Oud 15-09-2003, 00:04
Kaps
Kaps is offline
en daarbovenop: 'meppen' staat onder 'mishandeling'

jij hebt hier dus een strafbaar feit gepleegd.
Oud 15-09-2003, 00:15
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Kinderen meppen is inderdaad geen oplossing.. Je moet ze reflectief aborteren, die vervelende etters.. Maarreh, doe eerst de lompsten.. Dan is de wereld daar ook weer vanaf..
Oud 15-09-2003, 10:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja die kinderen... zijn gewoon spontaan, speels en maken plezier. Daarom zijn ze vaak zo aanstellerig.
Trouwens, ik erger me meer aan schreeuwende middelbare schoolleerlingen op straat. Met hun stoere taaltje denken ze dat ze iets zijn
Oud 15-09-2003, 11:37
Verwijderd
Sommige kinderen zou je op 11 jarige leeftijd nog willen aborteren.. Als je om half tien 's ochtends dingen als kankerkut en andere woorden met een zelfde strekking hoort, dan gaat je bloed koken. Als diezelfde kinderen bij een vrouw van 88 gaan aanbellen totdat ze opendoet en dan hard wegrennen, dan wordt mijn bloed nog een graadje heter. En als je dan een grote bek krijgt omdat je er wat van zegt, dan word ik nog een beetje pissiger.

Ik zal nooit een kind slaan maar soms moet ik toch heel hard tot tien tellen..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 14-09-2003 @ 19:25:
Gingen ze bv belletje trekken 3 weken geleden, zo'n gastje had ook nog het lef om te blijven staan, ik dus me schoenen snel aangedaan en hem achterna gerend waarna hij een paar flinke klappen kreeg
dat is dierenmishandeling, ben ik fel op tegen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 08:30
WolterB
WolterB is offline
ach, onze buren zijn nog wat erger

gisteren bijvoorbeeld

dr woonde 1 moeder met 3 (of 4) kinderen en dr is volgens mij gisteren een gezin bij komen wonen

gelijk de muziek weer keihard aan (boxen in de vensterbank ), banken op de parkeerplaats voor t huis zodat dr geen auto's meer kunnen staan

heerlijk die asocialen
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten