot er andere mensen komen helpen, als hij écht niet overeind komt loop ik er wel even naartoe - 1 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Gemiddelde: 1 En post natuurlijk even je score 5 |
![]() |
|
[B]1. Als je een colaatje drinkt of frietje eet op straat, hou je het blikje/bakje dan bij je tot je een prullenbak tegenkomt of gooi je het in de struiken/op straat?
0 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? 1 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? 0 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? 1 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? 2 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? 1 (vroeger he ![]() 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? 0 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? 1 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? ligt eraan in welke bui ik ben he :/
||
Citaat:
al zijn de antwoorden niet altijd precies wat ik zou doen..
|
1- 1
2- 2 3- 1 4- 1 5- 2 6- 0 7- 0 8- o 9- 1 10- 2 10 punten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Mijn antwoorden:
1. Ik gooi het soms op straat - 1 2. Alleen als niemand het ziet - 1 3. Mij niet gezien, ik blijf mooi zitten - 2 4. Ik zet 'm in de fietsenstalling en loop naar de winkel - 0 5. Alleen als niemand het ziet - 1 6. Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Nee, nooit - 0 8. Ik kijk achterom en wacht tot er andere mensen komen helpen, als hij écht niet overeind komt loop ik er wel even naartoe - 1 9. Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 10. Ik laat het erbij zitten, maar neem me voor om het te rapporteren aan het schoolhoofd - 0 Mijn score: 6. ![]()
|
Ik gooi het soms op straat - 1 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Alleen als niemand het ziet - 1 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Ja, ook al zou ze geen wandelstok hebben - 0 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Altijd, wat moet ik ermee - 2 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Mja vroeger, toen ik nog jong en onbezonnen was ![]() 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik scheld hem/haar gewoon terug uit - 2
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Alleen als niemand het ziet ![]() 3) Alleen als ze zich moeilijk staande kan houden (1) 4) Ik zet 'm in de fietsenstalling en loop wel een paar minuten (0) 5) Soms (1) 6) Ik laat de paraplu keurig netjes liggen! (0) 7) Nee nooit.. kzou niet durven ![]() 8) Ik kijk achterom en wacht tot er andere mensen komen helpen, als hij écht niet overeind komt loop ik er wel even naartoe (1) 9) Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken (0) 10) Ik scheld echt wel terug.. dat pik ik dus echt niet he!! (2) Totaal: 7... nou best netjes toch!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Alleen als er geen prullenbak in de buurt is. (1 punt)
2. Zit niet vaak in de trein en al helemaal niet in me eentje. Maar zou het anders ook niet doen denk ik. (0 punten) 3. Meestal sta ik wel op, maar als ik zelf al 30 minuten heb gestaan, dan denk ik, ja dááág, nu wil ik ook ff zitten (1 punt) 4. Paar minuten lopen is geen probleem (0 punten) 5. Ja zo vaak, spugen is helemaal geen probleem en één kauwgompje kan toch niet zo'n kwaad ![]() 6. Nee ik zou het niet jatten. Dan wordt ik maar een beetje nat. (0 punten) 7. Nee, ik heb geen zin om betrapt te worden, en al helemaal niet voor iets van 50 cent ofzo. (0 punten) 8. Ik zie wel, als er iemand anders naar toe gaat dan fiets ik door. Als er niemand is dan zal ik wel ff kijken (1 punt) 9. Ik zou het kleine klasgenootje niet slaan, maar ff duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is mag zeker. (1 punt) 10. Als hun mij echt uit gaan schelden, dan mag ik ook terugschelden en doe dat dan ook. Ze moeten niet denken dat zij dingen wel mogen naar mij en ik niet naar hun. (2 punten) FF tellen, dan kom ik uit op 8 punten. |
![]() |
|
![]() |
Ik hou het altijd bij me - 0
Nooit - 0 - Ja, ook al zou ze geen wandelstok hebben - 0 - Ik zet 'm in de fietsenstalling en loop naar de winkel - 0 (Ik zet m in een steegje!! ![]() Nooit - 0 Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 - Nee, nooit - 0 - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 - Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 - Ik laat het erbij zitten, maar neem me voor om het te rapporteren aan het schoolhoofd - 0 0 punten....whauh, wat sociaal ![]() 1: Prullenbakken? 2: Normaal doe ik mn voeten er niet op, maar stel van wel...je hebt toch de Spits! en Metro...dan leg je die eronder! Opzich is 3 wel komisch als je ze binnen zit komen, maar toch wel zielig. ![]() 4: Wij hebben steegjes! 5:kauwgom (als ik dat al kauw) in de struiken, appelklokhuis (zaterdagmorgen) in de struiken 6:Ik neem zelf al een paraplu mee, duh! 7:Je hebt toch geld ![]() 8: Ik ga lachen, nou goed? ![]() 9:Ik heb geen zusje, maarja. Bij mn broer ga ik lachen ![]() ![]() 10: Mwah, rapporteren. al eens gedaan, die kreeg problemen die docent ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik hou het altijd bij me - 0 2. Er zit niemand tegenover je in de trein, leg je je voeten op de bank tegenover je? Alleen als niemand het ziet - 1 3. Je zit in de trein/bus en er stapt een bejaarde dame met wandelstok in, sta je op? - Ja, ook al zou ze geen wandelstok hebben - 0 4. Je moet in een winkel zijn, maar overal in de buurt staat op de etalages 'geen rijwielen plaatsen'. De dichtsbijzijnde fietsenstalling is een paar minuten lopen. Wat doe je? - Ik zet 'm zo tegen de etalage dat hij het uitzicht op de uitgestalde goederen niet belemmert - 1 5. Spuug/gooi je wel eens kauwgom/sigarettenpeuken op straat? - Alleen als niemand het ziet - 1 6. Je bent ergens heen op de fiets maar op de terugweg blijkt dat het regent. In de fietstas naast jouw fiets zie je een paraplu zitten, klaarblijkelijk vergeten. Wat doe je ermee? - Je laat de paraplu liggen en doet de fietstas keurig dicht - 0 7. Jat je wel eens iets kleins uit winkels (snoep, make-up, CD-hoesjes)? - Mja vroeger, toen ik nog jong en onbezonnen was ![]() 8. Je fietst ergens, als achter je een oude meneer omvalt met z'n fiets. Wat doe je? - Ik stap af, loop ernaartoe en vraag of het ernstig is - 0 9. Je kleine zusje van 8 komt huilend bij je, ze is geslagen door een klasgenootje. Het is verder niets ernstigs. Wat doe je? - Ik probeer haar te troosten en neem mezelf voor de ouders erop aan te spreken - 0 10. Een leraar scheldt je uit. Wat doe je? - Ik scheld hem/haar gewoon terug uit - 2 score: 6 |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Verloskunde Laura220 | 169 | 23-01-2012 18:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |