Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oops laat maar, dalijk verneuken we OOk dit topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Al die positieve reacties.... zucht
Met mij en relatie; KUT Tot vanavond had ik een vriend, iemand die ik vertrouwde enz... Hij deed raar ongemakkelijk, toen ik hem dus recht op de man, 1 op 1 wat vroeg en hem uithoorde, begreep ik dat het uit ging... Ik vroeg het of het om iemand anders ging, hij zei dat dat vaak het geval was maar nu niet.... Een gezamelijke vriend van ons (die hem net wat beter kent) zei me achteraf dat hij t kut vond voor me en t kut vond dattie vreemd was gegaan.... maar dat had hij mij dus niet eens durven zeggen, laf als hij was deed hij of hij nix misdaan had..... Nu hoor ik allemaal andere verhalen van mensen die ook af en toe hun twijfels hadden over hem en blijkbaar al bang waren dat hij misschien vreemd ging.... Alles viel in elkaar... ik heb hem er dus maar mee geconfronteerd... hij gaf het uiteindelijk toe, maar gadver wat kut dat hij zo heeft gelogen. Ik weet nou echt niet meer hoe lang dit al aan de gang was.... KUT (sorry moest t ff van me af schrijven...) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Best wel klote. Hoorde gisteren dat mijn ex waarschijnlijk vreemd is gegaan toen wij een relatie hadden, al blijft hij keihard volhouden van niet. Aangezien het niet de 1e keer zou zijn, weet ik niet wie ik moet geloven...
Gisteren wel jongen ontmoet, maar was achteraf niet zo leuk als 1e indruk deed vermoeden, dus helaas... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|