Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 19:43
WinterQueen
WinterQueen is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 04-01-2004 @ 18:49:
lievig

Oja, ik was btw niet naar dat feest geweest, we gingen erges anders naartoe.
Heb trouwens met iemand anders gekust, heerlijk om dat hier te vertelle, weer die akelige reactie van sneue personen
Van sneue personen ? Omdat niet elk meisje elke kerel die ze tegen komt op z'n bek pakt, omdat niet iedereen op aandacht geilt, zijn ze sneu ?
Dat zegt alleen maar iets over jou lieve schat.

Daarbij wou ik nog ff zeggen dat het helemaal je eigen schuld is, dus niet zo zielig moet lopen doen. (als het allemaal al waar is)
Advertentie
Oud 04-01-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 04-01-2004 @ 18:49:
lievig

Oja, ik was btw niet naar dat feest geweest, we gingen erges anders naartoe.
Heb trouwens met iemand anders gekust, heerlijk om dat hier te vertelle, weer die akelige reactie van sneue personen
Meis.. Wil je eigenlijk wel wat met die jongen?
Oud 04-01-2004, 21:37
EspumaX
EspumaX is offline
*gaap*

het verrast mij telkens weer dat jullie toch maar steeds blijven reageren op dit topic..
Schijnbaar vinden jullie het toch interessant om iemand anders zo neer te proberen te halen, terwijl ik uitermate plezier heb in het lezen van jullie reacties.

Om het geen dat sommige van jullie nog nooit hebben gekust, of iig zelden, concludeerde ik al snel met het woord 'lelijk'.
Dit, misschien niet altijd van toepassing als degene onder de 14 is.

Misschien zal ik ook wel niet uitermate slim wezen, dat probeer ik ook helemaal niet te zijn. Integendeel, ik beken mijn domheid.
Maar dat jullie ook niet inzien dat veel van mijn posts, in dit topic, alleen maar is om jullie te laten zwieren en reacties uit te lokken.
Dat geen enkel van jullie dit doorheeft, noem ik 'dom'.
Oud 05-01-2004, 12:40
Verwijderd
EspumaX:

Wat wil je nog met dit topic, wat wil je met die jongen? Voel je nog wat voor hem? Boeit het nog? Want zo niet dan is dit niet meer zo'n nuttig topic, dan gaat ie dicht.

Bepaalde andere forummers:

Als je alleen maar reageert omdat je het leuk vindt om iemand uit te schelden, dan is dit niet het juiste forum. Advies geven mag en zeggen dat ze verkeerd leeft en daardoor die jongen pijn doet, enz, mag ook.. dat is een mening, je onderbouwt die mening en het voegt iets toe..

Reacties als "slet" voegen niets toe. Ik snap wel dat jullie het leuk vinden, maar ik vind het niet zo leuk om te lezen. Het verpest de sfeer. Ook mensen die vaak met anderen zoenen mogen topics openen en om advies vragen.

En als jullie een topic niet serieus vinden ofzo dan kun je me een PM sturen. Maar ga toch niet zo schelden..

Het zeggen van "slet" is echt geen advies.
Oud 07-01-2004, 22:11
Drlove
Drlove is offline
je begint 3x wat met hem en zoent net zo makkelijk weer iemand anders... probeer het eens bij een jongen te houden. Misschien heel gek, maar denk je niet dat je reacties uitlokt?

neem nog een breezer!!!
Oud 08-01-2004, 08:50
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-01-2004 @ 13:40:

Bepaalde andere forummers:

Als je alleen maar reageert omdat je het leuk vindt om iemand uit te schelden, dan is dit niet het juiste forum. Advies geven mag en zeggen dat ze verkeerd leeft en daardoor die jongen pijn doet, enz, mag ook.. dat is een mening, je onderbouwt die mening en het voegt iets toe..

Reacties als "slet" voegen niets toe. Ik snap wel dat jullie het leuk vinden, maar ik vind het niet zo leuk om te lezen. Het verpest de sfeer. Ook mensen die vaak met anderen zoenen mogen topics openen en om advies vragen.

En als jullie een topic niet serieus vinden ofzo dan kun je me een PM sturen. Maar ga toch niet zo schelden..

Het zeggen van "slet" is echt geen advies.
Heeej Sweety ,

Neej het spijt ons zeer dat we haar tot 'slet' hebben benoemd .. Het is erg fout wat we gedaan hebben .. Maar geef ons eens ongelijk ?! Niet dat ik haar ooit slet heb genoemd, maar eigenlijk vind ik d`r wel.. Sjorry mag er niet meer over beginnen. Ten tweede als ik zoiets zeg geef ik altijd duidelijk mijn mening hierover.. Die heeft ze van mij gehad maar die is pardoes verwijdert terwijl er geen beschuldigden woorden in stonden:

Heeej,

Ik kan het geen sletterig gedrag noemen maar ik vind het wel fout. 1 je gaat met een jongen die al een vriendin heeft (een relatie verpesten heet dat) 2 je wilt van die jongen af maar je kust heb wel elke keer?! Dat is tog hoop geven of niet?! Kap er dan tog meej!

Dat wast zo ongeveer nou zoveel vreselijke dingen stonden er eerlijk gezegd niet in dus ik snap ook niet dat er bezwaren waren om dit niet te laten staan.

Het is tog een discussieforum en je mag dus ook je mening geven volgens mij.. Zolang je maar niet iemand kwets en niet offtopic raakt.. Mwaaa snap het wel dat de reacties niet formidabel waren maar wat wil je met zo`n topic-start-titel en dan zo`n l**p verhaal?!

M.v.g
Stefan

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 08:52.
Oud 08-01-2004, 09:03
Verwijderd
Kan me niet herinneren dat ik die reactie heb zien staan of heb verwijderd. Reacties waar iets soortgelijks in stond staan er iig nog.

Ik heb de reacties die "vervelend waren en zonder echt advies" verwijderd.

Ik twijfel ook aan de geloofwaardigheid van dit verhaal, ze reageert ook niet meer, ook niet op een PM.
Maar het gaat me sowieso om het principe, meteen iemand voor slet uitmaken, zonder advies te geven vind ik gewoon vervelend en dat heb ik hier liever niet.

Aangezien EspumaX niet meer op dit topic of op m'n PM heeft gereageerd, maar wel online was, gaat dit topic dicht. Als ik nog een reactie van haar krijg, dan kijk ik wel verder.

M'n bedoeling is gewoon om het hier gezellig te houden. Lees mijn mooie announcement maar eens. Discussies mogen best, meningen ook, maar uitschelden voegt niets toe. Als je het niet met iemand eens bent mag je dat natuurlijk gewoon zeggen.

Het gaat natuurlijk niet alleen om dit topic, maar gewoon in het algemeen. Als je iets ziet waarvan je denkt "wtf is dit?! Dit kan ik niet serieus nemen!" dan kun je mij of Chloe Siere (mijn nieuwe "collega" ) het beste een berichtje sturen.

xx
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten