Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*gaat kopen* morgen dan ![]() niet boeiend ![]() tog wel goed licht enzo Deze kent iedereen die MP2 heeft denk ik wel.... is trouwes laatste hiervan anders wordt het saai Slecht geresized versie van een screenshot van Zero Hour Zijn jullie ooit uitgescholden in Morrowind? wel op da icoontje klikken waarmee je het vergroot... anders ziet het er zo als een low-res plaatje uit ![]() Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 21:39. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En de jouwe?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tis trouwes erges in de Ruïnes onder Mournhold bij die vent aan wie je het Pyre-oil tar moet geven zodat ie da ene zwaard van zoon god kan enchanten... zo eentje die Almalexia heeft in het blauw (is trouwes best wel een kutzwaard ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat inloggen is idd ******. Vind alleen wel jammer dat het spel na verloop van tijd gaat vervelen ![]() Maar, mag niet klagen. Grafisch is supr, en het is gratis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij iedere skill staat het min. lvl. Als je dit lvl bereikt heb ga je naar een skillmaster in de stad waar je begonnen bent. Morion = Phillai & Tempskron = Ricarten.
|
is onze tiemen weer bezig met hte opscheppen van die sreenshots.
he tiemen anders laat ff die zien van HOHAA en je zult er ook nog wel een paar van COD hebben. misschien nog die flying buss in need for spreed
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zal ik nog welles doen dan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
1-1 match met een maat van me, Urban Terror 3.0
altijd lache ![]() Beretta 92 FS kill > in mekaar zakkende clanmate :+ IMI Negev kill Hier wat bout kwaliteit screenies, zelfde spel alleen ff met bots omdat ik net de nieuwe versie had en ff snel wilde proberen HE-Nade combo :+ De brute IMI Desert Eagle [.50AE] Ak 103 reload Colt Commando M4 reload Negev surprise :+ H&K UMP 45 kill Nu de Counterstrike Ownage serie: Ownage 1 Uber ownage Alsik binnekort weer eens gaat gamen dan maaik wel wat mooie actie pics ![]()
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 20:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe screens op verzoek van Laurens
![]() Net dood Zelf gemaakt... egt waar Ik ben bijna altijd een soort sniper ![]() NFS HP 2 screens: Busje komt zo A hero's ride into the sunset Flying high up in the sky En plots was ik daar ![]() Dit had je moeten zien... cm's van de rand ... maar nie geraakt hele bocht door nie.. ![]() Ver onder water met Halo.... Vage shit ![]() Veel plezier.... ik maak nog nieuwe denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ehm.. maar 10% head? Tiemen tiemen mn jong.. trouwens.. ga we dat plan nog op de FBs uitvoeren? |
![]() |
||
Citaat:
kijk dat busje komt zo vind ik dus geweldig !!!!!!! sinds waneer heb jij halo ?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben wss vanaaf weer op onzin ![]() @Laurens: Sinds ik het van iemand mocht lenen ![]() @de rest: Silent Hill 3 waar ik zo enthousiast over was gaat nie door ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Alleen wil ik nog een keer het effect van een hollow-point kogel zien verschijnen in een spel... in full-detail ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je sniped.. crosshairs helemaal bij elkaar, dan moet je toch minimaal 25% halen meneertje peertje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben... als ik het nog es ga spelen zal ik iig nog es kijken of ik het beter kan ![]() Srry trouwes dak er gister nie was.... kep het plotseling heel erg druk gekregen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*spletter* moet 'ie maar niet de schietbaan oprennen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Fledderpoep: Radeon 9700 pro 128 mb RAM...Moe lukken denk ik |
![]() |
|
Verwijderd
|
veel plezier met de volgende... de eerste is een btje saai... maar de uitspraak vonnik wel goed,....
And that would make Max a...... I'll give you three guesses Make my day! ![]() Whiiiii |
![]() |
|
tiemen tiemen tiemen zit ie daar beetje een swerfer neer te schieten (ja deed ik ook toen meneer zei "in de volgende kamer zit er ene dronke gast op de bank met ene shotgun dus die moet gelijk dood")
ik dus vol zelfvertrouwen die zwerfer doodschieten en goed dat ik me voelde, todat ik merkte dat tiemen niet zo lief voor zwerfers was
|
Verwijderd
|
Voor de liefhebbers...Die er wss al nie meer zijn
![]() Ik zei tog...Nie storen!! ![]() Whoei Zij ligt best fout ![]() Komt u binnen in mijn nederige stulpje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Post uw gave screenshot topic mepsteen | 51 | 16-08-2006 14:46 | |
Games |
Het grote screenshot topic Spoonie | 164 | 02-05-2005 13:13 | |
Games |
zijn er ook vrouwen op het game forum ? professor2 | 59 | 17-02-2004 12:52 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2 /\/ightmareZ | 2 | 17-03-2003 17:16 | |
De Kantine |
De-Grote-Screenshot-Topic apekop123 | 32 | 13-11-2002 08:11 | |
Software & Hardware |
Nieuwe screenshot topic! Marc S | 15 | 20-01-2002 18:51 |