Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
light fighter: sterk, lief en meelevend
Makaveli: lijkt me iemand met humor! ![]() bugge: heeft een leuk topic geopend, is een denker, en komt vaak met wijze conclusies. Krummeltje: ik weet het niet zeker, lijkt me lief en zorgzaam (over dat lief ben ik wel zeker, ken je helaas niet zo goed) Gothic: liev, meelevend, begrijpend Fledderpoep 3: ghehe, heeft een vage naam ![]() Miss Helena: ziet er mooi uit, en is positief over het algemeen Kruimel: een hele lieve meid!! <<tnx dat je er voor me geweest bent toen ik het moeilijk had>> Wiltine: haar onzekerheid word steeds minder, en volgens mij omdat ze eraan werkt. TOP!! Masquerade 2: is een meisje!!! <<ja dat wist ik wel>> is dat dan nu geen compliment ![]() Quiana: probeert met mensen rekening te houden. ![]() miss-suus: heeft veel begrip voor mensen Keyser Saus: een heel aardige jongen ![]() Daantje_0705: een hele leuke aardige meid! (zou het leuk vinden je nog eens te ontmoeten!) ~~dolce~~ heeft het moeilijk maar kan haar problemen ook opzij zetten voor anderen, en vecht tegenwoordig voor haar problemen ![]() Mushu: je lijkt me iemand die echt voor een ander klaarstaat freakjuh: hetzelfde als mushu, ken je niet goed, maar je lijkt me een persoon die voor anderen klaarstaat! ![]() nare man: heeft een hele leuke history over hoe hij aan zijn naam is gekomen <<Verder ken ik je niet zo goed>> Aragnabite: lieve meid! <<echt mooi iemand, van buiten weet ik niet, heb je nog nooit geizen, maar van binnen echt wel>> Leonoor: heeft duidelijk een eigen mening, maar staat ook open voor anderen. Aarzpluim: vage leuke naam (nickname!) sorry, als ik je beter leer kennen, heb ik vast een leuker compliment over je Machiavelli: een slim persoontje Evatjuhhhh: is zeer wijs voor haar leeftijd (misschien veel levenservaring) en een lief meisje. Quantes: een leuk vriendelijk iemand juliettebinoche: ik ken jou niet zo goed, maar heb je fotoalbum gezien hier, je hebt een mooie uitstraling ![]() Redhair: is liev (zoals vele hier) en schrijft mooie gedichten, die helaas wel eens verwijderd worden (geen discussie verder, zeg neit dat ik het ermee oneens ben) Bellenblaas: bellenblazen is leuk, dus jij bent vast oook een leuk (lees aardig) persoon Anneee: een lieve meid (vrouw!) met doorzettingsvermogen, die het best wel moeilijk heeft (gehad) en daardoor ook andere goed begrijpt. Sylph: je naam doet me aan een zeehond denken, weet zelf niet waarom, want zeehond is seal in het engels ![]() HelpMePlease: Moonshine: is erg gesteld op vriendschappen en er zuinig op. Eend: een sterke meid, die niet opgeeft en in een korte tijd veel heeft bereikt. DiGiTracker: grappig ![]() Dreamerfly: posi ingesteld persoontje ![]() damaetas: ik ken je niet goed, maar je lijkt me erg vriendelijk. synclinorium: heeft het volgens mij moeilijk gehad, en nog steeds, maar ik denk dat zij zo sterk is dat ze erbovenop gaat komen. <wie ik ben vergeten die heeft gereagerd hier moet het ff zeggen>> xxx wen
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
omdat je het zocht een verhaal te schrijven Visjeblieb | 2 | 27-02-2006 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De discussie. Kerboga | 9 | 06-07-2005 21:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |