Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Eigenlijk had dat verschil er niet mogen zijn, maar ja. En het is gewoon een traditie die we in stand houden. ![]() OT: Morgen werken. Ben er veel te weinig uit geweest vandaag. En de laatste paar uur hebben we een erg gezellige ploeg. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik wil dat t weer, zoals het nu hier is, blijft en dat er vandaag iets onverwachts gebeurt ![]()
||
Citaat:
![]() Dat ik wat meer vertrouwen heb ik mensen. Ik verwacht nu al dat ze me veroordelen en niet accepteren, terwijl er toch nog 399 mensen zijn en daar zitten echt wel leuke mensen tussen toch?
||
Citaat:
![]() Bij mijn studie zijn 200 andere mensen, dus daar zal vast wel 1 iemand tussenzitten waarmee t klikt en eigenlijk maak ik me daarover totaal geen zorgen, want ik ben niet zo'n heel moeilijk persoon, geloof ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Psychologie |
Wat mis jij op het moment het ergst? -SoloWolf- | 500 | 05-08-2005 23:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |