Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De zwartharige dame met blauwe oogjes ist ook mooi ![]() ![]() ![]() Zwart lang haar met blauwe ogen, dodelijke combinatie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
denk allemaal even aan de vodafone reclame "I love you" > die jongen, maar dan opzich zn hoofd nog niet eens zo (al is dat bestwel leukig
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() verder val ik niet echt op 'tiepes' zolang ze maar de goeie kleren dragen... ![]() > ben wel vol adoratie over: johnny depp (mt name in from hell ) en uhm tja gavin rossdale natuurlijk (hij is eigenlijk beswel goddelijk, zeker als je live zn lijf hebt mogen zien > (halverwege het concert ging zn tshirt uit ![]() ![]() ![]() maar betwijfel of ik op zulke mooie mannen verliefd zou kunnen worden; waarschijnlijk niet, is niet goed voor mn zelfrespect dus ![]() o en uiteindelijk, als ik ooit kinderen van iemand wil, dan is dat van een donker-harige, aangezien ik mijn kinderen niet wil opschepen met blond haar.... btw; matthew bellamy is ook errug ok! ![]() |
![]() |
|
ik ken een kurt cobain lookalike
![]() echt helemaal precies hetzelfde, en hij doet het zo goed, dat je er pas achterkomt als je het je eindelijk beseft... ![]() anywayz... knappe jongens... die komen in alle soorten en maten, d'r is niet echt een bepaald type... als ik bijvoorbeeld naar mijn afgelopen vriendjes kijk... val ik op 1. elvis lookalikes, 2. braipower lookalikes (ooh dat ik dat hier post! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zanger van Him > Ville Valo = ERG lekker ja ![]() Vroeger (12 jaar en jonger) vond ik Zack Morrison van Saved by the Bell leuk. Als ik hem nu terugzie.. pff.. wat voor smaak had ik toen.. hehe..
|
Brandon Boyd is idd echt ontzettend lekker...
![]() Verder .kan. Ville Valo lekker zijn, hij kan er ook heel debiel uit zien ![]() ![]() ![]() En Brian Molko natuurlijk... ![]() Rachel Weisz, maar lang niet altijd... Verder kan ik nu ff geen meisjes vinden, maar die emo 'chicks' zijn idd leuk... Wist je trouwens dat Shirley Manson 35 is...?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|