Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar veel FPS games op de consoles zijn ports van de PC (Doom 3 op de PS2) en dat is vaak erg belabberd. Zowel qua graphics als qua besturing (en dus ook gameplay).
|
"Although the PhysX libraries accelerate a host of technologies, from physical object interactions to fluid-based particle effects like water and smoke, only the PlayStation 3 and a PhysX PC will have the horsepower to process all of the technology's features, Ageia executives said. The Xbox 360 will not be able to process the fluid-based technology, because of the limitations of its architecture."
w00t ![]() http://www.extremetech.com/article2/...1855078,00.asp http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3143371 natuurlijk leuk voor de fanboys enzo maar toch weer een puntje voor het feit dat die CELL processor een leuk chippie is. Ik ben benieuwd naar de volledige specificatie van de RSX, want daar is nog niet veel bekend van.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik schaf geen 360 aan voor wat FPS.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 15:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had al door dat er weer uitleg nodig was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar waar waar? Le fucking zen Ik dig geen FPS Ps is gewoon FPS gericht die troep hoef ik niet XBOX heeft imho betere spellen Voorbeeld(komtie): O fucking blivion. Info stampen ademen onthouden. Neem weekend gun je brein rust.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*Zucht* Toen jij zei dat je spaarde omdat de screens van TES zo mooi zijn, zei Jolt dat dat nog niks was vergeleken met Unreal en Killzone. Dan zeg jij dat je die niet kunt vergelijken, maar Jolt had het over de graphics en dus kan je die zo wel vergelijken. Kan jij zo gaaf schelden als je wil, leer eerst maar lezen. En xbox is echt niet minder shooter gericht, PS heeft bijvoorbeeld Gran Turismo en WRC, of als je race spellen niet digged, Final Fantasy. Verder heeft de xbox als beste xbox exclusive (vinden de meeste xbox bezitters, ik niet) Halo, wat dus een shooter is. De PS heeft ook nog eens een breder assortiment, en daar kun je dus minstens net zo goed terecht voor iets anders dan een FPS als bij de xbox. En voordat ik fanboy genoemd word, ik speel voornamelijk op de xbox en houd niet van FPS. Maar het is ook geen troep ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier nog een geil PS3 filmpje: WMV, waarin zelfs geen FPS te zien is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet zo triest doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Shooters, racers, sportgames en wel 1 rpg die ook op de pc uitkomt. Woetiefuckingdoe. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het word steeds mooier naarmate een console langer op de markt is... |
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft de Playstation 3.. die zou toch een stuk krachtiger worden dan de Xbox 360? Hopelijk dat die me dan nog van gedachten kan veranderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het verschil PS3-X360 is niet zo groot als gezegd word, het gat tussen die twee consoles is waarschijnlijk kleiner dan het verschil tussen de PS2-Xbox. |
![]() |
||
Citaat:
Het ligt ook sterk aan het type TV.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|