Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Shit hey, heb ik nog 3 plaatsen afgestaan in de laatste speelronde, maar 6 puntjes
![]() Het waren allemaal wel voorspelbare uitslagen maar ik had bij veel uitslagen (een paar) goal(s) te veel of te weinig... maja. Ik had ook best veel uitslagen ingevuld wat ik gehoopt had, zoals Zwolle - De Graafschap. Vorig jaar was ik (wel over een half seizoen) 3e in het Algemeen Klassement. Dit lijkt dus een terugval te zijn, maar er deden wel meer mensen mee en na de top 2 staat alles dicht bij elkaar. Maar toch heb ik het gevoel gehad dat ik sommige speelronden wat beter had kunnen voorspellen. Maja, zit ook een beetje geluk bij, niet dat ik vaak pech had, maar geluk is ook een factor. Volgend seizoen dan maar winnen he ![]() ![]() ![]()
|
I'M BACK!!!
![]() Dit is mijn eerste post na mijn vakantie, en bij deze wil ik ff kwijt dat ik komend seizoen natuurlijk ook weer mee doe. Wil wel eens wat anders worden dan 3e ![]() ![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Voorrondes gaan we niet doen! Lijkt me.
|
Verwijderd
|
verkeerde topic
![]() Dat komt omdat deze wedstrijd eerder is gepland dan alle andere wedstrijden van de tweede leg. Dat zou betekenen dat je dus minder tijd hebt om in te vullen. Als je naar de tweede speelronde kijkt, zie je dat daar veel minder wedstrijden in te vullen zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wie wordt Landskampioen 2003/2004 DeGexxte | 57 | 18-08-2003 23:13 |