|
|
Bekijk resultaten poll: wie wordt president van de vs? | |||
Bush |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 33.61% |
Kerry |
78 | 63.93% |
iemand anders, namelijk.... |
3 | 2.46% |
Aantal stemmers: 122. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zoals ik al aangaf, hij heeft de mediamacht en het geld mee, Kerry de politiek...
||
Citaat:
Veel zal afhangen van de swing states. En met nu het gouverneurschap in Californië bij de Republicans ligt, zal die staat niet meer vanzelfsprekend naar de Dems gaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
Wel een aanvulling op m'n vorige post: er zijn twee factoren die van invloed kunnen zijn op het Californische stemgedrag in november. Ten eerste de populariteit van Schwarzenegger. Die mag dan voornamelijk gebaseerd zijn op z'n charisma en filmcarrière, als hij straks z'n steun toezegt aan Bush, dan zal dat de stem van een boel mensen beïnvloeden. Ten tweede de afkeer van Democratisch ex-gouverneur Davis. Het is mogelijk dat sommigen deze afkeer projecteren op de Democratische Partij en hun idealen, gedesillusioneerd als ze zijn. Maar goed, dat valt moeilijk te voorspellen. Nogmaals, ik zeg niet dat Bush Californië gaat winnen, slechts dat het voor de Dems een stuk minder vanzelfsprekend zal zijn. Heeft iemand recente peilingen?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou inderdaad ook liever een andere directe tegenstander zien dan kerry, maar zo slecht is hij nog niet. Ik ben het alleen ook met hem op veel punten niet eens. Zolang hij maar geen wereldheersertje gaat spelen en dat is niet zijn doel.
|
Kerry, belangrijkste tegenhanger van Bush en die heeft er de afgelopen tijd wel voor gezorgd dat hij er niet populairder op geworden is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
maakt niet uit wie dr wint.. tis allebei kut
kerry's plannen komen voor 98% overeen met die van Bush ze zijn allebei van t zelfde duistere clubje, Skull & Bones.. http://www.infowars.com/print/Secret...ry_bush_sb.htm |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
deze site eens goed lezen, die gast geil gewoon op aandacht, en als hij daar nu een oorlogje moet voor beginnen... die gast heeft geld is wapens gestoken genoeg om heel afrika te voeden!!!!!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Break out the tinfoil hats
||
Citaat:
En 1 zo'n oorlog is niet genoeg om hem een klootzak te noemen, maar wel alles wat zich eromheen afspeelt en de werkelijke drijfveren tot die oorlog.
|
Wie nu voor staat kan op het laatste moment toch ineens achter komen te staan vanwege een gebeurtenis waar dan handig op wordt ingespeeld met een campagne of een zgn. goede actie van Bush....Kijk maar naar Spanje daar sloeg het ook op het laatste moment om vanwege de aanslagen. tis toch pas in november of zo? Er kan nog van alles gebeuren in die tijd....
Ik zou het dus niet weten.....ik hoop niet dat Bush wint maar die Kerry ken ik verder niet echt....t zal wel niet echt veel beter zijn...waar is Clinton gebleven? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
agh...Bush had nooit president mogen worden...denk dat de mensen die ook het boek van Michael Moore (stupid white men) gelezen hebben dit wel met me eens zijn.
Tsja ik heb net kerry ingevuld, maar dat is meer omdat ik dat hoop (ookal zijn de democraten niet veel beter dan de republikeinen, doe dan maar de groenen, maar jah die maken geen schijn van kans). |
![]() |
|
Bush heeft het meeste geld --> Bush gaat winnen
Bush "beschermt amerika tegen het terrorisme" --> Bush gaat winnen Ik heb eens een documentaire gezien over de verkiezingscampagne van Bush. De mensen stonden om 6 uur 's ochtends in de regen op hem te wachten. De reporter vroeg waarom ze voor Bush stemden: "omdat hij een sympathieke kerel is!". Zo gaat dat dus. Ik heb er niet veel hoop in. Politiek gaat in Amerika maar weinig om politiek. Het gaat vooral om wie de meeste multi-nationals achter zich heeft, en dat is op dit moment Bush. Zo gaat het trouwens in alle landen een beetje hoor. De partij die er het meest in slaagt de bevolking te misleiden met allerlei belachelijke beloftes en zo, komt aan de top. Maar in Amerika is het erger dan in Europa. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Bush: 'vermindering rechten van verdachten' Verwijderd | 27 | 04-12-2002 20:08 | |
USA van plan om nucleare wapens te gaan gebruiken Dark Angel | 71 | 30-03-2002 08:29 |