Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb m ook gister gezien
ik vond m echt tof ik keek de tekenfilm ook altijd..en ja natuurlijk komen er meerdere delen ![]() harry osborn: i will get spiderman one day of zoiets dergelijks..dus dan komt hij weer met iets..ik weet al wat ![]() mischien komen venom/dr octavius/lizardman/rhino ook nog wel |
![]() |
|
Ja, die amerkianen hebben weer eens niks te doen dus ze gaan weer strips verfilmen. Eerst X-Men en nu de rest dan maar.
Binnekort krijgej dan de mix Spiderman meets Hulk en zo kun je nog wel even doorgaan aangezien ze elkaar zo een beetje allemaal kennen. Is dus weer een hele nieuwe markt die ze opengooien.
||
Citaat:
Zolang ze het verhaal goed houden (wat ze in Spider- Man prima hadden gedaan), en er niet alleen geld uit het laatje mee willen trekken, ga ik gewoon naar de films van de strips ![]() |
![]() |
|
SPIDER-MAN SUCKS ZEER DIEP, het acteerwerk is kut, het pak van de Green Goblim is kut, vooral Tobey Maguire en Kirsten Dunst bakken er geen FUCK van, het verhaal is kut, af en toe heb je het idee naar een oude James Bond-film te kijken dankzij fouten in de special effect en te veel jatwerk van oa. de matrix, maar ach ik ben de ergste niet: Willem Dafoe was wel geweldig als de Green Goblin
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond em koel
![]() ik ben sowieso wel redelijk spidey fan en ik vond het gewoon leuk gemaakt. Alleen: het leukste vond ik toen ie zijn krachten ontdekte, daarna werd het in feite wel een soort standaard actiefilm, wel leuk hoor, maar hoe willen ze dan deel II aantrekkelijk maken?? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||