Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb veel meer vriendinnen dan vrienden en op school, in de klas, ga ik ook alleen maar met meisjes om en nooit met de jongens (dat zijn van die opschepperige, brallerige types). Dat wil dus écht niet zeggen ik van ál die meisjes iets wil (van sommigen natuurlijk wel, maar lang niet allemaal). En já, ik ben helemaal 'straight' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
tja.... ik ben best verlegen, ik durf haast niets te doen want voor mn gevoel is t dan alsof het SUUUUPER opvallend is... 1x kijken is al alsof ik de liefde verklaar.. snap je? dat soort gevoel
![]() en achteraf sla ik mezelf dan voor mn kop; ik had best iéts kunnen doen... want das dood normaal eigenlijk... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het probleem bij mij is dat ik net een relatie van 1.5 jaar achter de rug heb! Nu heb ik nog niet echt behoefte aan een nieuwe relatie ofzo (lijkt me logisch) maar een avondje iemand anders kan ik volgens mij niet meer! Na 1.5 jaar lig je aardig ´uit´ het wereldje moet ik zeggen... Met een totaal vreemd iemand zoenen hou ik zowiezo niet van, maar met een al bekende jongen (iemand van school ofzo) zou ik nog best willen, maar ik denk niet dat ik contact kan maken, ben daar erg slecht in... nu helemaal...
![]() Sommige meisjes laten trouwens wel TE duidelijk merken dat ze een jongen interessant vinden, dat vindt ik ook persoonlijk een beetje triest! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |