Oud 16-06-2003, 12:54
Faery
Faery is offline
Je vriendin is lui en jij bent verwend. Uitmaken dus, dit gaat niet samen.
Oud 16-06-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 16-06-2003 @ 13:54:
Je vriendin is lui en jij bent verwend. Uitmaken dus, dit gaat niet samen.
Dat is wel erg kort door de bocht he
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:57
AtHell
AtHell is offline
Boeiend, alsof jij serieus van plan bent je verdere leven met haar en haar op dit moment belabberde financiële status door te brengen.
Oud 16-06-2003, 12:58
Faery
Faery is offline
Maandje aanmodderen, gigantische ruzie trappen en het vervolgens alsnog uitmaken, dan maar?
Oud 16-06-2003, 13:00
AtHell
AtHell is offline
Waarom, zo'n goedkoop mokkel voor de sex aanhouden kan toch prima .

Ze is toch geen luxe gewend dus het kost je helemaal niets.
Oud 16-06-2003, 13:02
Faery
Faery is offline
Af en toe een pakje peuken geven en ze neukt als een tierelier, dus?
Oud 16-06-2003, 13:02
AtHell
AtHell is offline
Precies en als je het een beetje slim regelt krijgt ze minder sigaretten van d'r ouders (wie wil er nou iets met gele tanden neuken ?) en ipv daarvan condooms, dan zit je helemaal gebakken.
Oud 16-06-2003, 13:05
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef op 16-06-2003 @ 14:02:
...dan zit je helemaal gebakken.
Ik moet ineens aan kut met peren denken.
Oud 16-06-2003, 13:06
AtHell
AtHell is offline
Die zullen ook vast bij de Aldie wel te krijgen zijn , beetje C1000 croma erbij en die jongen heeft de tijd van z'n leven.
Oud 16-06-2003, 13:07
Faery
Faery is offline
Bakvet, Croma of afgewerkte motorolie als glijmiddel tast het condoom aan .
Oud 16-06-2003, 13:08
AtHell
AtHell is offline
Wie had het over glijmiddel ? de liefde van de man gaat immers door de maag .
Oud 16-06-2003, 13:09
Faery
Faery is offline
Ik dacht dat de vrouw moest slikken?
Oud 16-06-2003, 13:11
AtHell
AtHell is offline
Maar mijn beste kerel, je haalt de volgorde van zaken door elkaar. Eerst wordt er eten gekookt, dan wordt er geneukt (zonder croma als glijmiddel) en dán gaat den dame in kwestie over tot het slikken mits dat gewenst is.
Oud 16-06-2003, 13:12
Faery
Faery is offline
Dus eventjes heel concreet en concluderend: Als je arm bent, dien je als dessert?
Oud 16-06-2003, 13:15
AtHell
AtHell is offline
Als je arm én een dame bent en je wordt geserveerd met slagroom (voor de insiders onder ons) wel degelijk.

Dus dames, sla een rijke kerel aan de haak, verwen 'm, neem kinderen, ga scheiden en je hebt het in de ogen van deze hedendaagse maatschappij gemaakt .
Oud 16-06-2003, 16:23
Studentje
Studentje is offline
Kunnen de twee bovenstaande heren hun fantasieën misschien tot hun MSN-gesprekken oid beperken .
Oud 16-06-2003, 16:24
groovy
groovy is offline
Ik snap Some hartstikke goed, tuurlijk wil hij niet dat zijn vriendin geld gaat stelen ofzow, maar het begint nu eenmaal te irriteren als 1 iemand altijd alles betaalt, dat werkt niet.

Het moet wel een beetje eerlijk blijven...ik spreek uit ervaring, dus ik begrijp wel dat het op en deur toch een beetje irritatie opwekt..Some weet heus wel dat zijn vriendin daar niets aan kan doen (daarom heeft hij ook haar situatie beschreven) maar dat wil niet zeggen dat er begrip alom is gezien de kant van Some.

Ik bedoel, tis gewoon lullig als jij vaker wat koopt voor iemand en altijd maar betaalt voor iemand, en zij zal nooit een keertje zeggen; 'dit keer trakteer ik!'

En ze houden heus wel van elkaar, maar het kan nu eenmaal best een klote-gevoel geven als jij altijd zelf alles moet betalen en ook nog eens voor de ander....ik spreek uit ervaring..

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 16-06-2003 @ 17:23:
Kunnen de twee bovenstaande heren hun fantasieën misschien tot hun MSN-gesprekken oid beperken .
Nee, man, bis! Ik lig dubbel hier
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:01
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Some schreef op 14-06-2003 @ 22:49:
Hoi hoi allemaal, ik heb een vriendin maar ze heeft eigenlijk nooit geld.
Ze krijgt geen zakgeld..... want ze krijgt van dr ouders sigaretten. Verder zijn die ouders ook niet zo rijk ofzo want ze kijken altijd naar aanbiedingen enzo en doen heel goedkoop.
Maarja daar kan me vriendin ook niks aan doen. Maar ze heeft net als nu voor vaderdag en toen moederdag niks te kopen omdat ze geen geld heeft.
Ik ben benieuwd wat ik krijg als ik dalijk jarig ben ofzo. Ik geef haar ook weleens tussendoor leuke dingen en nu ben ik absoluut geen geldwolf maar vind het wel leuk als ik af en toe ook iets terug krijg ofzo ook al is het maar een klein iets. Maar aangezien ze nooit geld heeft....
Bedoel later ben ik niet van plan alles alleen te betalen enzo.... is wel leuk als je dat samen doet want alleen red ik het niet. NU krijg ze ook wel een baan hoor dat wel maar toch.
Kennen jullie dit probleem? Kan er wel mee omgaan daar niet van maar dan denk ik best zielig eigenlijk ....
Ikzelf loop eigenlijk in de duurste kleding ook enzo en krijg vaak wat ik wil....
Mijn vriend heeft wel geld, hij krijgt geld van de overheid omdat hij nog maar pas in nederland woont. dat is allemaal verder niet inttersant,. het is een klein bedrag, net genoeg om elke maand de boodschappen van te halen.
Dus puntje bij paaltje zit ik met hetzelfde als jij, ik geef hebm zo nu en dan wel een cadeautje en als we wat leuks gaan doen dan betaal ik dat. Dat vind ik helemaal niet erg eigenlijk.
al krijg ik dan niets in materiele shit terug, ik krijg een hoop liefde van hem, en laatst gaf hij mij een roos uit zijn eigen tuin, dat vind ik toch een stuk liever als dat hij er eentje bij de bloemist haalt.
Het gaat om liefde die je krijgt niet om de euro's
Oud 17-06-2003, 11:19
DJ Siësta
DJ Siësta is offline
schrijf haar in bij de wallen, is ze zo miljonair
Oud 17-06-2003, 17:41
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik kreeg nooit zakgeld, wilde ik geld moest ik er wat voor doen: autowassen, mn vaders kantoor schoonmaken etc. en toen ik oud genoeg was in een winkel te gaan werken, ben ik dat gaan doen. ik vind t nl vreselijk als mn vriend iedere keer geld voorschiet of voor mij betaald. dan kan ik t terugstoppen, maar zelfs dan vindt hij t niet altijd goed. best vervelend af en toe. maar gelukkig werk ik nu full-time.

mij lijkt t ook niet leuk wanneer ik hem altijd maar cadeaus zou geven en hij mij niets. maar ik ben dan wel materialistisch ingesteld.

een bijbaan is echt niet zo moeilijk te krijgen...

ik vind t wel jammer te horen dat ze gewoon de sigaretten toegestopt krijgt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten