Oud 16-06-2005, 09:18
Tiño
Tiño is offline
ja, zo te zien was dat em wel.

onding.

cookies en brownies, nee idd, volgens mij weet niemand dat die er zijn,maar die brownie vond ik nogal droog, niet echt super.

wij hebben 2kassas op r1 en 2bij r2, een naast het raam en 1 boven de bin, ook hangt er nog 1 achter de bin zodat de bin man (productie caller) ook overzicht heeft.

dat is bij ons toen tegelijkertijd vervangen.
Oud 16-06-2005, 11:30
Verwijderd
Boven de bin en achter de bin, is bij ons een scherm, die staat zo, dat de binman en de counter op het scherm kunnen kijken.
Op r1 hebben we alleen 2 kassa's, en op r2 1 kassa, en 1 scherm met de bestellingen.

En de brownies vind ik echt goddelijk
Wel een beetje droog ja, maar ik vind ze toch erg lekker...
En de cookies krijg ik dorst van..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 10:55
Verwijderd
de brownies bij de Bk zijn veel lekkerder, warm gemaakt en dan krijg je er een dot ijs bovenop.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 19:32
Tiño
Tiño is offline
dan ga je toch lekker naar BK.

haha, wij hadden pas 20man van BK over de vloer, aankomend managers, die pauze hadden, in bedrijfskleding

morgen bij een of andere mac in ettenLeur (?) werken...benieuwd hoe het daar met apparatuur en dergelijken gesteld is.
Oud 17-06-2005, 19:50
Verwijderd
Ik vind dat McDonalds die PitaMac met groente had moeten introduceren, maar tegelijkertijd ook de groenteburger had moeten houden. Maatschappelijk verantwoord ondernemen betekent dat je een goed aanbod aan vegetarische producten hebt. Helaas doet McDonalds daar nog niet aan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 17-06-2005 @ 20:32 :
dan ga je toch lekker naar BK.

haha, wij hadden pas 20man van BK over de vloer, aankomend managers, die pauze hadden, in bedrijfskleding

morgen bij een of andere mac in ettenLeur (?) werken...benieuwd hoe het daar met apparatuur en dergelijken gesteld is.
Whaha, dat lijkt me echt grappig

In andere restaurants werken is leuk, met koninginnedag heb ik in Arnhem centrum gewerkt, en daar wil ik eigenlijk nog een keertje op een normale dag werken, want met koninginnedag kun je echt niet merken hoe dat restaurant normaal is. Een tijdje terug heb ik in Tiel gewerkt, daar hadden ze een personeelsfeestje.
En 7/8 juli, of 6/7, kan ook, ga ik wss in Gelredome werken, op een van de dagen komt anastasia, en op de andere dag ook iemand, weet niet meer wie.
En daar hebben ze volgens mij wel touchscreen, dus ben erg benieuwd.
Veel plezier morgen!

Oh, en een brownie met ijs, hoe eet je dat? Volgens mij wordt dat een onwijze kliederboel.. (mezelf kennende tenminste )

McDonald's wordt voglens mij meer een Europees iets, sommige landen hadden nog helemaal niks vegetarisch, en daar is nu volgens mij de PitaMac ook gekomen.
Maar idd, de groenteburger had best mogen blijven, kan me best voorstellen dat mensen die vegetarisch eten niet altijd hetzelfde van de Mac willen...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Corinne schreef op 17-06-2005 @ 22:44 :

Oh, en een brownie met ijs, hoe eet je dat? Volgens mij wordt dat een onwijze kliederboel.. (mezelf kennende tenminste )

gewoon in een bakje met een lepeltje natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 00:42
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Corinne schreef op 17-06-2005 @ 22:44 :
Whaha, dat lijkt me echt grappig

In andere restaurants werken is leuk, met koninginnedag heb ik in Arnhem centrum gewerkt, en daar wil ik eigenlijk nog een keertje op een normale dag werken, want met koninginnedag kun je echt niet merken hoe dat restaurant normaal is. Een tijdje terug heb ik in Tiel gewerkt, daar hadden ze een personeelsfeestje.
En 7/8 juli, of 6/7, kan ook, ga ik wss in Gelredome werken, op een van de dagen komt anastasia, en op de andere dag ook iemand, weet niet meer wie.
En daar hebben ze volgens mij wel touchscreen, dus ben erg benieuwd.
Veel plezier morgen!

McDonald's wordt voglens mij meer een Europees iets, sommige landen hadden nog helemaal niks vegetarisch, en daar is nu volgens mij de PitaMac ook gekomen.
Maar idd, de groenteburger had best mogen blijven, kan me best voorstellen dat mensen die vegetarisch eten niet altijd hetzelfde van de Mac willen...
ja , ik eet zelf vegetarisch al jaren, en in mn pauzes wordtt wel saai na 5jaar . maarja..

t was best leuk in etten-leur...veel leuke mensen enzo, t restaurant zelf was 3jaar jong, alles functioneerde, ze hadden van alles de beste /nieuwste uitvoering en alles werkte naar behoren, een verademing!

oja, die mensen mochten hun eigen broek aan, hoefden geen cap op , en in je pauze heb je recht op 1 gratis menu

echt dat zijn dingen die bij ons onbespreekbaar zijn zowat.
maar t was dus erg leuk
Oud 20-06-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 20-06-2005 @ 01:42 :
ja , ik eet zelf vegetarisch al jaren, en in mn pauzes wordtt wel saai na 5jaar . maarja..

t was best leuk in etten-leur...veel leuke mensen enzo, t restaurant zelf was 3jaar jong, alles functioneerde, ze hadden van alles de beste /nieuwste uitvoering en alles werkte naar behoren, een verademing!

oja, die mensen mochten hun eigen broek aan, hoefden geen cap op , en in je pauze heb je recht op 1 gratis menu

echt dat zijn dingen die bij ons onbespreekbaar zijn zowat.
maar t was dus erg leuk
Mja, je kan natuurlijk altijd je eigen eten van huis meenmenen

Wij krijgen binnekort heel misschien ook nieuwe kleren waarbij je je eigen broek aanmoet, maar dat lijkt me dus echt niks.. Een cap zit daar wel bij.
En wij krijgen ook niet 1 menu gratis... Alleen de crewtrainers en managers mogen gratis eten. De rest krijgt 50% korting, voor, tijdens, of na het werken.
Een ander restaurant waar ik gewerkt heb, kreeg ook iedereen 50% korting, voor, tijdens of na het werken, en buiten het werken om 20%. Ligt echt aan de francise.

Morgen moet ik weer werken, dus dan maar een keertje een brownie met ijs proberen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Corinne schreef op 20-06-2005 @ 11:09 :

Morgen moet ik weer werken, dus dan maar een keertje een brownie met ijs proberen
BK na aper!
en de brownie moet wel warm zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 20-06-2005 @ 11:27 :
BK na aper!
en de brownie moet wel warm zijn.
Mja, als het lekker schijnt te zijn, waarom niet he
Oh, dan doe ik em eerst ff in de magnentron
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:55
Tiño
Tiño is offline
huh, brownies worden bij ons in de koeling bewaard.

bij ons mag alleen t management ''gratis'' eten, ze betalen wel een maandelijks iets.

crewtrainers alleen tijdens t trainen gratis, ja of ervoor of erna, dus dat is t enige moment dat ik niet hoef te betalen(ben trainer) verder altijd 50% dus.

moet morgen ook werken, geloof dat we vanaf vandaag nieuw onbijt hebben met tosti's en pannenkoeken oid. iemand al gegeten?
Oud 21-06-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 20-06-2005 @ 23:55 :
huh, brownies worden bij ons in de koeling bewaard.

bij ons mag alleen t management ''gratis'' eten, ze betalen wel een maandelijks iets.

crewtrainers alleen tijdens t trainen gratis, ja of ervoor of erna, dus dat is t enige moment dat ik niet hoef te betalen(ben trainer) verder altijd 50% dus.

moet morgen ook werken, geloof dat we vanaf vandaag nieuw onbijt hebben met tosti's en pannenkoeken oid. iemand al gegeten?
Oh, bij ons in de vriezer bewaard, en dan de voorraad voor de dag zeg maar in zo'n klein vitrinekastje ergens in het midden op de counter, waar ook de muffins en de cookies (die vorige) in lagen.

Bij ons als crewtrainer ben je altijd als je aan het werk bent met training bezig, niet alleen nieuwe mensen trainen of SOC's afnemen, maar ook gewoon mensen verbeteren als je ziet dat ze iets verkeerd doen, of ze juist een complimentje geven als je ziet dat zie iest heel goed doen. 't is niet zo van: vandaag ben ik crewtrainer, en train ik mensen, en morgen niet.

Ontbijd met tosti's en pannekoeken lijkt me trouwens best lekker, wij hebben alleen muffins en croissants.
Hoe worden die pannekoeken eigenlijk gemaakt, op de grill net als de muffins ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 00:45
Verwijderd
Vandaag een brownie met ijs geprobeerd
Brownie ff in de magnentron, en dan met ijs.
En dat was eigenlijk nog lekkerder dan zonder ijs
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 22:30
Tiño
Tiño is offline
nouja, okee...gratis als je aan het trainen bent.
de rest klopt opzich wel, behalve dat ik niet de hele dag iedereen loop t verbeteren, dan voel ik me zon schoolmeester.

voor de oude cookies hadden wij zon ding aan de muur..maarja die zijn er alweer bijna 5jaar uit nu...of bedoel je die cookies met rozijnen enzo, met die muffins toen?

nieuwe ontbijt loopt voor geen meter.
je krijgt 3kleine pannenkoeken, die worden opgewarmt in de fish stomer.
Oud 25-06-2005, 04:01
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 24-06-2005 @ 23:30 :
nouja, okee...gratis als je aan het trainen bent.
de rest klopt opzich wel, behalve dat ik niet de hele dag iedereen loop t verbeteren, dan voel ik me zon schoolmeester.

voor de oude cookies hadden wij zon ding aan de muur..maarja die zijn er alweer bijna 5jaar uit nu...of bedoel je die cookies met rozijnen enzo, met die muffins toen?

nieuwe ontbijt loopt voor geen meter.
je krijgt 3kleine pannenkoeken, die worden opgewarmt in de fish stomer.
Nee, ik loop ook niet de hele dag iedereen te verbeteren, zou ik ook niet leuk vinden... Maar ik werk ook heel veel met meer ervaren mensen, die hoeven niet de hele dag gecontroleerd te worden.

En ik bedoel idd die cookies met rozijnen die er toen met de muffins waren ja.
En ik kwam er pas achter hoe lekker die dingen eigenlijk waren toen ze alweer bijna weggingen.. (maar ik hou dan ook van vrijwel alle soorten koekjes )
Wat voor cookies waren er 5 jaar geleden dan? Die ken ik helemaal niet...

Wat betaal je nou voor een ontbijd met 3 pannekoekjes?
En heb je ze zelf al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 08:36
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 17-06-2005 @ 20:50 :
Ik vind dat McDonalds die PitaMac met groente had moeten introduceren, maar tegelijkertijd ook de groenteburger had moeten houden. Maatschappelijk verantwoord ondernemen betekent dat je een goed aanbod aan vegetarische producten hebt. Helaas doet McDonalds daar nog niet aan.
Hier ben ik het zeker mee eens.
Het vegetarische aanbod van de Mac zou best iets uitgebreid kunnen worden.
Je hebt natuurlijk ook wel de salades, maar 1 burger en een salade is voor mij nogsteeds aan de krappe kant.

En daarbij is de PitMac ook aan de prijzige kant, wat ook jammerlijk is.
Oud 25-06-2005, 12:03
Tiño
Tiño is offline
^^^^ ja, heb je wel gelijk in ,maar puur vanuit de handelsgeest, is het logisch, het spul verkoopt zeeer slecht.

@ corinne

1,35 voor 3pannenkoekjes dacht ik.
zelf nog niet geprobeerd, werkte telkens pas vanaf 13u. haha, dan is het ontbijt voorbij en de zooi opgeruimd ,geen zin om zoveel moeite voor 3pannenkoekjes te doen, misschien van de week.
die tosti is trouwens niets meer als een muffin broodje met een plakje ham en kaas...niet echt bijzonder ofzo.

Die cookies van eerst waren in een rood doosje en net zoiets als de cookies nu, en bij ons hadden ze een eigen plaatsje aan een kastje aan de muur.

maar die gingen weg toen ik er net was, en ik werk er nu 5jaar alweer.

Nu staat alles bij ons ook gewoon in een vitrinetje op de counter.
Oud 25-06-2005, 15:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Tiño schreef op 25-06-2005 @ 13:03 :
^^^^ ja, heb je wel gelijk in ,maar puur vanuit de handelsgeest, is het logisch, het spul verkoopt zeeer slecht.
En als je nadenkt is dat best wel raar. Mensen die vlees eten, zouden geen probleem moeten hebben met vegetarisch voedsel, terwijl vegetariërs geen vlees eten.
Oud 25-06-2005, 15:46
Verwijderd
de meeste mensen vinden gewoon dat ze niet gegeten hebben als er geen vlees bij zit.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 17:44
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Danique schreef op 25-06-2005 @ 16:46 :
de meeste mensen vinden gewoon dat ze niet gegeten hebben als er geen vlees bij zit.
ja vreemd genoeg wel.
en veel mensen vinden vegetarisch spul ook maar voor mietjes ofzo
Oud 25-06-2005, 19:44
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Voelt niet gevuld..
Oud 25-06-2005, 22:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Helaas wel, al kan je zonder vlees ook zeer goede maaltijden maken. Genoeg manieren om het te vervangen zonder ongezond te doen.
En als je met kaas iets doet, dan vult dat nog goed ook
Sinds ik een poosje terug een vegetarisch kookboek heb, ben ik wel meer verschillende dingen aan het uitproberen met verschillende schotels, is best een aanrader.

En gelukkig kan je bij de meeste restaurants wel steeds meer vegetarisch eten

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 10:50
Verwijderd
Ik vind met vlees gewoon lekkerder.

M'n zus is vegetarisch, en dan maakt mn moeder wel ens bv. spaghetti zonder gehakt, maar met vind ik gewoon een stuk lekkerder
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:35
naam onbekend
naam onbekend is offline
De PitaMac met rundvlees vond ik erg lekker En dat is uitzonderlijk, omdat ik de meeste dingen van de McDonald's niet te hachelen vind.
Oud 28-06-2005, 18:26
Stefanie
Stefanie is offline
Het maakt mij helemaal niet uit eigenlijk. Ik eet gewoon vlees, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen die vegetarisch zijn wel vervelend is. Dat pitabroodje wordt vast veel duurder dan een groentenburger.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 20:06
Tiño
Tiño is offline
dat is het al; 95cent.maarja, niets aan te doen, vrees ik.

oja.
die pannenkoekjes van het ontbijt zijn best eetbaar.
iemand anders al?
Oud 01-07-2005, 20:49
Kimisa
Kimisa is offline
Nog nooit gegeten. Die PitaMac met kip wil ik best eens proberen, is ie aan te raden?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 16:06
charlotte87
charlotte87 is offline
GOED NIEUWS!!!

ik was net op utrecht centraal bij de mac... en wat stond er;

"Groenteburger terug in het assortiment" (en lekker dat die was)

Dus ik hoop dat dat bij alle mac's in heel nederland zo is..
Oud 25-10-2005, 16:22
Verwijderd
Hij is bij alle Mc's terug ja
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 12:53
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Corinne schreef op 25-10-2005 @ 17:22 :
Hij is bij alle Mc's terug ja
klopt. Het doosje vind ik leuk alleen als mensen 3 van die dingen brengen word ik depri, dat betekent nabrengen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten