Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lekker chillen in het gras ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nu wordt het waarschijnlijk Lowlands ofzo. ![]()
|
ik heb echt superveel zin in lowlands. maar het probleem is ik ben dus alto. mijn beste vriend waarmee ik zou gaan grenst aan kakker. en die houd dus absoluut niet van die muziek die durft ook geen alternatief cafe binnen. dus moet ik met iemand anders gaan maar die niet echt mijn goede vrienden zijn. dilemma dilemma.
maar ik wil zowiezo naar innercity ik vind het superjammer dat ik dat gemist heb dit jaar
Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 13:34. |
![]() |
|
jah dat weet ik maar probeer dat maar eens bij hem duidelijk te maken hij ziet daar alleen alto's rondlopen. maar mijn vrienden zijn allemaal normaal en houden niet van die muziek. ik ben het buitenbeentje van de groep
|
Waldrock, Graspop, (hopelijk) Dynamo, Fields of Rock (maar dan wel alleen als het beter georganiseerd is), Werchter, 3 festivals in Engeland (waaronder "damage"), Wacken OA, Blind Guardian Festival...
En natuurlijk overal waar 1 van deze bands komt: Iron Maiden Kamelot Sentenced Iced Earth Motorhead Manowar (maar jah...) Het NL seizoen heeft waarschijnlijk (helaas) weer een groot mojo-gehalte. Als ze maar van Waldrock afblijven! Niet meer: Pinkpop (2002 was wel grappig (Rammstein), 2003 was ronduit kut) Lowlands (zwaar overrated kutfestival) Parkpop (welke muziek?) Rock am Ring (publiek: stelletje van die enorme bierbuiken die dan airguitar staan te spelen, nee dankjewel!) Fuck'n'Fire (ik denk dat we hooguit met 120 man naar een of ander veel te groot podium stonden te kijken waar de zanger niet door een microfoon, maar door een brandende dildo zong (aaah vandaar de naam), plaatsvervangende schaamte van hier tot tokio, daarnaast leken alle bands sprekend op elkaar)
Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 15:33. |
![]() |
||
![]() |
ben aant denken...
werchter rock am ring bospop waldrock fields of rock dynamo Citaat:
|
![]() |
|
ik wil dit jaar erg graag naar werchter, vorig jaar hadden ze een fucking droom line-up (radiohead, interpol, moby, björk, r.e.m.) maar toen had ik schoolexamens.
misschien nog wel pukkelpop, als ik in de vakantie een baantje neem. of anders lowlands als de line-up beter is. en verder borstrock natuurlijk (kloteherrie, maar het is gewoon echt heerlijk om stoned tussen al die gekke metalheads rond te lopen ![]() metropolis festival in rotterdam. ![]() eurockennes de belforts en szíget staan ook nog altijd op mn lijstje, maar dat zal iets zijn voor over een paar jaar.
||
Citaat:
DOUR FESTIVAL (volgens mij ben ik ook de enige van dit forum die er naar toe gaat) maar het is 60 euries voor 4 dagen... party... je kan met je eigen plastic flesje drank over het terrein lallen! het eten is te doen.. het is wel tegen de grens van frankrijk maar echt wel te doen met de trein.. festival terrein is relaxt.. goede artiesten enzo.. ook onbekende dingen! en als je echt een stijl heel cool vindt of meerdere stijlen moet je er echt naar toe gaan.. het is echt een festival voor de echte muziekliefhebber.. niet van die nep alternatieve kut mensen... nadeel: er wordt vaak aan je gevraagd of je pillen hebt ofzoiets.. dus ja.. maar ja je kan er ook weer je voordeel van nemen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En summer darkness lineup is nog niet bekend ofwel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*overtyp van foldertje* Coldplay. Massive Attack. Björk. Radiohead. Counting Crows. Anouk. Zwan. Underworld. Guano Apes. The Roots. Moloko. Apocalyptica. Sigur Ros. Starsailor. NOFX. Beth Gibbons & Rustin Man. Millencolin. Supergrass. Therapy?. Patrice. Nada Surf. The Mighty Mighty Bosstones. Danko Jones. Röyksopp. Asian Dusb Foundation. Console. Interpol. Gus Gus. Grandaddy. Fu Manchu. Good Charlotte. The Datsuns. Skin. Goldfrapp. Ikara Colt. The Hellacopters. Turbonegro. Seeed. 20-22's. Union Youth. Slut. International Pony. Blackmail. Kettcar. Underwater Circus. Venus Hum. Brendan Benson. The Sounds. Is dit jaar van.. 25-27 juni. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het maakt ook geen ene moer uit wat je bent als ik ga stappen ga ik naar de grootste kakker tenten die er zijn. gewoon omdat het daar gezellig is en de vrienden gaan er naartoe. en ik heb trouwens nog super veel zin in kraampop. (lokaal tentenfeest) was superwreed vorig jaar kwam dj tiësto en dat in zo'n klein tentje
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ga naar...
sonar in barcelona lowlands natuurlijk 10daysoff in gent misschien sonnemondsterne, maar ik denk het niet. sowieso wel fusion of hoe dat openluchtfestival bij berlijn ook heet. en dan nog ruhr-im-love tresorpark maar weer tijdens de loveparade naar dat ene finse jazzfestival en misschien een teknival ofzo grooveparade bij madrid lijkt me ook wel wat
||
Citaat:
die is dus wel van afgelopen jaar he. ![]() Voor de duidelijkheid alleen ff. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Misschien nog een Demons & Wizards uurtje?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiseo en andere koffie #1927 Snebbeltje | 500 | 09-10-2014 13:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Beleidszaken |
[IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is! McMotion | 122 | 09-02-2005 20:01 |