Oud 28-07-2007, 22:43
terror koekjes
terror koekjes is offline
oh gisteren was ook heel leuk want eerst zat ik drie weken in een ofr ander dorp en iedereen was heel bang voor me maar iedereen was maar een man of twintig want die dorpen zijn niet zo groot en ik ging toen naar de winkel en ik zei mluvite anglicky maar toen zeiden ze pldkfjce akdkdce dkalite kdjrti elke keer weer en ze verkochten alleen maar heel veel soorten kaas en kinder bueno. gelukkig mocht ik voor zondder geld happen nemen uit voedingsmiddelen uit goed restauranmt want daar was het zoontje van de baas die was mijn minnaar had ik even geluk maar die kreeg ineens een baan en toen moest ik zijn afwas doen en daar stond schimmel inen dat vond ik niet zo lekker. in het einde van de week zijn we weleens naar gave plekken gegaan met oi polloi en met ele vieze mensen en met patatje meth ha ha wat een lol en toen gingen we bier drinken voor zeventien kronen en ik lachtte nog een rondje en toen gingen we met allerlei mnsen praten maar ik verstodn helemaal niemand want ze zijn hier niet zo internationaal ingesteld dus ik heb het maar gehouden op \ nu heb ik er genoeg van\ en dat heb ik ook want die toetsenborden heir zijn ook voor mongolen. vannacht ging ik slapen op een berg met kasteel fozo en het uitzicht was praag en we edden het hek dicht en toen kon niemand ons wakker maken en het gras was groen en er zijn hier geen schapen of koeien datr is wel jammer want die papaverplanten beginnen ook saai te worden nadat je hebt geleerd hoe je als echte randdebiel je eigen oostblokhulpmiddelen kan maken en het was wel leuk maar de bliksem sloeg in en dat was minder en toen ging ik dood en ik heb genoeg van het huishouden en kindereren baren dus ik ga maar naar huisl. denk dat ik toch maar naar drop dead ga oktober want als iedereen slaapt kan ik ook niet de buitenkant van pubs zien hier en ik kreeg ruzie met iemand van hier omdat ik uit het zuiden kwam velka bites is namelijk mijn vaderland het schijnt en nu weet ik niet meer wat ik moet doen dus ik typ maar door of ik ga bier stelen van mijnhost maar dat vind ik zielig want hij kwam ons al wkakker maken vanochtens van kijk eens wat eer in mijn tuin staat en dat was heel veel ontbitj en de tuin is vijf verdiepingen want die staat op een berg en dat is heel gaaf (ik denk eigenlijk heuvel) en ik heb ook een katapult gekocht en cathc 22 want ik ben niet goed snik en ik moest trien uur rondwaggelen in brno terwijl ik heel moe was en dat was niet leuk want de policie kwam voor mij en toen zei ik probleme he he he en toen zeiden ze neh neh neh hollandsky u rule en toen zei ik nah dan is het goed vieze negers. maar ik feite heb ik al vier weken geen neger gezien. heel verfrissend! nu ga ik bier zoeken of zo pfffffffff
Oud 28-07-2007, 22:48
trophus
trophus is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 28-07-2007 @ 17:37 :
ik was de kast aan het opruimen en ik vond dit:
[afbeelding]

nu onderwerp ik mijn vriendje aan een kruisverhoor.
Ik kan me zo honderd dingen bedenken die ik minder graag vind in de kast van een vriendin

* Een anders vriendje (naakt)
* Naaktfoto's van mn beste vriend
* Een pistool + suicide note
* Bebloedde Messen
* Een lijk
* Explosieven en een blauwprint v/h gebouw v/d 2e kamer
* Foto's van mij met uitgekraste ogen
* Een geit met doorgesneden keel
* Een satanskruis, met bloed getekend op de achterwand
* GHB
* Een vastgebonden, halfnaakt, huilend kind
* Een lidmaatschapspas van de Marc Du Troux fanclub
* Vlaggen met swastika's
* Een lijst met telefoonnummers v/d maffia of seriemoordenaars

en zo kan ik nog wel even doorgaan
je kan deze opties ook nog allemaal varieren met andere zaken...
Oud 28-07-2007, 22:50
Verwijderd
omgz.
Oud 28-07-2007, 22:50
terror koekjes
terror koekjes is offline
jezus wil jij slaag of zo
Oud 28-07-2007, 22:51
Metal
Metal is offline
Citaat:
moya. schreef op 28-07-2007 @ 23:50 :
omgz.
Oud 28-07-2007, 22:56
trophus
trophus is offline
Citaat:
moya. schreef op 28-07-2007 @ 23:50 :
omgz.
Citaat:
terror koekjes schreef op 28-07-2007 @ 23:50 :
jezus wil jij slaag of zo
wat?
Oud 28-07-2007, 23:00
dolly fisher
dolly fisher is offline
wat is er mis met een dode geit?
ik bewaar wel raardere dingen onder mijn kussen.
Oud 28-07-2007, 23:01
trophus
trophus is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 29-07-2007 @ 00:00 :
Ja nu wil ik het weten ook

2 geaborteerde fetusjes?
Oud 28-07-2007, 23:02
dolly fisher
dolly fisher is offline
o.a.
Oud 28-07-2007, 23:02
trophus
trophus is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 29-07-2007 @ 00:02 :
o.a.
en een kleerhanger!?!?!?
Oud 28-07-2007, 23:03
Boebsie
Boebsie is offline
Terror Koekjes, echt wat lul jij allemaal voor mest? Heb je iets aan je hersenen, want dit lijkt op een soort afasie.
Afasie van Wernicke om precies te zijn.
Oud 28-07-2007, 23:05
trophus
trophus is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 29-07-2007 @ 00:03 :
Terror Koekjes, echt wat lul jij allemaal voor mest? Heb je iets aan je hersenen, want dit lijkt op een soort afasie.
Afasie van Wernicke om precies te zijn.
kun je t voor me samenvatten? Ik ben echt te moe voor zulke teringlange zinnen zonder alinea's en/of interpuntie
Oud 28-07-2007, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haar tekst is ook vast niet voor jou bedoeld.

ot:
Vandaag 'fijn' gewerkt tijdens het ***zomercarnaval en dat was eh...druk. Gelukkig was het veel minder hellish als vorig jaar, maar dat kan komen omdat je na zo'n tijd gewoon went aan een hoop bullshit en dat je dan relaxter bent ofzo.
Ik heb me ook eigenlijk helemaal niet geërgerd aan de antilliaanse medemens. De enige irritantjes waren een stel domme dronken hollandse boeren, die met fruit gingen gooien, zichzelf heeel erg grappig vonden en ongeveer een half uur deden over een bestelling. (Dit gebeurde trouwens 2x, en het waren niet dezelfde mensen).
Verder was het eigenlijk best gezellig. En dat had ik echt totaal niet verwacht. Vorig jaar konden ze me nl zowat opvegen en sloeg ik uit frustratie een deuk in de koelingdeur.
Oud 29-07-2007, 05:35
Verwijderd
Citaat:
dolly fisher schreef op 29-07-2007 @ 00:02 :
o.a.
Oud 29-07-2007, 09:40
11
11 is offline
Hmmm de onderburen zijn boos op ons. Ze vonden dat we gister te veel lawaai maakte .

Nu wacht ik op mijn ontbijt. Je eten van internet bestellen is handig

Laatst gewijzigd op 29-07-2007 om 09:46.
Oud 29-07-2007, 10:30
Verwijderd
ik was gisteren naar rockit en ellen allien was zooo gaaf (L)(L)
Oud 29-07-2007, 11:07
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-07-2007 @ 11:30 :
ik was gisteren naar rockit en ellen allien was zooo gaaf (L)(L)
Ja zij maakt zekers dope house .
Oud 29-07-2007, 12:02
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 28-07-2007 @ 20:36 :
en souveniers kopen voor het thuisfront.
.
Oud 29-07-2007, 12:29
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 29-07-2007 @ 00:00 :
Haha.

-

Ik was dus gister op zo'n streetlab feest en het was echt kankersaai. Slechte muziek en fel gekleurde attentionho's op het podium. Toen hebben we maar de godganse zaal volgekalkt en mensen lastig gevallen, waardoor ik nu o.a. een mooie band heb met de toiletjuffrouw (met hopjes, yess).
Oud 29-07-2007, 13:00
Verwijderd
Ik moest gisteren naar een feestje en dat was saai dus heb ik daar bier meegenomen om met drie vrienden op te drinken en te singstarren bij één van hen thuis. Ik won telkens. Toen kwamen de buren klagen dus zijn we nog maar even naar de stad gegaan om met dertigers te dansen en later weer terug naar zijn huis om daar met z'n allen een slaapfeestje te houden. Met z'n vieren dan, niet met de dertigers. Vanochtend had ik een ochtendhumeur en zij waren vervelend brrr.
Oud 29-07-2007, 14:36
innogen
innogen is offline
O o ik heb net de laatste aflevering van Heroes gekeken en nu weet ik niet meer wat ik met mijn vrije tijd aanmoet. Behalve wachten tot September
Oud 29-07-2007, 14:42
trophus
trophus is offline
Citaat:
innogen schreef op 29-07-2007 @ 15:36 :
O o ik heb net de laatste aflevering van Heroes gekeken en nu weet ik niet meer wat ik met mijn vrije tijd aanmoet. Behalve wachten tot September
je kan de 4 afleveringen van de gecancelde serie drive kijken
Je kan dexter kijken (niet dexter's lab, maar dexter)
je kan simpsons/family guy/american dad kijken
je kan south park kijken
je kan firefly kijken
als je van manga/anime houd ken ik ook nog wel een paar aardige series
Oud 29-07-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 29-07-2007 @ 15:42 :
je kan de 4 afleveringen van de gecancelde serie drive kijken
Je kan dexter kijken (niet dexter's lab, maar dexter)
je kan simpsons/family guy/american dad kijken
je kan south park kijken
je kan firefly kijken
als je van manga/anime houd ken ik ook nog wel een paar aardige series
Jij houdt nogal van lijstjes, is het niet?
Oud 29-07-2007, 14:44
trophus
trophus is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 29-07-2007 @ 15:43 :
Jij houdt nogal van lijstjes, is het niet?
een beetje
maar alleen als het een functie heeft
Oud 29-07-2007, 15:12
Verwijderd
je kan ook gewoon masturberen.
Oud 29-07-2007, 16:04
Verwijderd
vandaag heb ik uitgeslapen tot half 1 en mijn nagels rood gekleurd.
Oud 29-07-2007, 16:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
trophus schreef op 29-07-2007 @ 15:42 :
je kan firefly kijken
Verder is er ook nog Jericho wat wel de moeite waard is.
Oud 29-07-2007, 16:45
trophus
trophus is offline
Citaat:
Carn schreef op 29-07-2007 @ 17:44 :
Verder is er ook nog Jericho wat wel de moeite waard is.
ohja die ook daar moet ik er ook nog een paar van zien
Oud 29-07-2007, 16:45
Haligh
Haligh is offline
ik ging kanoe'en ergens bij wat eiland in de zee door grotten heen en dat was supergaaf, want we kwamen allemaal op jungle achtige plekken terecht en binnenstukken waar je kon lopen waar de vissen IN BOMEN KLOMMEN OMGZ!!

en toen sprong ik in het water vanaf de boot en toen hoorde ik later dat daar STINGRAYS zaten zzzzzzzzz.

morgen ga ik naar PHI PHI island (hahahaha) waar de film 'The Beach' is opgenomen, dus dat wordt tof.
en naar monkeyisland om banaantjes aan aapjes te voeren!
Oud 29-07-2007, 16:48
trophus
trophus is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-07-2007 @ 17:45 :
ik ging kanoe'en ergens bij wat eiland in de zee door grotten heen en dat was supergaaf, want we kwamen allemaal op jungle achtige plekken terecht en binnenstukken waar je kon lopen waar de vissen IN BOMEN KLOMMEN OMGZ!!

en toen sprong ik in het water vanaf de boot en toen hoorde ik later dat daar STINGRAYS zaten zzzzzzzzz.

morgen ga ik naar PHI PHI island (hahahaha) waar de film 'The Beach' is opgenomen, dus dat wordt tof.
en naar monkeyisland om banaantjes aan aapjes te voeren!
Atlantis ligt daar ok in de buurt, al geweest? Is echt tof, de bevoling daar ademt onder water en eet met stokjes. Tevens zijn ze erg gastvrij!
Oud 29-07-2007, 16:50
Haligh
Haligh is offline
omgz you are so funny.
Oud 29-07-2007, 16:52
trophus
trophus is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-07-2007 @ 17:50 :
omgz you are so funny.
Als jij grapjes met ernst niet uit elkaar weet te houden
hoe weet je dan welk van je kinderen welke naam heeft?
Oud 29-07-2007, 16:57
Broeder
Broeder is offline
Ik wilde een banaan eten maar het mislukte.
Oud 29-07-2007, 17:01
Verwijderd
verklaar je nader, broeder.
Oud 29-07-2007, 17:14
Broeder
Broeder is offline
HIJ VIEL.
Oud 29-07-2007, 17:37
Verwijderd
Alles is kanker en ik moet nog werken ook.
Oud 29-07-2007, 17:54
Verwijderd
afgelopen nacht werd ik tijdens werken beschuldigd van het stelen van summer darkness kaartjes van een hysterisch krijsende gothic. alsof ik daar heen wil, tyf op. verder ging ik uit verveling prison break kijken want mijn zusje heeft twee dvd boxen ervan, maar ik vind het toch wel heel erg leuk dus het is duidelijk wat ik de komende dagen ga doen.
Oud 29-07-2007, 18:19
Carn
Carn is offline
bereid je wel voor voor een matig s2.

Ik ben snotverkouden, dus lang in bed gelegen. eenmaal wakker heb ik eigenlijk nog niks noemenswaardigs gedaan, behalve eten. Nu drink ik koffie en voel me per minuut een beter mens. Nu braaf wat user reviews lezen van het hostel in budapest.
Oud 29-07-2007, 18:39
Verwijderd
oh echt? hmm ik ben nu bij iets van 20 van s1 en tot dusver
Oud 29-07-2007, 19:49
Verwijderd
ik heb vandaag de ganze dag gewerkt en alsof de mensen aanvoelden dat ik ziek ben want ze waren allemaal heel aardig en rustig en ze sliepen heel lang en er kwam leuke visite. Nu slapen, morgen eindelijk naar de dokter en daarna misschien winkelen in rotterdam ofzo.
Oud 29-07-2007, 20:47
vixen
vixen is offline
Gisteren een heel leuk feest gehad, maar ik moest vroeg slapen want ik moest bij de stand op de Modefabriek staan. Vanochtend om 7 uur op en naar de RAI gegaan en het was echt super super gaaf. Morgen nog een dag, en ze hebben daar heel erg lekkere gratis broodjes waar ik nu al naar uit kijk.
Mijn vriendje is nu eten halen, want ik had honger als een paard maar eerst moest ie nog zijn kamer opruimen, maar dat doe ik nu een beetje. Wat saai.
Oud 29-07-2007, 21:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Urm schreef op 29-07-2007 @ 19:39 :
oh echt? hmm ik ben nu bij iets van 20 van s1 en tot dusver
S1 is ook wel .
Oud 29-07-2007, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd vandaag wakker en voelde meteen dat het een supergare dag zou worden. Nu pas voel ik hoe zwaar het werk gisteren was. 8 uur lang nonstop praten op hoog volume helpt je stem behoorlijk naar de klote, dus vandaag is het een gekuch van jewelste.
Ik wou nog wat aan m'n huiswerk doen (want ik heb nog maar 9 vrije dagen en 8 hoofdstukken om door te werken!) maar ik viel in slaap. Straks nog maar een beetje proberen en mss nog wat QI kijken.
Oud 29-07-2007, 21:18
trophus
trophus is offline
Toen ik vamorgen opstond keek ik een wolf in de ogen, ik verdoofde hem met mijn "purple knock-out gas" en rende mijn kamer uit, onderweg deed ik mijn ochtendjas en slippers aan en pakte mijn katana van de muur.

Ik rende de hal uit, mijn ganggenote Mia-Yu vergezelde me met haar nunchaku's toen ze me zag lopen.

De kwade heerser Wang-ho wilde de aarde vernietigen, we moesten hem stoppen.
Dus we sprongen samen in mijn Jaguar en scheurden de weg uit.
Onderweg kwamen we "Big Pete" tegen, onze gekleurde dikke vriend zwaaide zijn shotgun rond in de lucht en verteld ons dat hij zou helpen. Hij srong achterin.

Met zijn 3en reden we snel naar de 2e kamer, daar stond Wang-Ho, hij gooide met vuurballen en ijs-pijlen maar ik pakte mijn katana en stak hem tussen zijn benen.
Hij krijste als een klein meisje en rende weg, we waren helden.

We reden terug naar huis in mijn Jaguar en thuisgekomen ging ik naar het dak, de avond was helder en de sterren schene, er was een klein beetje regen.
Daar stond mijn grote liefde, we zoenden elkaar in het avondlicht.

Toen ging ik naar benden en op het forum......

gelooof me, je leest dit liever dan de realiteit
Oud 29-07-2007, 21:21
Verwijderd
ben met een collega naar wsr geweest in ahoy en dat was bruut gaaf, sicke shit gezien (om maar even in eurosport termen te praten) en daarna heb ik op mn gat gezeten, geslapen en ik heb net ff avondeten naar binnen gewerkt.
Oud 29-07-2007, 21:22
Luna
Luna is offline
samenvatting van weekend:
vrijdagavond naar 90's now en dat was DE BOM. ik ging helemaal los en heb mensen bang gemaakt daarna door de regen zingend naar huis. volgende dag: KATER&werken. dat ging heel matig samen. toen naar mn lover, koken eten, ijsjes halen, kletsen in het donker en I<3 huckabees kijken
vanochtend werd ik wakker en ging naar huis, douchen omkleden en weeeeer werken. nu ben ik thuis en heb net een halfuur een vriendin aan de tel. gehad en ik volg haar jongens-verhalen echt niet meer.
nu ben ik moe en morgen werken. wat een leven.
Oud 29-07-2007, 21:51
Verwijderd
3 dagen zeilen in friesland, dope tijd gehad met een chick die me overigens niet ziet zitten dus dat is bummerdebammer, nu weer gewerkt voor 10 euro per uur dus ik chill 'm hard!
Oud 30-07-2007, 03:10
__
__ is offline
het is fijn thuis te zijn en het is fijn aangeschoten te zijn en nu ga ik zo ontzettend godsgruwelijk lekker slapen. maar de vakantie was leukkkkkkkkkkk. naja slapennn (L)
Oud 30-07-2007, 08:50
Verwijderd
Paranoide - [imaginarium] says:
mijn lijst met dingen die ik mee moet nemen en dingen die anderen mee moeten nemen en dingen die ik nog moet doen voor ik vertrek en dingen die ik moet halen bij de AH telt inmiddels 235 woorden
All work and no play makes Piwed a dull boy says:
nja
- huiswijf mailen
die heb ik al bijna af.
nou moet je het nog uitvoeren
execute list.doc
hahaha