Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik eerder een volgsteraarster ben.
![]() Maar ook niet stereotiep hoor, in bepaalde omstandigheden neem ik echt wel de touwtjes in handen (bvb. wanneer anderen het niet doen, vooral wanneer er beslissingen dienen te worden genomen op toneel; hoe we iets op het podium gaan brengen. Dan durf ik wel eens met een voorstel komen of de knoop doorhakken.). Het hangt er natuurlijk ook vanaf onder welke mensen ik me bevind; voel ik me op mijn gemak, dan durf ik mijn mond wel opendoen, anders veel minder.
|
Allebei... ik wil pas leiden als ik zeker weet waar ik het over heb. Je ziet mij geen grote mond hebben over dingen waar ik totaal niks mee van doen heb, maar als ik duidelijk voor me heb hoe iets (beter) moet of kan, dan zeg ik het wel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is er niets mis met het beter weten van dingen. Ik kan het ook niet helpen dat zoveel mensen domme, apathische schapen zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #11 jennlalafer | 242 | 21-01-2020 14:30 | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 |