Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wel aan een corrupt politiek systeem (meestal gaat een groot gedeelte van het geld in de nieuwe rolls van de dictator zitten), een gebrek aan initiatief, een verzwakte sociale structuur en een totale afhankelijheid van anderen. als je mensen niet gaat voeden, zullen ze dat uiteindelijk zelf doen. als je mensen teveel helpt ben je net zo erg als iemand die helemaal niet helpt. OT : een beetje vuurwerk is wel leuk. maar goed, de volgende dag de hele buurt onder het kruit, da's dan weer minder.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Hierboven zie je de supervlinder. Die door vuurwerkn00bs vaak de naam gigavlinder krijgen. Dit is absoluut geen giga maar gewoon een super. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er nu thuis een paar die ietsje groter lijken dan deze, maar ze waren maar een euro per stuk en had ze vorig jaar ook al dus zo speciaal zijn ze niet ![]() Wel grappig, gister stak een gozer midden in een drukke winkel staat een vlinder af, wel effe wat harder dan die mini vlinders die ik toen bij me had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien is dit plaatje duidelijker. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2006 om 17:17. |
![]() |
||
Citaat:
en ik ga niet weer dronken worden ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Media player kan het niet, Divx kan het niet, Quicktime kan het niet, Winamp kan het niet en Realplayer kan het niet!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bullshitgedoe |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat zijn trouwens idd die supervlinders die ik ook heb, vooral leuk onder bruggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] enquette Vuurwerk enquette ANW | 32 | 23-02-2010 13:23 | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vuurwerk afsteken mag nooit verboden worden! Vuurwerkman | 5 | 04-01-2009 23:08 | |
Flora & Fauna |
hoe kalmeer jij je huisdier bij vuurwerk? Dís | 33 | 20-01-2007 01:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Vuurwerk moet verboden worden Negrotiator | 53 | 22-12-2003 00:46 | |
Verhalen & Gedichten |
vuurwerk laat je niet verrassen!! (verhaal) skatergirl15 | 4 | 22-12-2002 13:32 |