![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
de "top 40" muziek is gewoon voor mensen die gewoon geluid willen horen maar er niet echt naar luisteren. daardoor krijg je kutnummers (oke sommige niet) in de top 40 omdat die mensen nu moeten stemmen en niet meer wordt gedaan waarvan de meeste platen worden verkocht. echt jammer die uderground bands zouden dan veel meer worden gerespecteerd. Goeie muziek komt uit je hart en niet met je tong uit je bek staan te kwijlen.
en wat betekend t voor mij? een steunpunt op zwaardere dagen en iets waar ik vrolijk van wordt. ook vind ik de tekst of de muziek mooi en blijf ik me maar verbazen wat er allemaal in hotel california wordt gespeeld.
|
![]() |
ik kan me er eigenlijk niet echt druk om maken ( eerst wel). Zolang er nog meesterlijke bands als : nevermore, soilwork , killswitch engage, darkane , opeth, in flames , tool en earthone 9 bestaan en muziek maken vind ik het ok.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kansaaiskie is een goed kroegje! #1084 Verwijderd | 500 | 20-08-2010 07:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Illegaal downloaden kost een vrouw 220.000 dollar MelFi | 76 | 13-10-2007 00:01 | |
Muziek |
Peter Andre Tom Violence | 52 | 11-04-2004 10:15 | |
Muziek |
Stelling; gebruik van p2p prgramma's is niet schadelijk voor de industrie Verwijderd | 18 | 01-04-2004 02:17 | |
Muziek |
Essay MP3 downloaden Ska | 13 | 23-03-2004 13:35 | |
Muziek |
Novoselic verlaat de muziekindustrie Sticks | 9 | 06-08-2003 14:41 |