Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanuit opzicht van het publiek: Competitie vervalsing Tis gewoon kijken welke kant de FIA kiest, ik denk zelf dat ze Ferrari gewoon een Waarschuwing gaan geven. |
![]() |
|
![]() |
Heee daar is tha maker weer...
![]() 1 woord: WALGELIJK ![]() En dan nog die Sato, ik weet niet wat het precies was met heidfeld maarre dat klopte niet helemaal, net als Panis, die midden op het Start-Finishgedeelte lekker gaat spinnen met een kapotte moter, en dan die Kimi, die zielepoot, die zich wel wat anders had voorgesteld van een contract met McLaren... En die hoop voor Verstappen kan je denk ik laten varen want so erg zag sato er niet uit in de helicopter, tenzij hij iets gebroken heeft, natuurlijk (hoewel ik toch op een kleine comeback hoop, en a.u.b. in de regen, gniffel)Ik hoop dat als Shumi kampioen is dat hij Barri dan ook een overwinning geeft, want het worden geen fijne jaren als dit so doorgaat tot 2004!!! P.S. maak van die signature maar Shumi, kan wel wat beter!!!
|
wat grappig
hoorde op het sportjournaal shumi is door (....) als beste sportman ter wereld benoemd *kuch kuch kuch* !!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
Overigens... Juan Montoya is daar als Beste Nieuwkomer gerangschikt (boven o.a. Kim Clijsters en Justine Hénin), dus die verkiezing is sowieso niet al te snugger. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|