Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In andere restaurants werken is leuk, met koninginnedag heb ik in Arnhem centrum gewerkt, en daar wil ik eigenlijk nog een keertje op een normale dag werken, want met koninginnedag kun je echt niet merken hoe dat restaurant normaal is. Een tijdje terug heb ik in Tiel gewerkt, daar hadden ze een personeelsfeestje. En 7/8 juli, of 6/7, kan ook, ga ik wss in Gelredome werken, op een van de dagen komt anastasia, en op de andere dag ook iemand, weet niet meer wie. En daar hebben ze volgens mij wel touchscreen, dus ben erg benieuwd. Veel plezier morgen! Oh, en een brownie met ijs, hoe eet je dat? Volgens mij wordt dat een onwijze kliederboel.. (mezelf kennende tenminste ![]() McDonald's wordt voglens mij meer een Europees iets, sommige landen hadden nog helemaal niks vegetarisch, en daar is nu volgens mij de PitaMac ook gekomen. Maar idd, de groenteburger had best mogen blijven, kan me best voorstellen dat mensen die vegetarisch eten niet altijd hetzelfde van de Mac willen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() t was best leuk in etten-leur...veel leuke mensen enzo, t restaurant zelf was 3jaar jong, alles functioneerde, ze hadden van alles de beste /nieuwste uitvoering en alles werkte naar behoren, een verademing! oja, die mensen mochten hun eigen broek aan, hoefden geen cap op , en in je pauze heb je recht op 1 gratis menu ![]() echt dat zijn dingen die bij ons onbespreekbaar zijn zowat. maar t was dus erg leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij krijgen binnekort heel misschien ook nieuwe kleren waarbij je je eigen broek aanmoet, maar dat lijkt me dus echt niks.. Een cap zit daar wel bij. En wij krijgen ook niet 1 menu gratis... Alleen de crewtrainers en managers mogen gratis eten. De rest krijgt 50% korting, voor, tijdens, of na het werken. Een ander restaurant waar ik gewerkt heb, kreeg ook iedereen 50% korting, voor, tijdens of na het werken, en buiten het werken om 20%. Ligt echt aan de francise. Morgen moet ik weer werken, dus dan maar een keertje een brownie met ijs proberen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en de brownie moet wel warm zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, dan doe ik em eerst ff in de magnentron ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons als crewtrainer ben je altijd als je aan het werk bent met training bezig, niet alleen nieuwe mensen trainen of SOC's afnemen, maar ook gewoon mensen verbeteren als je ziet dat ze iets verkeerd doen, of ze juist een complimentje geven als je ziet dat zie iest heel goed doen. 't is niet zo van: vandaag ben ik crewtrainer, en train ik mensen, en morgen niet. Ontbijd met tosti's en pannekoeken lijkt me trouwens best lekker, wij hebben alleen muffins en croissants. Hoe worden die pannekoeken eigenlijk gemaakt, op de grill net als de muffins ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik bedoel idd die cookies met rozijnen die er toen met de muffins waren ja. En ik kwam er pas achter hoe lekker die dingen eigenlijk waren toen ze alweer bijna weggingen.. ![]() ![]() Wat voor cookies waren er 5 jaar geleden dan? Die ken ik helemaal niet... Wat betaal je nou voor een ontbijd met 3 pannekoekjes? En heb je ze zelf al geprobeerd? |
![]() |
||
Citaat:
Het vegetarische aanbod van de Mac zou best iets uitgebreid kunnen worden. Je hebt natuurlijk ook wel de salades, maar 1 burger en een salade is voor mij nogsteeds aan de krappe kant. En daarbij is de PitMac ook aan de prijzige kant, wat ook jammerlijk is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en veel mensen vinden vegetarisch spul ook maar voor mietjes ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En als je met kaas iets doet, dan vult dat nog goed ook ![]() Sinds ik een poosje terug een vegetarisch kookboek heb, ben ik wel meer verschillende dingen aan het uitproberen met verschillende schotels, is best een aanrader. En gelukkig kan je bij de meeste restaurants wel steeds meer vegetarisch eten ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 22:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||