Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ok, Light Fighter it is ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb héél lang moeten denken voordat ik een naam had, ben blij om te horen dat de grap bevalt ![]() En dat juist in die ronde de ziener dood ging was natuurlijk perfect voor het verhaal vanwege Saruman's voorliefde voor kijkbollen, maar dat was niet geplant. Ik had het idee al bedacht voordat de wolf zijn/haar stem uitbracht.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Het was midden in de nacht. De gangen van Zweinstein waren verlaten. Of nee, toch niet. Een eenzame figuur bewoog zich voort door de zuidgang. Wie was het? Het was niet te zien… Maar wist deze persoon niet dat het ’s nachts erg gevaarlijk was op de gang? Voor je het weet kom je een weerwolf tegen!!! En ja hoor, tien meter achter de eerste figuur was een tweede schaduw verschenen. Een hongerige weerwolf sloop zachtjes dichterbij. Die ander had nog niet in de gaten in welk gevaar hij of zij verkeerde…
En toen gebeurde het. Ineens dook er een bekende figuur op, recht voor de weerwolf. Hij droeg een witte mantel en hij had een witte baard. Het was Saruman!!! Hij haalde uit met zijn staf en mepte de weerwolf op zijn kop. ‘Halt, tot hier en niet verder!!’ De wolf gromde. ‘Au!! En wie mag jij dan wel zijn?? Hoe wist je dat ik hier was?’ Saruman begon te lachen en haalde Ook Hallo’s kijkbol onder zijn mantel vandaan. ‘Iemand die weet hoe ze werken kan veel nuttige dingen in deze bollen zien. Zoals een weerwolf die van plan is een onschuldige leerling op het eten.’ De weerwolf gromde nogmaals ‘Ga aan de kant, ik heb honger!! Als je niet opzout dan eet ik jou op, hoewel je er niet lekker uit ziet.’ ‘Je dacht toch niet serieus dat een simpele weerwolf op kan tegen de machten van Saruman?!’ zei de tovenaar spottend. De wolf was echter niet onder indruk en kwam gewoon dichterbij. Saruman richtte daarom zijn staf op het beest en er schoot een vuurbal uit. Deze zette de staart van de weerwolf in brand. Het beest begon klaaglijk te janken en maakte dat hij wegkwam. Iemand had heel erg veel geluk gehad vannacht…. Deelnemers: 1. Misti 2. Hanneke (verrader) 3. Biertank 52 (dorpeling) 4. Lisaaah 5. Yerli (leerling-heks) 6. Cobalt (weerwolf) 7. Maxwell 8. Femic 9. professor2 (dorpeling) 10. Elpida (dorpeling) 11. zoef de haas (dorpeling) 12. Severus (wolfsbane) 13. X-Ray™ 14. Leekah 15. twinkebel (heks) 16. Neiu (dorpeling) 17. ook hallo (ziener) 18. Zao (weerwolf) 19. light fighter (dorpeling) 20. T!ne (dorpeling) blauw = gedood rood = opgegeten @ tovenaar: je vindt het vast niet erg dat Saruman met de eer aan de haal gaat hé? Ik bedoel, het is ook in jouw belang dat je anoniem blijft... voor je eigen veiligheid ![]() De dorpelingen mogen weer stemmen. Voor de mensen die écht niet weten op wie te stemmen: http://www.stemwijzer.nl/
||
Sorry lightfighter..
De tovenaar weet nu iig van één iemand dat diegene geen wolf is, dat scheelt alvast. ![]() Citaat:
Waarom ik niet verdacht ben? Met name omdat ik als eerste voor Cobalt ging, toen nog niemand aan hem dacht. Verder zou ik niet weten waarom ik wél verdacht ben.. Ja, ik kom iedere keer met potentiële verdachten aanzetten en de laatste 3x had ik 't helaas mis.. Maar het is nogal makkelijk om die fouten alleen op mij af te schuiven, want iedereen ging er maar al te gretig in mee! Ik kom tenminste met theorieën en ideeën, waar iedereen z'n voordeel mee kan doen (mits je de juiste conclusies trekt ![]() Anyway, ik ga voor X-Ray, die heeft nog geen 1 wolf ontmaskerd en verdenkt mij iedere x en eh.. tja, ik vind 'm al bijna 't hele spel verdacht, nu moet 't er maar 'es van komen.. Ben me er overigens wel van bewust, dat als X-Ray het ook niet is, dat ik er dan de ronde daarna uitlig. En dan wordt 't wel héél moeilijk winnen (zeker als de tovenaar ook niet meer de juiste beschermt en er dus nog meer dorpelingen verdwijnen). Dus fingers crossed for X-Ray! (voor dat ie de wolf is dus ![]()
||
Citaat:
En het is tegen de regels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |