Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik schijn behoorlijk asociaal te zijn tijdens concerten, maar dat is allemaal schijn, omdat ik 2 meter lang ben
![]() Als ik loos ga in de pit, sla ik vaak per ongeluk op ooghoogte, maar anders moet ik onderhands gaan slaan en dat werkt ook niet. Pit is ook wonderbaarlijk snel leeg meestal ![]() ik erger me trouwens ook bijna nergens aan tijdens concerten, behalve aan mensen die zich gedragen alsof ze aan tafeltjes naar een jazzconcert zitten te kijken. Het is godverdomme een feestje, als je puur voor de muziek gaat dan moet je een CD opzetten.
|
Nu mijn verhaal:
ik heb een hekel aan: mensen met spikes in de pit. Hoe haal je het in je hoofd om met 10 cm lange punten in de pit te staan meppen? 1 x ieamnds oog raken en die is gewoon blind. Dat kan je echt niet maken. Als je zo iemand ziet dien je hem gewoon zijn nieren kapot te slaan Crowdsurfers/mensen die vallen help ik altijd overeind. Ik vind het zoals deadnation zei, 'te gay voor woorden' om dat niet te doen, het hoort er gewoon bij. Ook ik krijg wel klappen voor mijn bek en deel ze ook wel uit, maar nooit expres. En ik bied meestal mijn verontschuldigingnen aan, maar zoals the prophet die vent, heel goed gedaan, zo'nv ent moet je aanpakken. Agressie en gericht iemand raken hoort niet bij muziek, het is uitleven op de muziek, het is genieten, maar wel met enig 'ethisch' inzicht. Het moet leuk blijven. ik ben zelf ook wel asociaal in de pit, maar ook vaak niet, maar het is gewoon uitleven, en na de tijd moet iedereen gewoon kunnen zeggen 'fuck, dat was een pit en dat was godverdomme een concert om op terug te kijken'.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En er is nog nooit iemand naar me toe gekomen op/na/voor een concert ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar idd, wat de fuck is op met dat gezeik. Buiten sommige dingen (spikes, boksbeugels etc.) is het een fucking pit. En een pit is vaak een ravage, als er maar enig respect van afdruipt., je krijgt af en toe een fucking knal voor je bek, who fucking cares? Hoort erbij. een pit is niet een liefdadigheidsvoorstelling.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik sloeg per ongeluk een x bij sick of it all iemand echt vol en keihard op zijn bek. en die kerel kijkt me aan begint te lachen, steekt zijn duim omhoog en we zijn verder gaan 'meppen' (NIET GERICHT MENEER ZIGGY) in de pit
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik vind een paar crowdsurfers prima, maar teveel is k*t wat nog erger is dan crowdsurfers zijn mensen die TELKENS tegen je aan bonken en botsen enzo. Bij een FF concert botste telkens dezelfde jongen tegen me aan en op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik hem keihard tegen zn been aan schopte (deed denk ik best wel pijn, heheh) en toen noemde hij me een trut en begon hij tegen andere mensen aan te botsen. Was wel mooi van hem afgekomen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kijk altijd heel goed uit wat ik doe. Ik raak noooooooooooit iemand, en ik stagedive ook niet. Ik ben veel te bang dat ik dan val dus ga ik maar gewoon over de mensen heen lopen, dan weet ik zeker dat ik op mijn pootjes terecht kom.
||
Citaat:
|
Ik zal even aan de tekst van het desbetreffende nummer refereren:
'deep in the uterus the decaying fetus chubby fresh-like jabba excremental zygote' Het is biologisch gezien natuurlijk onmogelijk, maar dat doet er niet toe, ik had even een nickname nodig en de cd van Bowel lag in de buurt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Alice in Wonderland (2010, Tim Burton) WolterB | 75 | 29-03-2010 11:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de domste serie/film/show die je ooit op tv hebt gezien? Cherry Springs | 64 | 28-12-2005 01:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |