Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
waar ik werk hebben we een hele strapel van die patronen liggen voor de slagroomspuit! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
lachgas is nauwelijks gevaarlijk mits met mate gebruikt. als je eht doet, zorg dan altijd dat er iem. is die het op dat moment niet gebruikt. verder akn je zoveel kloten als je wilt lijkt mij
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maaruhm, wie weet iets over van die stadiontoeters die lachgas kunnen bevatten? Keer gehoord en ben dus benieuwd over het hoe en wat... E-nummer is E942, Distikstofoxide. |
![]() |
||
Citaat:
toetertje beetje afzagen en een ballon erop, ff toeteren en sucke ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Naar de blokker in arnhem geweest niks kunnen vinden behalve een of andere decoratie spuit maar leek me niet de goede, de losse patronen ook niet gezien. UIt ergernis bij de sjamaan maar Kratum bladeren gehaald(wat ze me erg konden aanraden) en wat dus weer voor geen meter werkte.
Vind de sjamaa laatste tijd wel tegenvallen, lsa zaadjes, kratum en herbalxtc werkte allemaal niet of nauwelijks bij mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik doe er altijd 2 begon met 1 ![]() ben nu op zoek naar zo'n slagroom bus voor niet teveel geld... Huisgenoot heeft een mooie voor €2,- 2e hands zaak ![]() |
![]() |
|
hmm.. dat verklaart denk ik wel dat veel mensen zeggen van lachgas daar merk je niks van, niks aan etc....
als je echt een beetje het lachgaseffect wil hebben moet je zeker 3 patronen doen!! Van minder word je alleen een beetje draaierig. Ik heb één keer 5 patronen gedaan en dat was helemaal heftig haha.. ik ging een beetje rondlopen in plaats van zitten en zag alles in zwart/gele blokken, probeerde mn lachen ook echt in te houden en daardoor was alles nog vager. normaalgesproken overstemde het lachen bij mij een beetje het hallucinogene effect, maar dit was zeker apart! oja, andere reden als je niks voelt kan zijn omdat je het simpelweg niet inademt, maar direct weer door je neus naar buiten laat stromen!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En lachen heb 'k nou nog nooit gedaan van lachgas...ja van het idee dat hele volkstammen aan een ballonnetje zitten te lurken, da's lachwekkend. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
LACHGAS VRAAG! ektegangster | 9 | 24-08-2016 23:02 | |
Drugs & Alcohol |