Oud 21-10-2004, 22:40
Jolt
Jolt is offline
2x

1x ik was leuk en aardig ..dacht nu zit ik op de goede weg..krijg je dat te horen..leuk..

2x ongeveer hetzelfde..

Val gewoon op onbereikbare vrouwen
Oud 21-10-2004, 22:57
Tanika
Tanika is offline
ik ben 3 keer verliefd geweest

1ste keer: G. Ik was echt onwijs verliefd op hem, en zooo lang verliefd op geweest 1ste klas t/m 3e en uiteindelijk met hem gezoend, maar ik werd vanuit mijn roze wolk meteen ijskoud op aarde gesmeten..! MEN wat zoende hij verschrikkelijk slecht..

2de keer: G. Broer van de vriendin van mijn vriendin, 3e t/m 5 echt verliefd op geweest, we waren vrienden.. maar helaas nooit mee gezoend. Wel bijna overigens, maar helaas durfde ik niet erop in te gaan. Heb ik altijd heel erg spijt van gehad. Ik vraag me af wat ik voel als ik hem nu tegenkom. Ik heb hem al in geen 3 jaar meer gesproken..

3e keer: J. mijn vriendje. sinds juli.
Oud 21-10-2004, 23:45
Shitonya
Shitonya is offline
Nog nooit. Misschien ben ik wel misantropisch of hoe noem je zoiets
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 01:14
Methuselah
Methuselah is offline
Even tellen. Als ik me ze niet meer kan herinneren, ben ik er niet echt verliefd op geweest (is even m'n simpele redenering).

1. Heel pijnlijk te weten gekomen dat 't niets zou worden (wilde net vragen wat ze van me vond, toen zij vroeg wat ze moest doen, omdat ze verliefd was op de ex van haar beste vriendin).

2. Uiteindelijk niets mee geworden, heeft me echt jaren aan 't lijntje gehouden, nu zo goed als geen contact meer mee.

3. Zijn nog 'n tijdje beste vrienden geweest, maar dat contact is nu ook wat aan't verwateren, jammer genoeg.

En dan zijn er nog wel 'n aantal meisjes die ik wel leuk vond, maar echt verliefd geweest zijn? Nah, niet echt...
Oud 22-10-2004, 07:57
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Cinamon schreef op 21-10-2004 @ 21:54 :
Bij mij is het: nóg nooit ;-)
Komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:54
stuivertje
stuivertje is offline
4x

1- een jaar verliefd geweest en was wederzijds , nooit wat geworden

2- 2 jaar verliefd geweest, en 2x een blauwtje gelopen

3- 2 jaar verliefd geweest, nooit wat geworden.

4- half jaar extreme verliefd, nu mijn huidige vriend.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:04
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik denk 4.

Met de eerste heb ik 6 maanden iets gehad.
Met de tweede is het nooit wat geworden, alleen een paar keer gezoend en bla en nu zijn we hele goede vrienden.
Met de derde heb ik bijna 2 jaar iets gehad en ben ik nu mee bevriend.
Met de vierde heb ik nu anderhalve maand iets .
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:06
memory
memory is offline
2 keer écht verliefd en nog een aantal keer "een beetje verliefd", om een fout nummer te citeren.
Oud 22-10-2004, 10:08
Thee Muts
Thee Muts is offline
2 keer. Op mijn ex en op mijn huidige vriend. Is beide keren dus op een relatie uitgedraaid . *en in 2 havo voor de eerste keer 'stiekem verliefd' op een veel oudere jongen, maar dat tel ik niet echt mee*
Oud 22-10-2004, 10:11
Verwijderd
ik geloof dat het bij mij alleen maar 'beetjes verliefd' zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:15
Gothic
Gothic is offline
moeilijk...

1x op m'n beste vriend, m'n eerste grote liefde

1x op iemand van vakantie

1x 'liefde' op het eerste gezicht

1x op iemand die 3 dagen met ons op vakantie was in NL en vervolgens weer terug moest naar de VS...

daarnaast wel verliefde gevoelens gehad voor vriendjes of mensen die ik niet kon krijgen, maar deze 4 springen er bovenuit...
Oud 22-10-2004, 10:28
Maroon
Maroon is offline
Ik vind meestal een meisje leuk maar word pas echt heftig verliefd als het wederzijds blijkt te zijn. Ik ben nu verliefd op m'n vriendin (het is ook pas net een kleine twee weken aan) maar ze is de derde. Ik heb nu opeens dat ik me realiseer dat ik dat in de relaties die ik de afgelopen vier jaar heb gehad (toen was de laatste keer dat ik nog verliefd was) eigenlijk helemaal niet had.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:31
Verwijderd
ik ben 2 keer echt verliefd geweest.

eerste keer bij mn eerste ex. Heb daar een jaar een relatie mee gehad tot ik erachter kwam dat hij me had bedrogen en tegen em had gelogen op elk vlak waarop dat kon. Liefde was gelijk over.

Tweede keer was met mn (laatste/tweede) ex. Ruim anderhalf jaar een relatie mee gehad tot ik mn vrijheid terug wilde en btje bindingsangst kreeg. (hij begon over trouwen/kinderen hele reutemeteut )

Mn huidige vriend vind ik wel onwijs leuk, maar echt super verliefd op em ben ik ngo niet. Mss kotm dat niet, mss wel k zie het wel
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:06
Erbenda
Erbenda is offline
2 (en dan de keren van een beetje verliefd niet meegeteld), eerste is nix geworden (hij had al een vriendin...), tweede wel.
Oud 22-10-2004, 14:07
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
2.
Eentje was mn beste vriend en dat was echt een heel drama en een ander kende ik gewoon maar was te onzeker om iets uit te voeren.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:16
manGo0s
manGo0s is offline
3
-Eerste was 4 jaar geleden en we hebben 3 maanden iets gehad, ik maakte t zelf uit en ik heb er toen nog 1 jaar mee gezeten
-Daarna werd ik verliefd op de meest foute jongeen, dat was anderhalf jaar terug, hij deed alsof ie mij leuk vond, maar bleek achteraf alleen maar voor de seks te gaan...
-Nou ben ik verliefd, op een jongen van vakantie en we hebben nou een week...
Oud 22-10-2004, 14:23
annia
annia is offline
1 keer

Op mijn exvriend, is nu dus uit (GOH )
Oud 22-10-2004, 14:33
argenta
argenta is offline
1 Keer

en ik raak hem kwijt
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:39
Tactic
Tactic is offline
2 keer.

Een keer op een meisje uit mijn MAVO-klas, nooit iets geworden, was te verlegen en niet volwassen genoeg denk ik. Heb het nooit kenbaar gemaakt aan haar. Achteraf sla je jezelf voor je kop, want het had misschien wel iets kunnen worden. Ach ja, kalverliefde. Je eerste echte liefde toch iets wat je nooit vergeet, zelfs al is deze ontbeantwoord!

Hierna een geruime periode gehad dat de liefde mij weinig kon boeien....

De tweede keer dat ik echt verliefd was (en nog ben!), is op mijn huidige vriendin. Hier ben ik al bijna 3 jaar mee samen. Ik hou zielsveel van haar!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:41
innogen
innogen is offline
1 keer
eigenlijk nu nog steeds
maar ik ben te bang/verlegen om der iets mee te doen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:42
just.a.girl
just.a.girl is offline
1 keer ECHT verliefd nu ruim anderhalf jaar geleden op een jongen van m'n school. het is uiteindelijk niks geworden omdat hij gewoon geen zin in verkering had..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:50
El Kim
El Kim is offline
In totaal drie.
Oud 22-10-2004, 15:11
Fabel
Fabel is offline
2 of 3 keer, nu ben ik in ieder geval echt verliefd
Oud 22-10-2004, 15:16
tuttebel
tuttebel is offline
ik denk 3x écht verliefd.

in groep6 was ik ook wel supererg verliefd maar dat telt niet mee vind ik.

in de brugklas mijn eerste vriendje, mijn eerste zoen, maar hij dumpte me naar 2 weken. daar heb ik nog heeeel lang over getreurd.

in de brug/2e klas mijn eerste langdurige vriendje we waren echt gek op elkaar en t heeft 3 maanden geduurd, ik was niet meer verliefd en hij volgens mij ook niet meer.

en in de 3e, 3 maanden met hem gehouden, hij maakte het uit want er was teveel gedoe met mn ouders (erg beschermend) en ik was toch nog wat te jong volgens hem.
en ik heb altijd een zwak voor m gehouden, en ik ga nu weer met m, in de 5e.
al 5 maanden.
Oud 22-10-2004, 15:29
Experiment
Experiment is offline
1 keer denk ik M'n vriendje
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 16:41
Lady Jane
Lady Jane is offline
5, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:44
Verwijderd
2x.

1e keer duurde het ongeveer 1,5 jaar (duurde half jaar voor we iets hadden, hadden 1.5 jaar verkering, trek je conclusie)

2e keer was het eigenlijk al langer raak. Werd pas echt verliefder toen ik weer meer contact met hem kreeg. Duurde helaas een maand of 5 / 6, maar we zijn nog hele goede vrienden, gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
op 1tje echt! en dat is mijn vriend waar ik nu mee heb! de andere jongens waar ik mee heb gehad was ik eigenlijk niet echt verliefd op!
Oud 22-10-2004, 18:20
Yolcu
Yolcu is offline
Op 2 jongens echt hotel de botel, jarenlang. Ik heb met allebei ook een relatie gehad.

Op 2 andere jongens 'gewoon verliefd' en met allebei ook een relatie gehad. Erg vreemd is wel dat de jongen waarmee ik mn langste relatie had (2 jaar) achteraf gezien ook bij deze categorie hoort
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:25
Verwijderd
Ik denk ook twee keer écht verliefd. De eerste was een jongen die ik ontmoette bij het uitgaan wat echt direct raak was, hij ook op mij en binnen twee dagen was het wat. Heeft twee maanden geduurd doordat hij nogal wat problemen had, daar was de liefde en mijn leeftijd niet sterk genoeg voor. Geen spijt though.

Tweede echte keer op mn huidige vriend. Hij eerst op mij, ik dacht daarvoor dat hij echt 'way out of my league' was en had hem dus niet zo bekeken. Toen hij echter verliefd op mij bleek te zijn bekeek ik hem in dat daglicht, zag hem weer op een feest waar we niet van elkaars zijde weken en vlak daarna was het aan.

Ik ben ook wel echt verliefd geweest nog voor de eerste jongen, maar dat was ook voor mijn vijftiende en ik vind niet dat ik toen verliefdheid al echt kon snappen. Ik heb ook nog wel een mage crush op een spanjaard gehad, maar was me er zo bewust van dat het nooit wat zou worden (hij was crimineel en hier maar tijdelijk) dat ik die verliefdheid ook weinig serieus kan nemen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 19:55
Violently Happy
Violently Happy is offline
2x
1e keer was een jongen van mijn vroegere school, en het is nooit wat geworden, wat ik toch maar niet zo erg vind want hij leek mij erg saai uiteindelijk.
En de 2e keer is nu en dat is wel wederzijds en we hebben nu dik 16 maand iets.
Oud 22-10-2004, 20:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ja ik weet het niet ik kan niet zo goed onderscheid maken. ik denk 2 keer.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 20:26
angel--1987
angel--1987 is offline
ehm 2 denk ik....
Oud 22-10-2004, 20:35
Verwijderd
Ik ben twee keer echt verliefd geweest en het is me niet duidelijk wat ik met beide jongens had, maar beide liep uit op enorme teleurstellingen... sinds die laatste keer ben ik niet meer zo snel verliefderig
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 21:14
WolterB
WolterB is offline
3 (4; eentje ben ik nog niet achter of t toen echt was), waarvan t met eentje wat geworden is
Oud 22-10-2004, 21:21
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ik denk 3... eerste is nooit wat geworden. Tweede had toch geen kans van slagen, en 3de ben ik nu mee bezig, LOL. Maar dat zal denk ik ook op nix uitdraaien.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:54
Luna
Luna is offline
2 keer echtechtecht. En dat ik ook veel om diegene gaf.
En met beide heb ik wat gehad, de eerste jongen 4 maanden, we waren ontzettend gek op elkaar maar het ging niet op dat moment. De tweede jongen daar heb ik ruim een jaar wat mee gehad en voor mijn verliefdheid op hem geldt: liefde maakt blind, we pasten absoluut niet bij elkaar.
Het lijkt me kut om verliefd te zijn en het is niet wederzijds , maar ik ben een verwend kreng en weet niet hoe dat is.
Oud 23-10-2004, 14:02
Rieno
Rieno is offline
3x tot nu toe...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:24
Daboman
Daboman is offline
2 keer... op mensen die mij nooit zouden zien zitten
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:41
groovy
groovy is offline
1: Op vakantie, waarvan ik ook mijn eerste zoen kreeg. Lijkt op verhaal van TS . Het heeft maar 1 week geduurd misschien, maar nu, 3 jaar later, ben ik hem nog steeds niet vergeten . Soms hebben we zelfs nog wat contact.

2: Ik was helemaal verliefd op een jongen, en hij ook op mij, maar we zaten allebei in een te moeilijke situatie om iets te krijgen met elkaar..een jaar later kwamen we dan toch nog een keer bij elkaar, omdat het toen iets gemakkelijker ging..was een hele leuke tijd , maar doordat we toen echt met elkaar gingen, merkte ik dat zijn leven toch te veel verschilde van dat van mij..toch blijft hij speciaal

3: Mijn laatste (tevens eerste echte serieuze) vriend waar ik bijna 2 jaar mee heb gehad..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:48
Qimm
Qimm is offline
2
de eerste was ik echt zo heel hoteldebotel, zodat al mijn vrienden hartstikker gek van mij werden en dat ik de hele dag aan niks anders kon denken.
Ja dat was echt een verschrikking
Is toen wat geworden en heeft net de 2 maanden niet gehaald
De tweede is mijn numalige vriend. Deze verliefdheid voelde heel anders aan, veel minder... springerig Eerst wist ik ook niet goed wat ik er mee aan moest. Ik dacht wel veel aan hem en als ik hem zag dan voelde in me vrolijk.
Gelukkig weet ik onderhand dus dat je niet bij iedere verliefdheid hetzelfde voelt. Wij hebben nu bijna 13 maand wat en zijn erg gelukkig saampjes
Oud 23-10-2004, 15:29
W1A
W1A is offline
2x. Met één is het bijna wat geworden en met de ander ben ik nu samen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 15:30
Silverchoice
Silverchoice is offline
2 keer, misschien 3
Oud 23-10-2004, 16:37
justhanna
justhanna is offline
2 keer...
me eerste vriend en me laatste vriend...

Ze hebben nog steeds een plaatsje in m'n hart..
Oud 23-10-2004, 18:24
Verwijderd
Hm, ik vind het toch lastig te zeggen. Er zijn van die twijfelgevallen waarbij ik op de grens zat tussen crush en verliefdheid, waarbij ik misschien heel eventjes echt hevig verliefd was en verder hem alleen leuk vond. Nou ja, als ik die meetel, een stuk of 5. Maar goed, die crush-achtige dingen reken ik normaal gesproken niet mee.

Eerste en hevigste keer was op een klasgenoot. Dat heeft vervolgens zo'n 2 1/2 jaar geduurd, met tussendoor een andere. Ik heb nooit wat met hem gehad, maar verwachtte dat eigenlijk ook niet.
Tja, de twee die daarop volgen kan ik eigenlijk niet meerekenen, dat was gewoon te kort. De ene was een klasgenoot met wie ik wel een paar keer gezoend had, maar die dus niet meer wilde (en bovendien helemaal niet mijn type bleek, achteraf). De ander was een schoolgenoot die geweldig goed kon zingen.

Iets serieuzer was de daarop volgende.. Ik ben eigenlijk nooit lang verliefd op hem geweest, maar heb hem wel meer dan een half jaar erg leuk gevonden, met crushige vlagen tussendoor. Ook nooit wat geworden, hoewel bijna.
En dan mijn vriendje, nu.. Heel anders, omdat het voor de verandering eens volkomen wederzijds is. Een stuk minder zenuwachtig en vlinderig, maar wel met willekeurige uitroepen van "Hij is zo schattig en leuk en skwieie!" enzo <3
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:29
Mennuz
Mennuz is offline
Geeneen, grim niet?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:34
*sheer*
*sheer* is offline
1x echt..das is nu uit maar ik ben nog stapelgek op hem!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 22:11
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Drie keer:

1e keer was op de jongen die ik kende via een vriendin. Hij was ook de eerste met wie ik heb gezoend. Is uiteindelijk niks geworden, nu nog wel goed contact als we elkaar zien.

2e keer was op een jongen die ik leerde kennen bij het uitgaan. Vier maanden lang zagen wel elkaar elke week en zoenden we ook enzo, maar uiteindelijk hebben we nooit echt iets gehad. Nu spreek of zie ik hem nooit meer.

3e keer was op een mijn ex. Hij zat al 2 jaar bij me in de klas en kon altijd wel goed met hem opschieten. Nadat we een keer gezoend hadden werd ik verliefd en hebben we uiteindelijk 8 maanden iets gehad. Dat is nu 2,5 maand uit en sindsdien ben ik nog niet verliefd geweest.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:03
Dith
Dith is offline
2

Met de eerste is het nooit wat geworden ivm de afstand (in km.) tussen ons. Amsterdam - Eindhoven gaat gewoon (nog) niet.
Tweede is op dit moment bezig. Zo verliefd dat ik er gek van word en elk moment van de dag bij 'm wil zijn... en dat klinkt toch best eng vind ik.
Oud 24-10-2004, 15:33
abandon17
abandon17 is offline
2 keer, de eerste wel mee gezoend hele klote situatie mee gehad,maar is nog wel goeie vriend en met de 2 de heb ik nu bijna al iets 4 maanden
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten