Citaat:
Bloem schreef op 11-11-2005 @ 13:32 :
Tsja, voor jou dus niks, voor veel andere mensen kennelijk wel. En misschien zou ik best verliefd kunnen worden op iemand die kleiner is, maar ik vind een jonger die kleiner is dan ik, over het algemeen, minder aantrekkelijk dan iemand die langer is dan ik.
De één valt niet op dikke mensen, de ander niet op blond haar, en weer een ander heeft liever iemand die langer is.
|
Uiteraard, dat is erg natuurlijk en ik vind ook niet dat daar iets mis mee is. Maar sommige meisjes lijken nogal veel aandacht te schenken aan lengte, er zijn zelfs meisjes die jongens lijken te selecteren op lengte en ook jongens afwijzen omdat ze niet minstens een kop groter zijn dan zij zelf, dat gaat toch wel erg ver.

Tegenwoordig maak ik me hier niet meer druk om, maar toen ik een paar jaar geleden werd afgewezen en achteraf via-via hoorde dat ze mij wel aardig, maar te klein vond, deed dat echt veel pijn, terwijl zo'n uitspraak niet erg vreemd wordt gevonden. Zegt een jongen echter dat een meisje 'kleine borsten' of 'een veel te dikke kont' heeft, dan vindt men dat opeens belachelijk (wel terecht in mijn ogen, maar als het één belachelijk is...).