Oud 18-03-2004, 22:30
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Hm, Ik heb welgeteld 1 vriend waar ik echt wel mee knuffel enzo, maar dat is ongeveer de enige waarmee ik dat heb, van al mijn vrienden. Dus meisjes meegeteld. Maar daar knuffel ik mee en loop hand in hand enzo (bepaalde mensen vragen dan meteen of we wat hebben: hij zegt dan altijd maar gewoon dat het zo is, gedeeltelijk omdat het gewoon lol is en gedeeltelijk uit gemakszucht) en bij logeerpartijtjes enzo ga ik ook gewoon wel tegen hem aanliggen. We weten toch allebei dat het zuiver vriendschappelijk is en wat de rest denkt kan ons niet echt wat schelen (vooral hem niet).
Overigens word ik wel een beetje jaloers als ik hem anderen zie knuffelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2004, 07:41
stout!
stout! is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 18-03-2004 @ 23:30:
Overigens word ik wel een beetje jaloers als ik hem anderen zie knuffelen.
Zuiver vriendschappelijk, huh ?
Oud 19-03-2004, 09:11
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik weet niet of je het intiem kan noemen, maar soms een knuffel of gearmd door de stad lopen, meer niet...
Oud 19-03-2004, 14:11
Coral
Coral is offline
Een goede vriend van me en ik knuffelen veel en geven elkaar af en toe een zoen op de wang, gewoon om te laten merken dat we om elkaar geven (niet heel vaak natuurlijk). Ook hebben we een keertje in een bed geslapen. Hoe wat en waarom weet ik ook niet precies meer. k Was 14 ofzo. Verder als we een film aan t kijken zijn dan liggen we wel tegen elkaar aan.

Bij andere vrienden van t andere geslacht is het zo: een knuffel als ik kom en een knuffel als ik weg ga. Heel af en toe zomaar een kus op de wang ofzo, niets meer niets minder.
Oud 19-03-2004, 14:45
load_harmony
load_harmony is offline
Heel verschillend. Ik heb 1 vriend die vaak een arm om me heen slaat en zo. Dat vind ik heel prettig omdat ie heel breed is en ik een beetje small. Geeft een veilig gevoel. Ik heb ook een vriend die ik misschien op zijn verjaardag niet eens 3 zoenen zou geven omdat ik weet dat hij een hekel heeft aan dat soort intimiteit (dat is een lang en ingewikkeld verhaal waarvoor hij ook in behandeling zit). Soms als ik met hem op de bank lig dan denk ik: ik wou dat ik hem nu kon aanraken of tegen hem aan kon liggen, vooral omdat ik hem al erg lang ken en we het beiden niet uitsluiten dat wij in de toekomst een stel worden, als hij klaar is met zijn behandelingen. Maar goed, op zo’n moment moet ik gewoon accepteren dat hij in die dingen compleet anders in elkaar zit.

Met andere mannelijke vrienden verschilt het. Bij sommige vind ik het heel prettig als ze me aanraken bij anderen hou ik liever afstand. Dit weekend logeerde een vriend van me bij me. Dat was eigenlijk ook heel close. Zelfs met hem in 1 bed geslapen. Achteraf was dat van mijn kant misschien ook niet puur vriendschappelijk maar van hem weet ik niet. Dat was iig close.. tegen elkaar aankruipen, elkaar slaan (soms kan dat ook heel close zijn) en gewoon niet van elkaar wegschrikken. Maar zoals ik al zei: of dat puut vriendschappelijk was? Eigenlijk vind ik dat weer te… affin het verschilt dus heel erg van vriend tot vriend.
Oud 19-03-2004, 16:02
Weylyn
Weylyn is offline
Ik ben lichamelijk gezien heel afstandelijk. Zelfs met mijn beste vriend (vriendi eigenlijk) knuffel ik nooit, ook al ken ik haar al 10 jaar. Ik kan er gewoon slecht tegen als er iemend aan me zit, en de meeste van mijn vrienden weten dat ook. Een aantel ervan zijn wel nogal knuffelig maar die weten dat ze dat bij mij niet moeten doen.
Oud 19-03-2004, 17:33
Cruz
Cruz is offline
Met 2 goede vrienden van me knuffel ik regelmatig.. Of ff bij hem op schoot zitten ofzo.. En heel af en toe ff snel een kus op de wang! Tja ik vind het wel kunnen. Ik mag ze gewoon ontzettend graag, ken ze al jaren en we weten van elkaar dat we er niks mee bedoelden verder dus er kan ook niks achter gezocht worden ofzo.
Oud 19-03-2004, 17:39
Laïs
Laïs is offline
Gewoon bespringen.

mzz. te onsubtiel

Neem haar gewoon vast? Doe ik ook met mijn vrienden,is toch geen probleem?
Oud 20-03-2004, 08:53
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik knuffel wel eens met goede vrienden, maar alleen als het 'nodig' is, zeg maar.
Met mijn beste vriend knuffelde ik altijd heel veel, op een gegeven moment kwam er een beetje te veel sexueel spul bij kijken. Dat was wel even een crisis in onze vriendschap maar we zijn er nu heel goed uitgekomen. En we knuffelen nog wel, maar dan op een gezonde, vriendschappelijke manier.
Oud 20-03-2004, 10:25
summer1986
summer1986 is offline
Ik ben vrij intiem, maar voor mij maakt het geen verschil of het nou een vriend of vriendin van me is. Ik hou er gewoon van om mensen te knuffelen waar ik van hou. Mijn vrienden en vriendinnen geef ik ook vaak een zoen op hun mond.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:37
Alistar
Alistar is offline
ik kan bij sommige van mijn vrienden gewoon een arm om ze heen slaan, geen problemen mee......was n tijdje met n vriend van mij heel erg knuffelig, maar das nu wel wat minder. je moet alleen als je iets voor die persoon voelt, niet meteen er meer achter gaan zoeken, want vaak stelt t niks voor
Oud 22-03-2004, 18:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
Mijn beste vriend en ik zijn helemaal niet intiem
Maar we zijn dan ook zelden echt samen, want zijn vriendin wil niet dat hij met mij omgaat. Daarom praten we alleen via mail en msn. Als ik hem irl zie, zal het contact ophouden bij toevallig dicht bij elkaar staan ofzo
Oud 22-03-2004, 23:33
JCG
JCG is offline
knuffelen enzo doen ik niet met me beste vriendin, we houden daar allebei niet van. Maar het gebeurt vaak genoeg dat ik sta te douchen en zij rukt dan de deur open en roep dat ik moet opschieten. Andersom ook. Het maakt ons niet uit of we elkaar naakt zien. We zijn meer als broer en zus. Alleen me vriendin was hier niet zo blij mee .
Oud 23-03-2004, 00:03
Warsocket
Warsocket is offline
dat kan gaan tot knuffelen en bij afscheid ofzo een dikke klapzoen op de mond

moet kunnen vind ik magoed niet iedereen is daar van gedient zegmaar
maar als de andere patrij er nix op tegen heeft maakt het toch niet uit
Oud 23-03-2004, 08:05
Saimun
Saimun is offline
Ik ben een knuffelbeer
Oud 23-03-2004, 10:34
owlbeer
owlbeer is offline
Ik doe bijna alles. Knuffelen, aanraken bij 1 vriendin geef ik af en toe ook kusjes in haar nek. Verder sla ik door Spaanse invloeden ook regelmatig op billen enzo
Oud 23-03-2004, 18:37
feline
feline is offline
Een aantal vrienden/vriendinnen knuffel ik en zoen ik op de mond.
Oud 25-03-2004, 21:11
Toet0r
Toet0r is offline
gewoon wel eens een knuffel ofzo..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 23:23
alanis
alanis is offline
Ik knuffel altijd mijn huisgenootjes, mijn mannelijke vrienden en mijn ex vriendje.
Vind ik wel gezellig, en zij ook denk ik.

Ik zoen ze meestal trouwens ook op de mond...
Oud 27-03-2004, 12:02
Miss Pluisje
Miss Pluisje is offline
Ik knuffel wel eens met mun beste vriend, maar ook weer niet teveel, dan voelt t niet goed meer zeg maar. Maar bij sommigen vrienden van me wil ik echt niet knuffelen, die zoeken er dan meteen wat achter..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 12:23
Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb jarenlang elk lichamelijk contact vermeden met wie dan ook.
Ik begin de laatste tijd wel wat losser te komen. Knuffelen doe ik nog steeds niet en zoenen/kusjes geven is héél uitzonderlijk, (ik zoen alleen uit beleefdheid) maar gewoon een stomp geven of tegen iemand aanhangen wel.
Niet dat ik knuffelen heel erg intiem vind..nouja wel eigenlijk, maar gewoon een knuffel heb ik niks aan, als ik wil knuffelen wil ik de andere persoon helemaal fijnknijpen en niet meer loslaten, dat vind ik te ver gaan als het een vriend betreft
Oud 27-03-2004, 15:06
Susanne
Susanne is offline
Best intiem, vind lichamelijk contact erg belangrijk in wat voor relatie dan ook
Oud 27-03-2004, 17:01
Verwijderd
Ik ben sowieso niet zo'n knuffelaar, als ik al aan iemand zit is het om hem te klieren, in z'n zij te porren, etc.
Maargoed, zoveel mannelijke vrienden heb ik niet, eigenlijk maar eentje en die pest ik alleen maar, daar hang ik niet aan ofzo. Bij goede kennissen ook niet, of ik moet idd alcohol ophebben (daar word ik aanhankelijk van ).
Oh, of het moet een geval zijn waarbij ik óf het niet erg zou vinden om meer met hem te doen, óf zeker weten dat hij mij absoluut niet wou (al bezet enzo. Me recht in m'n gezicht zeggen dat je me niet leuk vind is ook weer zo hard ).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:57
Ellàn
Ellàn is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 19-03-2004 @ 15:45:
Heel verschillend. Ik heb 1 vriend die vaak een arm om me heen slaat en zo. Dat vind ik heel prettig omdat ie heel breed is en ik een beetje small. Geeft een veilig gevoel. Ik heb ook een vriend die ik misschien op zijn verjaardag niet eens 3 zoenen zou geven omdat ik weet dat hij een hekel heeft aan dat soort intimiteit (dat is een lang en ingewikkeld verhaal waarvoor hij ook in behandeling zit). Soms als ik met hem op de bank lig dan denk ik: ik wou dat ik hem nu kon aanraken of tegen hem aan kon liggen, vooral omdat ik hem al erg lang ken en we het beiden niet uitsluiten dat wij in de toekomst een stel worden, als hij klaar is met zijn behandelingen. Maar goed, op zo’n moment moet ik gewoon accepteren dat hij in die dingen compleet anders in elkaar zit.
Hier herken in mezelf heel erg in. Met mijn beste vriend ben ik ook behoorlijk 'close, hij slaat makkelijk een arm om me heen en raakt me aan. Veel mensen dachten(of denken) dat wij wat met elkaar hebben. Alleen wordt het voor mij nou een beetje moeilijk om de een grens te vinden tussen vriendschappelijk en verliefdheid. Het zou mij niks verbazen als ik ooit een keer wat met hem zou hebben. Ik heb nu ook wel bepaalde'gevoelens'voor hem maar ik vraag me af of ik dat wel aan hem moet vertellen... Ik ben bang dat ik daarmee onze vriendschap verpest...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 19:34
borrel
borrel is offline
Citaat:
antigone schreef op 18-03-2004 @ 07:13:
ik heb namelijk een vriendin waar ik erg goed mee bevriend ben, en soms heb ik wel eens zin om haar te knuffelen oid, maar dat durf ik dan niet echt.

dus dat wilde ik wel eens weten. wat kun je volgens jullie allemaal wel/niet zeggen, doen, etc.
Dat ligt echt aan het meisje zelf.
Met de ene kan ik makkelijk knuffelen en worstelend over de grond rollen en bij een ander zal ik dat niet doen.
Dus dat moet je zelf inschatten!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:36
love is life
love is life is offline
Ik ga best wel ver met goede vrienden van mij vind ik
Oud 28-03-2004, 20:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-03-2004 @ 16:56:
Meestal vrij close. Knuffel, op schoot zitten, kus geven,...
Enige probleem dat ik er zelf mee heb gehad is toen een goeie vriend verliefd op met bleek te zijn. Toen heb ik hem gevraagd hoe storend hij het zou vinden als we op dezelfde voet zouden doorgaan, voor hem was het geen probleem, dus voor mij ook niet.
Maar ligt eraan wie het is, sommigen zijn meer douw-vrienden
Dit (her)ken ik. Ik hou erg van knuffelen en dat zal ik dan dus ook doen. Toen ik nog een vriend had, heb ik wel aan 'm gevraagd of hij het erg vond. (Vond-ie niet.. gelukkig )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten