Advertentie | |
|
![]() |
|
tsja, ik heb het sowieso niet met die fluosjips, en ik weiger dan ook zolang deze trend duurt, ook maar iets wat in de buurt van een fluorkleur komt, te dragen. daarmee maak je pas echt een kledingstatement, in plaats van een enkel miezerig felgeel polsbandje of whatever... kom op zeg, dat is toch iets voor de groep acht kneutertjes? die een hitkrant agenda of whatever hebben?
nee, dan liever The grandmommy of mode zijn!! woohoo, ik heb een title!
||
Citaat:
but still... sting is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de sting is onwijs hip!
ze verkopen er merken zoals bien bleu, nou als dát niet hip is weet ik het ook niet meer! en van die leuke afritsbare beige broeken, handig, want die kun je zowel 's winters als 's zomers dragen. met een leuk zachtblauw shirt zonder mouwen, en dan lekkere instappers eronder... En als het dan koud wordt trek je gewoon je donkerblauwe windbestendige regenjas aan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou graag een keer met je praten! Mijn email adres is: er_is_hoop@yahoo.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
-plooirokjes
-ballerina's -afzaklaarzen -micro rokjes of juist weer tot de knie -opvallende panty's (zoals bij d&g) -bontkragen -punk (buttons, kettinkjes etc.) -ruitjes -pied de poule verder denk ik dat de broek weer in de laarsjes gaat, en beenwarmers definitief uit zijn, mits ze onder een broek gedragen worden. |
![]() |
|
Ik heb een outfit van MiuMiu gezien die ik MOET hebben (tenminste, niet van MiuMiu zelf) ; Een getaillerd wit bloesje, met daarover een wollen pullover met rode schotse ruit, ultrastrak allemaal. Aparte broek, soort versleten ribbroek, tot iets boven de enkels (7/8), en hoge veterschoenen, niet echt grof.
![]() ![]() Miuccia Prada heeft dus ook de tendens van Engelse invloeden duidelijk in de collectie laten zien. ![]() ![]() Of deze schoenen van Gucci ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 21:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Designed Miuchia nog steeds? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het is niet zo dat die schoenen lelijk zijn, ze zijn wel tof. Maar ze zijn zo 'sneakerig' ![]() En waarom denk je dat mijn wereld bestaat uit Prada & Evisu? De begrippen Gucci en MiuMiu ken ik ook ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Net eens even een site met een overzicht van de internationale herfst/wintercollecties doorgebladerd, ik vrees voor de meesten onder ons te transparant en teveel tiet...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dus ik vrees dat de hele goegemeente wel weer zal gaan voor... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|