Oud 20-08-2003, 16:07
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
niet echt.. ik heb een zusje van 15, ze luistert wel naar sommige dezelfde muziek maar ook naar heel veel andere (bagger) muziek. ze kleed zich meer hippie-achtig. wat ik wel koel vind

edit: ze vind ook veel dingen die ik doe, en ook die ik juist niet doe niet kunnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 22:31
Graph
Graph is offline
Mijn zus heeft wel 1 dezelfde broek alleen dan in een andere kleur en een andere maat maar voor de rest draagt zij andere kleren dan mij
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:13
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Ik heb een broertje van 13, maar hij heeft niet echt dezelfde stijl als ik heb. Ik heb m'n eigen stijl dat een beetje richting gothic gaat, en hij meer naar skaters. We zijn wel allebei best wel alternatief. Hij heeft nu (dankzij mij) een hele grote rode hanekam op z'n kop staan, das wel gaaf, ook is het wel leuk dat we het over veel dingen eens zijn! Mijn andere en oudere broer vind onze stijlen echt vreselijk.
Oud 23-08-2003, 20:35
raarbeestje
raarbeestje is offline
ik en mijn zus zijn HEEEL ANDERS
het is wel en niet leuk
ik bedoel als we het zelfde zijn moet ze alles lenen enz
maar ja het is wel leuk dan hebben we minder menings verschillen maar ja..

och het is zoals het is
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:13
Zapje
Zapje is offline
Mijn zus is zo dik dat ze behoort tot de sumo worstelaar subcultuur. daar kan ik niet bijhoren met mn 50 kilo
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:18
Soezen
Soezen is offline
Op zich hebben mijn broers wel kleding die ik ook zou dragen - als ik jongen zou zijn-, dus misschien kan je onze styl hetzelfde noemen. Vind het wel best zo.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:54
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik heb twee oudere broers

de ene broer is een beetje into hardcore/industrialelectrodarkwave

de andere beetje into hiphop

eigenlijk dus allebei niet echt hetzelfde als mij
Oud 24-08-2003, 13:03
Esmée
Esmée is offline
Ja, mijn zusje (15) en ik lijken sowieso wel op elkaar qua uiterlijk, alleen is zij blonder en wat molliger, maar ook qua kleding. We dragen ook elkaars kleding wel als het zo uitkomt. Ik vind het niet erg, eerder handig, en ook wel leuk want we zijn wel echt zusjes zo...
Ze leidt ook precies hetzelfde leventje als ik op die leeftijd; hockeyfeestjes, op vrijdagmiddag naar de kroeg, dat soort dingen... en veel van haar vriendjes en vriendinnetjes zijn dan weer broertjes/zusjes van vrienden van mij, wel grappig
Oud 24-08-2003, 13:27
beuk
beuk is offline
In grote lijnen heb ik veel dezelfde soort kleding als m'n broertje.. veel blije kleurtjes, liefst een polo of rugbyshirt met oude broek en sneakers ofzo.. jammer dat hij net een maatje kleiner is dan ik, anders had ik denk ik wel dingen geleend
Als ik met hem ga winkelen komt het ook regelmatig voor dat we ruzie krijgen wie een kledingsstuk het eerst heeft gespot :/

Verder lijkt m'n broertje ook steeds meer op mij, redelijk hetzelfde gezicht, zelfde soort kapsel, zelfde manier van praten en humor.. en ik neem hem weleens mee naar een studentenfeestje
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten