Oud 13-10-2004, 16:11
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
waves schreef op 11-10-2004 @ 21:14 :
klopt voor mij ook, zolang ik maar zeg waar ik naar toe ben of mijn mobiel meeneem..
juist !
Oud 15-10-2004, 21:59
Miss-NoNa-BaGus
Miss-NoNa-BaGus is offline
heys , mijn ouders zijn ook super beschermend en word er soms niet goed van ik ga door de weeks s'avonds nooit weg tenzij ik ga sporten of moet werken , in het weekend mag ik alleen uit als ik word gebracht en gehaald of dus samen met iemand fietsen heen en terug, maar dan spreken we opzich wel een redelijke tijd af -->3 uur, maar daardoor mag ik maar 2x per maand in het weekend stappen en dat vind ik dus niet leuk

ik voel me een beetje opgesloten en ik kan me voorstellen dat je vriendin dat gevoel nog meer heeft aangezien ze 23 thuis moet zijn !

Ze zou met haar ouders erover kunnen praten en een compromis te sluiten dat is bij mij uiteindelijk ook gelukt ,maar het zal nooit de perfecte situatie zijn, omdat je het zelf natuurlijk altijd anders wilt en meer wilt....

G'luck!
Oud 18-10-2004, 17:30
calimero87
calimero87 is offline
Hm..ik ben nu 16 bijna 17..maar heb doordeweeks nie echt een tijd, ja ze willen dat ik om 10 uur wel wer zon beetje binnen ben omdat ik volgende dag naar school moet..in het weekend maakt het niet zo veel uit, als ik maar afspraken maak hoelaat enzo..echt uitgaan kan soms 4 uur worden of later en film enzo vaan uur of 1...
en in het begin had ik ook zoiets als vrienden hier kwamen van gaan maar naar boven daar zijn mn ouders neit, maar je leert ze toch een kee rkennen en het val tallemaal reuze mee...
Succes
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:13
Verwijderd
ik heb eigenlijk nooit een tijd, is niet afgesproken ofzo. Mijn moeder denkt dat ik zelf wel kan bepalen wat goed voor me is
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:29
aisha
aisha is offline
hmmzz ik hoorde van iemand uit mijn klas dat ze tot haar achtiende niet uitmocht mijn god ik zou weggelopen zijn.....

maar ik mag al wel vanaf me 14/15e zelf een beetje kijken wanneer ik thuiskom enzo, als ik altijd maar met iemand meefiets, ze willen liever dat ik om vijf uur met zn tweeen kom dan om vier uur in mijn eentje.
maar ik denk ook wel dat ik zoveel mag omdat mijn ouders weten dat ik niets gevaarlijks doe, ik ben best wel verstandig enzo..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:09
annetjuh
annetjuh is offline
ik?
ik kom tegen 5 uur a 6 uur thuis.
ik heb een hele vrije opvoeding. tevens woon ik nu op kamers.
en ja ik ben 17.
Mijn ouders vertrouwen mij en beschouwen mij als een persoon die zijn eigen boontjes wel kan doppen.
Oud 21-10-2004, 16:36
Mara
Mara is offline
Ik word over 2 weken 17, beantwoord dus wel even

Doordeweeks mag ik 's avonds de deur wel uit, maar 't mag niet te laat worden i.v.m. school, dit wil ik zelf ook niet. 22.00 ben ik iig thuis dan.
Vrijdagavond ligt 't eraan of ik de volgende ochtend moet werken, anders is 't net als een zaterdagavond. Als ik uitga mag ik zelf weten tot hoe laat, als ik maar grotendeels word thuisgebracht. Meestal komt 't er op neer dat ik rond een uur of half 4 wel thuis ben, een heel enkele keer iets later.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:33
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-10-2004 @ 21:21 :
alle kroegen tot twee uur. Dat wil zeggen. dan kom je er niet meer in. De mensen die erin zijn kunnen dan gewoon binnen blijven tot 4 uur, of totdat de eigenaar ze eruit pleurt
Ik weet wie het zegt, nl. vriendinnetje, die net als ik uit Arnhem komt. En in dat café kan je ook om 4.59 nog komen.

beetje nutteloze up, mm
Oud 10-01-2005, 19:45
Anaïs
Anaïs is offline
Toen ik 16 was ging ik zo om de 2-3 weken de zaterdagavond weg tot 2u. Nu ga ik wekelijks weg, en soms eens tijdens de week naar de bioscoop of zo. 'k Heb niet echt een uur meer aangezien ik zelf rij, maar langer dan 2u30 ga ik toch niet weg.

Maar 23u is echt wel heel vroeg... Als je naar een fuif of zo wil, dan mis je toch alles? De meeste fuiven beginnen dan pas. Jammer voor je vriendin en voor jou. Proberen voorzichtig op te bouwen?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 21:12
PinkyLove
PinkyLove is offline
Vanaf dat ik 15 was ga ik uit. toen tot 3 uur omdat het daar dicht ging, toen ik eenmaal hier in amsterdam uit ging toen ik 16 was, mocht ik zelf bepalen hoelaat het werd. Zolang ik het maar liet weten als ik thuis was en als ik naar een afterparty ga moet ik nu nog altijd ff bellen. Ze zijn dus helemaal niet moeilijk
ook doordeweeks bepaal ik zelf hoelaat ik thuis kom, ook toen ik 15 was. dus.......
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 22:09
Dreamers
Dreamers is offline
Vanaf dat ik 15 was mag ik al heel de nacht wegblijven. Ze vertrouwen me wel. Als ik maar ff meld waar ik ben en hoe lang ik weg blijf zodat ze niet ongerust zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 23:51
Verwijderd
Ik mocht zo lang wegblijven als ik zelf wilde. Maarja, ik raak dan ook iets minder makkelijk zwanger.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 00:04
igfy
igfy is offline
Ik ben heel streng opgevoed. Doordeweeks moest ik om 10 uur thuis zijn en als mijn vriendje er was moest hij om 10 uur weg zijn, verder werden mijn ouders boos als we de hele abond met z'n tweeen op mijn kamer zaten, en seks was er al helemaal niet bij, want er kon ieder moment zomaar iemand binnen komen (deden mijn ouders ook regelmatig). Verder mocht ik ook niet weg, of mijn vriendje bij mij komen als ik de dag daarna 's ochtends een proefwerk had.

In het weekend had ik mijn ouders zover gekregen dat ik meestal bij mijn vriendje sliep (vraag niet hoe) En anders dan vroegen ze: ben je wel op tijd thuis? en dan mocht ik wel zelf inschatten hoe laat dat was, zolang ik de volgende dag 's ochtends niets te doen had tenminste..
Oud 11-01-2005, 06:21
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
igfy schreef op 11-01-2005 @ 01:04 :
Ik ben heel streng opgevoed. Doordeweeks moest ik om 10 uur thuis zijn en als mijn vriendje er was moest hij om 10 uur weg zijn, verder werden mijn ouders boos als we de hele abond met z'n tweeen op mijn kamer zaten, en seks was er al helemaal niet bij, want er kon ieder moment zomaar iemand binnen komen (deden mijn ouders ook regelmatig). Verder mocht ik ook niet weg, of mijn vriendje bij mij komen als ik de dag daarna 's ochtends een proefwerk had.

In het weekend had ik mijn ouders zover gekregen dat ik meestal bij mijn vriendje sliep (vraag niet hoe) En anders dan vroegen ze: ben je wel op tijd thuis? en dan mocht ik wel zelf inschatten hoe laat dat was, zolang ik de volgende dag 's ochtends niets te doen had tenminste..
maar dat is streng met regelmaat, daar is mee te leven. (voor mij zou het juist prettig zijn)
Oud 11-01-2005, 08:04
U*NiQ
U*NiQ is offline
Toen ik 17 was.. Moest ik doordeweeks om 23:00 uur thuis zijn. In het weekend maakte het niet uit.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 20:11
ssjpan
ssjpan is offline
Ik mag eigenlijk wel zelf weten hoe laat ik thuis kom in het weekend iig, en doordeweeks is niet echt een regel voor maar ben ik toch wel voor 12 uur thuis.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten