Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het wel met je eens, dacht ik ook .. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Er moet eigenlijk sowieso niet in films geknipt worden, maar als je Peter Jackson een Oscar geeft vind ik dat je dat in dit geval voor zijn versie van de film moet doen.
||
![]() |
Citaat:
pas het uiteindelijke resultaat dat door de productiemaatschappij en alle betrokkenen is goedgekeurd is de film zoals wij die zien. anders kan iedereen wel gaan zeiken van "ja maar, ik had ook nog andere mooie scenes". er worden keuzes gemaakt wat wel en wat niet in de eigenlijke film komt, en daar heeft ook de regisseur zich bij neer te leggen. dat sommigen er voor kiezen om later (op dvd) ander materiaal ook uit te brengen, verandert hier nix aan.
||
Citaat:
|
January 27, 2004: Nominations announced 5:30 a.m. PST, Samuel Goldwyn Theater.
February 4, 2004: Final ballots mailed. February 9, 2004: Nominees Luncheon, Beverly Hilton Hotel. February 14, 2004: Scientific and Technical Awards Presentation, 6 p.m. PST, location to be determined. February 24, 2004: Final polls close 5 p.m. PST. February 29, 2004: 76th Annual Academy Awards Presentation from the Kodak Theatre at Hollywood & Highland® will be televised live by the ABC Television Network beginning at 5:30 p.m. (PST), with a half-hour arrivals program preceding the presentation ceremony. _________________________ Enig idee hoelaat 5:30 PST in NL tijd is? En hoelaat we dus BBC moeten aan zetten op 29 februari?
||
Citaat:
de andere genomineerden films vind ik, voor zo ver ik ze gezien heb, echt nergens op het niveau van lotr komen, en ik ben niet eens een lotr-fan... de nominaties van dit jaar zijn gewoon echt schraal. je kunt bijvoorbeeld zeggen van the matrix wat je wilt, maar de special effects en de geluidseffecten zijn wel 10 keer beter als die van pirates of the caribbean of master and commander. |
![]() |
|
Zullen we lord of the rings gepraat in een lord of the rings topic houden?
![]()
||
![]() |
Citaat:
5.30 is dus 23.30, 0.30 of 1.30. Aangezien het aan de westkust is, zal het wel 1.30 zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik begrijp best dat een productiemaatschappij ook wat terug wil zien van de miljoenen die ze in een film stoppen. LotR was erg duur en als je daar een ontoegankelijke 3x5uur durende film van maakt, dan had Jackson zijn idee niet eens uit kunnen voeren.
en al had ie em gemaakt, een 5uur durende film valt moeilijk te verkopen. (en 1 criterium vd Academy is dat een film minstens 7 opeenvolgende dagen in een COMMERCIELE bioscoop heeft gedraaid) het is trouwens dezelfde maatschappij die ook verantwoordelijk is voor de dvd, waarmee jij ze nog een aantal tientjes extra steunt. MPAA is in principe een adviesorgaan, maar veel filmmakers kiezen voor het wegknippen van een aantal scenes ipv een hogere rating. wie er ook verantwoordelijk is voor het knippen: de Academy kan niet gaan oordelen over al het geschoten materiaal. De Academy-leden zijn in principe net als ieder ander publiek: als New Line Cinema (en Jackson die er mee in stemt) beslist dat de 3,5 uur durende versie goed genoeg is voor het publiek (in de bios), dan is hij ook goed genoeg voor de Academy-leden.
||
Citaat:
Iemand die dit kan bevestigen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
------------
genoeg gezeur over lord of the rings!!! ------------ Citaat:
Ja óf je hebt Cinenova, die zenden het ook om 2 uur uit. Maar ik luister liever naar belgische televisie dan naar Die Regay Miochel (eh René Mioch dus) Kga es ff checken of ik kanaal twee kan ontvangen hierzo. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
-- goed. Ik heb ff gezocht specifiek op BBC, en weetje dat de bbc gewoon niet weggeeft hoelaat ze dingen uitzenden? Neway. Ik heb het gevonden en het is dus op BBC en begint om Engelse tijd 00:50, maar omdat wij in wintertijd zitten, is dat hier ook 00:50 Dus: Waar volg ik de Oscars 2004 live? Kijk op maandag ochtend aanstaande naar: 00:50 BBC1 (Engels, met officieel commentaar denk ik ![]() zal wel een voorprogramma zijn en dat het om 02:00 echt begint. 02:00 Cinenova (betaalkanaal, René Mioch commentaar ![]() heeft een voorprogramma, maar ik weet niet hoelaat dat begint. 02:00 Kanaal Twee (België, Belgisch commentaar ![]() Heeft een voorprogramma dat om 00:50 begint.
|
Morgen kun je via www.tvgids.nl ook de zondag oproepen. Vervolgens kijk je even naar je gewenste kanaal, en als het goed is geeft die website aan wanneer een programma af is. Stel het staat niet bij BBC, dan kun je bij Kanaal Twee kijken, en anders bij Cinenova. Ze zijn alledrie live, dus alledrie op dezelfde tijd afgelopen.
Ik denk zelf dat Net 5 de hele show ook nog een keer uitzend, als herhaling, ik meen dat ze dat vorige jaren altijd deden. Ik ben niet zeker though. Op google kan ik het in iedergeval niet vinden, dus ik ga morgen gewoon ff kijken tot hoelaat het duurt (of vanavond na 12 uur)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ACTOR IN A LEADING ROLE
Sean Penn - MYSTIC RIVER ACTOR IN A SUPPORTING ROLE Tim Robbins - MYSTIC RIVER ACTRESS IN A LEADING ROLE Charlize Theron - MONSTER ACTRESS IN A SUPPORTING ROLE Renée Zellweger - COLD MOUNTAIN ANIMATED FEATURE FILM FINDING NEMO ART DIRECTION THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING CINEMATOGRAPHY MASTER AND COMMANDER: THE FAR SIDE OF THE WORLD COSTUME DESIGN THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING DIRECTING THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING DOCUMENTARY FEATURE THE FOG OF WAR DOCUMENTARY SHORT SUBJECT CHERNOBYL HEART FILM EDITING THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING FOREIGN LANGUAGE FILM THE BARBARIAN INVASIONS MAKEUP THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING MUSIC (SCORE) THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING MUSIC (SONG) "Into the West" - THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING BEST PICTURE THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING SHORT FILM (ANIMATED) HARVIE KRUMPET SHORT FILM (LIVE ACTION) TWO SOLDIERS SOUND THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING SOUND EDITING MASTER AND COMMANDER: THE FAR SIDE OF THE WORLD VISUAL EFFECTS THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING WRITING (ADAPTED SCREENPLAY) THE LORD OF THE RINGS: THE RETURN OF THE KING WRITING (ORIGINAL SCREENPLAY) LOST IN TRANSLATION Dus... Ik ben de hele tijd opgebleven. Doe ik dus nooit weer. *gaapt* Welterusten. |
![]() |
|
yo, ook net gekeken.... 11 oscars voor LotR wtf... Ze staan dus in het rijtje van Titanic en Ben Hur; beetje overdreven goedmakertje. Verder was het echt een saaie show, zelfs voor de oscars, vond ik. en waren er geen echte verassingen, en te veel "goedmakertjes"... Adrien Brody, Michael Moore, Billy Chrystal, tis allemaal zo correct, dat hoort erbij, maar tis wel irritant
Laatst gewijzigd op 01-03-2004 om 06:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Vind het wel goed dat LotR de belangrijkste heeft gekregen (beste film, beste regiseur) maar elf vind ik eigenlijk wel weer een beetje overdreven. Mja, ach ook wel weer leuk.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
[QUOTE]Juice schreef op 01-03-2004 @ 13:21:
[B]Ik heb de Oscars nooit echt serieus genomen. ROTK verdiende inderdaad een aantal van de Oscars, maar 11 is overdreven. Het is een goede film, maar geen enorm meesterwerk. Mensen werden overdonderd en meegevoerd door regie en special effects, en zagen niet hoe middelmatig het script eigenlijk in elkaar zat. De LOTR serie is mooi om te zien, maar het script is niet geweldig geschreven en verdient zeker geen Oscar. dat is gewoon een kwestie van smaak, ik vind LotR en in dit geval dan alleen RotK wel een meesterwerk, de beste film ooit. En ik ben zeker niet de enige
|||
[QUOTE]misshobbit schreef op 01-03-2004 @ 13:28:
[B] Citaat:
Citaat:
Er zijn volgens mij veel mensen die 'favoriete' en 'beste' door elkaar halen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties PV | 6 | 23-01-2009 12:38 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties Verwijderd | 212 | 07-03-2006 21:22 | |
Films, TV & Radio |
Gouden Kalf Verwijderd | 6 | 05-10-2003 13:27 | |
Films, TV & Radio |
Wat is het nou? Spirit? spirited away? Sen to Chihiro no kamikakushi ? G.T.C. | 7 | 25-06-2003 15:32 | |
Films, TV & Radio |
Jack Wouterse speelt hoofdrol in actiekomedie VET HARD! Simon | 1 | 10-06-2003 20:19 | |
Films, TV & Radio |
PRE oscar madness BillyFish | 6 | 18-12-2001 15:42 |