![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat gaat niet zo goed, omdat ik nu bezig ben met mijn monster team ben ik eigenlijk te sterk voor waar ik nu ben(level 25 en ik moet de harp nog halen ![]() en 80 uur gameplay is toch niet echt kort ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hero - lvl 41 Total XP: 607386 HP: 416 - MP: 203 Sword: 100 Courage: 96 Jessica - lvl 40 Total XP: 631667 HP: 357 - MP: 396 (dit is inclusief de +100 van stave skill) Whip: 13 Fist: 19 Stave: 100 Sex: 100 yangus - lvl 41 Total XP: 615426 HP: 440 - MP: 88 Scythe: 9 Axe: 100 Humanity: 100 Angelo - lvl 41 Total XP: 631126 HP: 377 - MP: 251 (dit is inclusief de stave skill (was 't 50 of 100?) ) Stave: 100 Charisma: 63 Wat generieke info: Distance travelled: 246.2 miles Total battles: 1422 Defeated Mobs: 5062 Imitated Mobs: 20 Fled: 28 Victories: 1367 Wiped out: 4 Total Gold gathered: 141852 Maximum damage in one turn: 3087 Heb geen zin m'n equipment erbij te zetten; het is niet het beste van 't beste. Ik weet dat m'n hero de liquid metal sword heeft en dat jessica de divine bustier ( ![]() ![]() ![]() Tip over 't verslaan van de eindbaas:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 10:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ging me vooral om de generieke info, ik blijf een stat nerd ![]() En het probleem met KH ken ik. Een vriend van me had em gekocht, een uur gespeeld en maar weggegeven. Ik dacht dat het een zeur was dus toen ie 20 euro was ook maar gekocht, 2 uur gespeeld en nooit meer aangekeken. Ik snap niet dat de media(bijna zonder uitzondering) die game zo de hemel in schrijft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen die verneukte besturing en camera ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je skilled in meerdere wapens; word het helemaal een duur geintje .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben verder gegaan, ik heb alleen een nieuwe boomerang gekocht(omdat ie mooi was ![]() ![]() na doulmagus krijg je vast nieuwe vijanden en dan word geld verdienen weer leuk. en jij zei dat je op mini medal jacht was gegaan, met een walktrough, of zonder. ![]() Als het zonder was heb ik het met je te doen(het lukt me niet eens veel monsters voor mijn team te vinden, laat staat al die kisten ![]() ik heb wel een piggybag thuis liggen, maar gerbuik em liever toch niet(gratis bij de free record shop ![]() en die alchemey is samen met het monster team toch wel een van mijn hoogte punten van het spel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Uit eindelijk heb ik mijn 99ste in de puff puff club gehaald. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar er zijn toch iets van 120 mini madals, volgens mij kan ik er wel 100 vinden zonder walk trough ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En de laatste 10 oid. krijg je dan pas nadat je het uitgespeeld hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en omdat die nex gen het eerste jaar toch nog te duur worden kan ik beter nog maar het uiterste uit mijn ps2 en cube halen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus hoezo bijna klaar? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat voor games bestaan er niet, terwijl jij zou willen van wel? Verwijderd | 95 | 09-03-2011 18:41 | |
Games |
Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld? Menahem | 479 | 19-10-2007 15:32 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 |