Oud 23-05-2002, 16:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Tuurlijk wel. Je borsten bestaan voor het grootste gedeelte uit vet. Als je afvalt, verlies je vet. Toch?
Ik ben blij met wie ik ben, maar als dat me tegenhoudt om normaal over straat te lopen, zal er toch iets mis zijn. Die mannen zullen toch niet veranderen, dan moet ik het wel doen...

Jongens die niet idioot doen? Die kennen wij hier in het zuiden niet

Maar als je geen overgewicht hebt, moet je niet gaan afvallen!
Je moet niet echt gaan vermageren, dat zeker... hoe zwaar ben je nu dan?

En over jongens... mja, meesten zijn gewoon zo.
Zijn domme wezens, die alleen hun ding achterna lopen.

Gelukkig ben ik niet zo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
A loved one schreef:

Tuurlijk wel. Je borsten bestaan voor het grootste gedeelte uit vet. Als je afvalt, verlies je vet. Toch?
...

dat is bij iedereen anders, bij de een is t vet bij de ander niet, mensen die dik zijn is t voor een groot deel wel vet, dus as je dan afvalt neem je de vet af, maar je houdt altijd wel wat over.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

En over jongens... mja, meesten zijn gewoon zo.
Zijn domme wezens, die alleen hun ding achterna lopen.

Gelukkig ben ik niet zo...
Kan het even wat minder generaliserend alsjeblieft? Ik vind niet dat je zonder meer kunt stellen dat de meeste jongens "alleen hun ding achterna lopen". Er zullen heus ook wel jongens en mannen zijn die niet alleen maar op sex gericht zijn. Ik reken mezelf ook tot deze laatste groep en ik constateer met genoegen dat jij dat ook doet. Nog bedankt trouwens dat je me naar die topic van A loved one verwees. Hopelijk weet ze te waarderen wat ik hier neerzet.
Oud 25-05-2002, 09:04
Verwijderd
Volgens mij worden we ook iets te serieus genomen .. of gaan de meisjes in kwestie om met nogal wat gedegenereerde apen.

Mijn zusje zegt ook steeds dat ik een seksist ben en meisjes meer als object beschouw dan alles andere, maar dat is dus echt niet zo; alleen maar omdat ik soms vieze grapjes maak en vaak geile vrouwen op mijn desktop staan heb .. tsja, het oog wil ook wat; betekent nog lang niet dat ik alleen maar mijn ding achterna loop..

Niet zo generaliserend a.j.b.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:26
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Kan het me wel voorstellen dat sommige het vervelend vinden.. omdat jongens toch meestal wel daar naar kijken ipv naar et meisje zelf zeg maar.. en et ergste nog dat ze er opmerkingen over maken..

ik kan dr soms ook niet tegen als k bijv. in een disco loop en iedereen knijpt in je kont en blabla dan loop ik ook liever in een vuilniszak en dat iemand me echt leuk vin..

XxX
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten