| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Ik heb zijn eisen ff doorgelezen maar er stond niks bij. Zou jij even een bron willen specificeren? http://www.randi.org/research/challenge.html <-- zijn eisen En James Randi pakt het overigens zo aan dat de uitkomst een onomstotelijk bewijs is als het zou slagen. (dus succes = onomstotelijk bewijs van fenomeen). Citaat:
Ik zal niet uitweiden over mijn instinctieve reactie maar leg uit... Citaat:
Ghost foto's zijn idd gemakkelijk te maken. - hmm... en toch zijn die foto's daar nog niet eens van een niveau dat ik niet kan evenaren eenmaal ik weer een goed tekenprogramma over mijn veel te nauwe verbinding weer heb gedownload. - neem 2 foto's, 1 met mens en 1 zonder. - en dan wat bewerken (wit toevoegen, fysische details vervagen (kettinkjes die hangen komen vaak realistisch over, ERG BELANGRIJK, schaduwwerkingen verwijderen) en uiteindelijk mergen. Voor een lichtgevende geest moet je ook nog een aantal foto's maken met een zaklamp oid.
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 23:02. |
||||
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Spiritualiteit & Paranormaal Telesmurf | 50 | 01-11-2011 14:21 | |
| De Kantine |
Hoever gaat jou paranormaal geloof Ambeon | 38 | 18-02-2007 13:24 | |
| De Kantine |
Test hier je paranormaal begaafdheid Fatal Exception | 180 | 09-02-2004 21:19 | |
| ARTistiek |
begin van een verhaal .."Dirk en zijn paranormaal begaafde dwergpanda" de wijze jodokus | 17 | 17-02-2002 16:10 | |
| Psychologie |
Paranormale geneeswijzen ingefranken | 4 | 21-12-2001 15:15 | |