Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja eigenlijk heb ik daar ook maar een hekel aan hoor, bleh meisjes zijn stom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAARRGHHH! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat vind ik vervelend aan meisjes? Ze kunnen zo akelig vals zijn. En ze moeten altijd natrappen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt schoenen vind ik ook 10 keer niks, en ik rook ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen mogen mannen ook wel eens het initiatief nemen ![]() Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 22:07. |
![]() |
||
Citaat:
Haha die pen ken ik die krijg je gratis bij OB
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok, hier gaan we:
-Hints: dames NOKKEN met die subtiele hints. Wij mannen begrijpen die toch vaak niet, of het moet er wel erg dik bovenop liggen. Ik geef een voorbeeld. Als jullie zeggen: "Mag ik je kamer eens zien, ik ben nog nooit binnen geweest" dan snappen de meeste mannen dit wel. Echter, als jij zegt "Ik heb mijn (..) laten liggen bij jou, zullen we even teruggaan" dan begrijpen we dit vaak niet. -Onverschilligheid en onduidelijkheid vatten wij letterlijk op. Als de man dus zegt "Ik ga vanavond met mijn maten gaan stappen, mannen onder mekaar" en jij zegt daarop "Je doet maar", dan vatten wij dit op als goedkeuring, terwijl jullie het tegenovergestelde bedoelen. Kom dus de volgende morgen ook niet zeuren of vragen hoe laat we thuis kwamen, of er nog bijzonderheden gebeurd zijn en dergelijke. Helemaal fout: met een semi-boos gezicht en quasi-kwade stem vragen "Heb je het naar je zin gehad". Want daar zijn jullie goed in dames. -Dramatisch of stresserig doen wordt niet gewaardeerd door de mannen. Zeur dus nooit meer over kleine dingen, zoals "waarom heb je geen zout meegenomen" of "ik heb vandaag 5 minuten op de bus moeten wachten". Er is niets mooiers als stilte (zodat we ongestoord voetbal kunnen kijken). -Mannen vergeten veel. Van verjaardagen tot afspraken, van namen tot maten. Hier kunnen wij niets aan doen, dit zit in onze aard. Wij vergeten alles, opdat jullie ons dit weer kunnen vertellen. Op dit vlak hebben we jullie hard nodig, omdat we belangrijke dingen ook nooit in onze agenda schrijven, of dit vergeten. Als een man je verjaardag vergeet, of de naam van je beste vriendin, ga dan ook niet over de rooie. Ik kan nog wel even doorgaan, maar ik laat het volgende plaatje even voor mij spreken: ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en.. laat die nou ook eens nog nooit... rara ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben zelf ook een meisje.... *maakt haatlijst*
WHY THE FCK: - moeten ze allemaal dezelde kleren hebben? - moeten ze in groepjes naar de plee?? - kunnen ze niks alleen - beginnen ze overal om te bleeeren - doen ze hoerig als ze gezopen hebben - doen ze minirokjes aan om vervolgens jou als meisje met een wije broek uit te schelden voor slet? - spannen ze samen tegen je tewijl ze doen alsof ze vrienden met je zijn - hangen ze aan elke jongen maar zijn ze geen slet? - is elke jongen waar je mee praat in hun ogen je (teokomstige) vriend - gebruiken ze ongesteld zijn als slecht excuus om niet te gymen? - drinken ze cola light?! - vinden ze zich ALTIJD te dik?! - lopen ze altijd in groepjes bij elkaar - beginnen ze te brullen als het regent (want dan loopt hun make up uit) zulke meisjes zorgen ervoor dat ik me HARD schaam een meisje te zijn... ![]() iedereen die mij antwoord kan geven aanbid ik... want ik snap t niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@per piacere: dat schrikt mensen juist af. Denkt men dat ik een computernerd ben, terwijl ik net weet hoe ik het ding op moet starten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ten eerste zijn niet alle meisjes zo, ten tweede ben jij een knappe jongen!, ten derde, volgend jaar heb jij al een hele leuke vriendin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dit type man vind ik dus kats irritant vooral het stukje: zit in onze aard kunnen we nix aandoen, nou dan ga ik ff beweren dat in mijn aard lig dat ik MOET zeuren en dat ik ook net zo hard dingen vergeet ![]() en dat ik te lief ben om het zo keihard in je gezicht te zeggen, maar je WEET toch wel wanneer het niet en wel kan....... *AAH*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Komt er binnenkort ook nog zo'n topic?: Meisjes: wat vinden jullie vreselijk aan jongens?
![]() Eens kijken wat daar zoal allemaal in gaat staan... ![]() ![]() Verder vind ik irritant aan veel meisjes: - Dat ze achter je rug om roddelen en als je met ze praat poeslief doen. - Als ze zo tutterig zijn. Zo in de trant van: 'Oh nee, mijn nagel is afgebroken!!!'... - Als ze heel veel make-up op hebben.
Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 17:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisjes: wat vinden jullie vreselijk aan jongens? YPrue | 176 | 17-02-2004 21:34 | |
Liefde & Relatie |
meisjes: wat vinden jullie nou vreselijk aan elkaar? Doopy | 56 | 15-02-2004 01:16 |